בתמונות זה נראה שהבלוק באותו קו עם התא שרפה אז אם מגלחים מהצילינדר זה בעיה.
לראש אפשר לעשות שטח לא יודע אם אתה אמור לגלח מהראש זה יכול לעשות בעיות בגלל עליה ביחס דחיסה.
עדיף ששני המנועים יהיו מקוריים ביחס דחיסה.
אם עשו שטח למשהו יכול להיות שעשו אותו בזווית או גילחו יותר מידי ואז בגלל שהראש יושב על הבלוק והצילינדר נכנס לתוך הבלוק,הראש לא סוגר טוב את התא שרפה בגלל שיש הפרש גובה בין השפה שלו לשפה של הבלוק.
אז תתחיל לבדוק אם הצילינדר באותו קו עם הבלוק ואם לא תחליף צילינדר שהיה בגובה הנכון


ציטוט ההודעה בתגובה