תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: טרי טרי בעולם שיפוץ האופנועים - ייעוץ ראשוני

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38

    טרי טרי בעולם שיפוץ האופנועים - ייעוץ ראשוני

    אחרי שש שנים של רכיבה יומיות האופנוע פינה את מקומו ועברתי לרכב עקב שינוי מקום העבודה.
    שנה וחצי מאז ואני מתגעגע ורוצה אופנוע כתחביב לסופש וטיולים.
    עקב עלויות הביטוח והאהבה שלי למכניקה החלטתי לחפש אופנוע אספנות או כמעט אספנות לפרוייקט.
    התחלתי לחפש שהמטרה היא דו"ש בנפח 500 ומעלה, תחילת שנות התשעים זול ככל האפשר עם רישיונות כמובן.
    רוב ההצעות עד כה יקרות מדי או חדשות מדי לטעמי ואז עלו שתי הצעות מעניינות דווקא לאופנועי כביש.
    1. ימאהה fzr 1000 שנת 93.
    האופנוע אצל אותו בעלים מס שנים, נראה שלם ונסע קבוע עד לא מזמן, יש כנראה בעיה בראש מנוע.
    4 שנים לאספנות, אופנוע ספורט/תיור חזק... סה"כ מעניין
    2. ימאהה רויאל ונטור 1300 שנת 88
    כבר אספנות, מפורק באמצע פרויקט מצד אחד מגרה כי זה קרוזר גדול ומפנק ומצד שני מפחיד כי זה אופנוע ענק ומורכב.

    אשמח לקצת תובנות מבעלי ניסיון מה כדאי לבדוק, איפה כדאי להתחיל.
    תחסכו ממני עצות כמו להתחיל עם gn250 או כלים קטנים וקלים, זה פחות העניין שלי ואני רוצה כלי שיוכל לנסוע טיולים ארוכים.

    כמובן שאם מישהו פה קורא ויש לו הצעה מעניינת אני אשמח לשמוע.


    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    Dr big מעניין אותך?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לדעתי - תמנע מכלים שכבר לא במצב נסיעה. סביר להניח שהבעיות שאתה רואה (ושהמוכר חושף בפניך) הן רק קצה הקרחון, והסיכויים שהפרוייקט יתקע באמצע עקב חוסר זמן או חריגה משמעותית מהתקציב גדולים מדי.
    עדיף לרכוש אופנוע תקין ככל האפשר, ולהשקיע את המרץ והכסף בשיפור הנקודות החלשות/עייפות שלו - בולמים, בלמים, מיסבים, כיוונונים לקרב' ולשסתומים וכו'.
    תאמין לי שכשמדובר באופנוע בן כמעט 30, ועוד אחד שהעביר אותם בארץ הקודש - זה לא מעט עבודה ולא מעט כסף.
    ביד 2, במדור אספנות ראיתי סוזוקי GSX1100 (קלאסי, פנס עגול - לא הלוויתן ההריוני שנקרא GSX1100F).
    האופנוע נראה (בתמונות) טוב, וביקשו עליו 22K. נשמע לי כמו פוטנציאל לרכישה מוצלחת.

    אם כבר בדו"שים עסקינן, אני אישית הייתי הולך על טנרה 750. יש המון בלוחות, כולל כלים אחרי פרוייקט. יש לו 2 בעיות.
    האחת, יש לדגם מחלות כואבות (שלדה אחורית רגישה, קרבורטורים שמתחילים להציף ודורשים שיפוץ מלא). בהתחשב בעובדה שכל הכלים האלה נסעו המון (צא מנקודת הנחה שהספידומטר ברובם נמצא בסיבוב השלישי-רביעי), כנראה שרוב מכלולי האופנוע יהיו גמורים.
    השניה היא שיש לכלים האלה עוד 3-6 שנים עד לאספנות. עד אז - טסט פעמיים בשנה, מה שאני לא מאחל לאף אחד לעשות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    יש אצלי שלדה של סופר טנרה 750 .

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לדעתי - תמנע מכלים שכבר לא במצב נסיעה. סביר להניח שהבעיות שאתה רואה (ושהמוכר חושף בפניך) הן רק קצה הקרחון, והסיכויים שהפרוייקט יתקע באמצע עקב חוסר זמן או חריגה משמעותית מהתקציב גדולים מדי.
    עדיף לרכוש אופנוע תקין ככל האפשר, ולהשקיע את המרץ והכסף בשיפור הנקודות החלשות/עייפות שלו - בולמים, בלמים, מיסבים, כיוונונים לקרב' ולשסתומים וכו'.
    תאמין לי שכשמדובר באופנוע בן כמעט 30, ועוד אחד שהעביר אותם בארץ הקודש - זה לא מעט עבודה ולא מעט כסף.
    ביד 2, במדור אספנות ראיתי סוזוקי GSX1100 (קלאסי, פנס עגול - לא הלוויתן ההריוני שנקרא GSX1100F).
    האופנוע נראה (בתמונות) טוב, וביקשו עליו 22K. נשמע לי כמו פוטנציאל לרכישה מוצלחת.

    אם כבר בדו"שים עסקינן, אני אישית הייתי הולך על טנרה 750. יש המון בלוחות, כולל כלים אחרי פרוייקט. יש לו 2 בעיות.
    האחת, יש לדגם מחלות כואבות (שלדה אחורית רגישה, קרבורטורים שמתחילים להציף ודורשים שיפוץ מלא). בהתחשב בעובדה שכל הכלים האלה נסעו המון (צא מנקודת הנחה שהספידומטר ברובם נמצא בסיבוב השלישי-רביעי), כנראה שרוב מכלולי האופנוע יהיו גמורים.
    השניה היא שיש לכלים האלה עוד 3-6 שנים עד לאספנות. עד אז - טסט פעמיים בשנה, מה שאני לא מאחל לאף אחד לעשות.
    תודה אבל חלק מהמטרה היא לבנות אופנוע לבד.
    אני מסכים איתך שרוב מה שאני אקנה יהיה פגר ולכן המחיר צריך להיות בהתאם
    אמנם לא שיפצתי רכב ברמת הבורג מעולם רץאבל בעברי כמה וכמה רכבים ישנים, הבנה טכנית וזוג ידיים טובות ודווקא בא לי לשפץ כלי מאפס.
    טנרה הוא אופנוע מגניב אבל לרוב חדש מדי כמו שכתבת.
    כרגע חוזר למטרה המקורית דו"ש יפני פשוט.
    DR (650 או ביג) פשוט יותר לטעמי ומאוד נפוץ. גם ימאהה XT יכול להיות אופציה מעניינת.


    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    במקביל התחלתי להעיף מבט על יבוא.
    מה יהיו ההבדלים בין DR600/650/750/800.
    המטרה היא אופנוע טיולים לסופש.
    כזה שידע לנסוע רחוק בכביש אבל גם ידע להטריד אותי לשביל במדבר ושאוכל לפתוח אוהל מדי פעם.
    כזה שהנסיעה בו תהיה תהיה סבירה (כפ"ס מצפה רמון וחזרה למשל) אפילו אם זה אומר לשדרג מיגון רוח, כיסא ולהחליף מיכל דלק.
    ה-600 די נפוץ, 650 זה רק שנת תשעים ואז צריך להמתין חצי שנה וביג כרגע לא מצאתי מתחת ל-92.
    כולם באירופה ובמודעה נשמעים מדהים.
    בנוסף, המלצות דרך מי לייבא יתקבלו בברכה אבל בבקשה, תמליצו מתוך ניסיון אישי.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ISHC צפיה בהודעה
    תודה אבל חלק מהמטרה היא לבנות אופנוע לבד.
    אני מסכים איתך שרוב מה שאני אקנה יהיה פגר ולכן המחיר צריך להיות בהתאם
    אמנם לא שיפצתי רכב ברמת הבורג מעולם רץאבל בעברי כמה וכמה רכבים ישנים, הבנה טכנית וזוג ידיים טובות ודווקא בא לי לשפץ כלי מאפס.
    טנרה הוא אופנוע מגניב אבל לרוב חדש מדי כמו שכתבת.
    כרגע חוזר למטרה המקורית דו"ש יפני פשוט.
    DR (650 או ביג) פשוט יותר לטעמי ומאוד נפוץ. גם ימאהה XT יכול להיות אופציה מעניינת.


    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    לא נכנס לך בשיקולים - אבל "מחיר בהתאם" לרוב הכלים האלה זה כשהמוכר משלם לך כסף על זה שאתה לוקח את האופנוע...
    ראיתי ב-Mobile.de סוזוקי DR750 שנת 89. תעיף מבט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אתה הייתה בעלים של סאמוראי?

    נדמה לי שאני מכיר את הכינוי מג'יפולוג

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ושל וגראנד יטארה ארוכה ושל פג'רו....
    אבל מי עוקב

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא נכנס לך בשיקולים - אבל "מחיר בהתאם" לרוב הכלים האלה זה כשהמוכר משלם לך כסף על זה שאתה לוקח את האופנוע...
    ראיתי ב-Mobile.de סוזוקי DR750 שנת 89. תעיף מבט.
    לא בטוח שהבנתי את התגובה.
    אני עוקב אחרי mobile.de אבל אנסה למצות את אופציות הרכישה בארץ לפני שאני עובר לייבוא מחו"ל

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ושל וגראנד יטארה ארוכה ושל פג'רו....
    אבל מי עוקב
    סמוראי קצר, סמוראי ארוך, גראנד ויטרה משופרת ועכשיו פאגרו ישן עם תחת שמן

    בדו גלגלי אני פחות מגניב, גוירייד 125 ואז יוסאנג אקילה 250 (ששירת אותי נהדר חמש ומשהו שנים)

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זכרתי את הסמוראי הארוך

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 31-12-2018, 11:53
  2. האם צריך להטעין את המצבר בפעם בשימוש ראשוני?
    על ידי Idan b.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-07-2018, 12:37
  3. הנחשים האמיתיים בעולם האופנועים
    על ידי ofirus בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 10:13
  4. תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 19-10-2016, 19:17
  5. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 19:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO