ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
לדעתי - תמנע מכלים שכבר לא במצב נסיעה. סביר להניח שהבעיות שאתה רואה (ושהמוכר חושף בפניך) הן רק קצה הקרחון, והסיכויים שהפרוייקט יתקע באמצע עקב חוסר זמן או חריגה משמעותית מהתקציב גדולים מדי.
עדיף לרכוש אופנוע תקין ככל האפשר, ולהשקיע את המרץ והכסף בשיפור הנקודות החלשות/עייפות שלו - בולמים, בלמים, מיסבים, כיוונונים לקרב' ולשסתומים וכו'.
תאמין לי שכשמדובר באופנוע בן כמעט 30, ועוד אחד שהעביר אותם בארץ הקודש - זה לא מעט עבודה ולא מעט כסף.
ביד 2, במדור אספנות ראיתי סוזוקי GSX1100 (קלאסי, פנס עגול - לא הלוויתן ההריוני שנקרא GSX1100F).
האופנוע נראה (בתמונות) טוב, וביקשו עליו 22K. נשמע לי כמו פוטנציאל לרכישה מוצלחת.

אם כבר בדו"שים עסקינן, אני אישית הייתי הולך על טנרה 750. יש המון בלוחות, כולל כלים אחרי פרוייקט. יש לו 2 בעיות.
האחת, יש לדגם מחלות כואבות (שלדה אחורית רגישה, קרבורטורים שמתחילים להציף ודורשים שיפוץ מלא). בהתחשב בעובדה שכל הכלים האלה נסעו המון (צא מנקודת הנחה שהספידומטר ברובם נמצא בסיבוב השלישי-רביעי), כנראה שרוב מכלולי האופנוע יהיו גמורים.
השניה היא שיש לכלים האלה עוד 3-6 שנים עד לאספנות. עד אז - טסט פעמיים בשנה, מה שאני לא מאחל לאף אחד לעשות.
תודה אבל חלק מהמטרה היא לבנות אופנוע לבד.
אני מסכים איתך שרוב מה שאני אקנה יהיה פגר ולכן המחיר צריך להיות בהתאם
אמנם לא שיפצתי רכב ברמת הבורג מעולם רץאבל בעברי כמה וכמה רכבים ישנים, הבנה טכנית וזוג ידיים טובות ודווקא בא לי לשפץ כלי מאפס.
טנרה הוא אופנוע מגניב אבל לרוב חדש מדי כמו שכתבת.
כרגע חוזר למטרה המקורית דו"ש יפני פשוט.
DR (650 או ביג) פשוט יותר לטעמי ומאוד נפוץ. גם ימאהה XT יכול להיות אופציה מעניינת.


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk