אם קנית אופנוע חדש ואתה תרצה בעתיד לממש אחריות בלי שום התחמקות של היבואן
תאלץ בשנתיים הראשונה לרקוד לפי החליל של היבואן.
היה לי מקרה דומה שחויבתי סכום אסטרונומי על פלאגים של היבואן כשהמקבלים בחו"ל עלו שישית מחיר!
החדשות הטובות שהרוכב הממוצע יצטרך להחליף אותם אולי פעם אחת בתקופת האחריות.
אם מצאת מוסך ידידותי, תעשה מה שאני נוהג לעשות, או הזמן ברשת בדיוק על פי מפרט היצרן או הבא
מחו"ל את סט הטיפול כשאתה מבקר שם, אני מביא פלגים ופילטר אוויר מקוריים שאר הדברים לא יקרים
במיוחד. ככה אני משלם על חלק מהחלפים למוסך וכמובן שעות עבודה וחוסך היטב על החלקים היקרים,
זה מוזיל את עלות הטיפול כמעט בחצי.
לכל אופנוע יש גם חלפים אפטר מרקט או תחליפים, שווה לקנות מפירמה טובה ומוכרת וזה מוזיל עוד
את מחיר הטיפול.