ציטוט נכתב במקור על ידי Amir.M צפיה בהודעה
צודק. מה שהיה חסר לי בסיטואציה הזאת זה חוש שישי בנוגע לאנשים שבהחלטה של רגע מחליטים לפנות ימינה בלי להסתכל במראות, תוך שהם מאיצים בעשותם זאת, ורומסים אותי על הדרך. עכשיו אם רק נצליח לאתר עכביש רדיואקטיבי כדי שאני אוכל לסדר לעצמי "חוש עכביש" שכזה, זה יהיה עילאי.


מסכים שיש פה סיכון עם הנת"צ, במיוחד בהשתלבות ההזויה שלו עם תנועה ממחלף פולג ממש לפני וינגייט - שם אני נוסע בזהירות מוקצנת. מסכים גם שיש איזשהו מימד של פינוק בשימוש בנת"צ בכביש הזה, ומאוד מפתה לסוע בו במהירות סבירה על פני שאר הנתיבים הזוחלים. הבעיה שלי בכביש עצמו היא הארגזים, אין לי הרבה יכולת תמרון שכולם צפופים וזוחלים ב7:30 בבוקר ואז השימוש בשוליים/בנת"צ בכלל ניראה מאוד כדאי.
בהחלט למדתי לקחים, שגם זה חשוב במצבים האלו, לנסות להפיק מה שצריך. אני לא בטוח מה מידת הנזק, אם בכלל של הרכב השני. הנהג של הרכב הוא בחור ממש מקסים, ממש לא ברח דווקא ההפך, נשאר בזירה, עזר לי, היה איתי עד שפינו אותי, נתן עדות לשוטר שהגיע בהמשך. באמת אחלה בן אדם שבסך הכל עשה טעות אנוש, למזלנו נגמרה בנזקים קלים בלבד.
א. בשביל מה אתה נוסע עם ארגזים ביומיום?
ב. לגבי החוש השישי,
אתה כותב את זה בצחוק, אבל קריאת כביש היא בהחלט משהו שנרכש עם הזמן (ועם ההדרכה הנכונה). אתה מגיע למצב שבו אתה יודע שרכב הולך לפנות עליך עוד לפני שהוא החליט על זה סופית. כמובן שלא בכל המקרים, וגם קשה להיות מרוכז במאה אחוז מהזמן, אבל משתדלים.

קורס רכיבה עשית?
אם עדיין לא אז כדאי. לוודא שאתה עושה אחד שמתרכז, או לפחות נוגע ברכיבה חכמה בתנועה (אני לא התחברתי אף פעם לסבבים שהם עושים בנס-הרים/בית גוברין).