תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: לחץ במערכת קירור sxv550.

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בתמונות זה נראה שהבלוק באותו קו עם התא שרפה אז אם מגלחים מהצילינדר זה בעיה.
    לראש אפשר לעשות שטח לא יודע אם אתה אמור לגלח מהראש זה יכול לעשות בעיות בגלל עליה ביחס דחיסה.
    עדיף ששני המנועים יהיו מקוריים ביחס דחיסה.


    אם עשו שטח למשהו יכול להיות שעשו אותו בזווית או גילחו יותר מידי ואז בגלל שהראש יושב על הבלוק והצילינדר נכנס לתוך הבלוק,הראש לא סוגר טוב את התא שרפה בגלל שיש הפרש גובה בין השפה שלו לשפה של הבלוק.
    אז תתחיל לבדוק אם הצילינדר באותו קו עם הבלוק ואם לא תחליף צילינדר שהיה בגובה הנכון
    הראש נבדק ויצא תקין, הצילינדר באותו קו אם הבלוק לפי העין וההרגשה אם היד (קשה למדוד מדויק), כנראה הבעיה בשטח של הצילינדר, מכות קלות שכנראה עושות את הבעיה, בכל מקרה הוזמן צילינדר חדש + אטם ראש, נקווה שיפתור הבעיה, במידה והצילינדר והאטם חדשים והראש ישר ותקין אין צורך במריחה עדינה של סיליקון בשביל הביטיחות נכון?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    לא באטם ראש לא מורחים כלום בד"כ.
    אבל שווה לעבוד עם הספר הוראות אולי יש חומר בכל זאת למרות שקשה לי להאמין

אשכולות דומים

  1. חוות דעת אפריליה sxv550.
    על ידי Shahaf 46 בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 10-02-2019, 07:10
  2. נורית תקלה במערכת הזרקת דלק cb500f
    על ידי Rapid18 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-04-2018, 13:04
  3. טיפול במערכת קירור בסאן-יאנג HD125 ושאלות כלליות.
    על ידי Knightwolf בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-12-2016, 16:34
  4. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 22:49
  5. יש בעיה במערכת של ההודעות הפרטיות?
    על ידי TENERE660 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 22:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO