תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: אהלן חברים,התייעצות בנוגע לבקרת החלקה... ואם למישהו יש נסיון עם ההונדה פורצה החדש??

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    2

    אהלן חברים,התייעצות בנוגע לבקרת החלקה... ואם למישהו יש נסיון עם ההונדה פורצה החדש??

    שלום לכולם כיף להיות פה,
    שבוע שעבר בשעה טובה עברתי טסט וקיבלתי את רישיון הA1 שלי
    אחרי 10 שנים עם רכב נמאס לי מהתנועה בתל אביב וכבר לא נשאר לי סבלנות לשבת על ההגה אז החלטתי לעבור לקטנוע.
    בתור רוכב חדש שמודע לכביש אני רוצה לבחור לעצמי כלי מספק וכמה שיותר בטיחותי לדו גלגלי.
    השאלה הראשונה שלי זה כמה הבקרת החלקה שיש באקס מקס(TCS) ובהונדה פורצה (HSTC) באמת נותנת תמורה לעומת שאר קטנועי ה250-400 שיש בשוק,
    והאם זה משהו ששווה להוסיף עליו עוד 10K בשביל קטנוע.

    שאלה שניה זה האם יש למישהו נסיון עם הטיפולים כל 12 על ההונדה פורצה?
    האם זה באמת אמין וזה טיפולים כל 12 בראש שקט או שזה טריק שיווקי ומכניסים משהו בין לבין שלא מספרים עליו.

    תודה רבה לעונים שמח להיות פה ושיהיה בהצלחה

    נ.ב פרסמתי בפורום הכללי בגלל שאחרי שיטוטים הבנתי שפה הכי פעיל.
    נערך לאחרונה על ידי Woren; 27-05-2019 בשעה 00:39.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בקרת החלקה באופנוע ספורט מאפשרת לך להיות חזיר גז ביציאה מסיבובים, שומרת עליך בפתיחה מהירה על מעבר חציה רטוב, עוזרת למנוע החלקה כשהכביש חלק וכו'.

    אם זה שווה תוספת של 10,000 ש''ח רק אתה יכול לדעת. באופנוע ליטר ספורטיבי הייתי משלם גם הרבה יותר. בקטנוע אני לא יודע כמה זה מהותי, אבל בכל מקרה מספיק מקרה אחד שזה יציל אותך מהחלקה בכדי להצדיק את המחיר.

    אני מניח גם שתקבל חלק מהתוספת כשתמכור את הכלי כך שזה לא באמת עולה עוד 10,000 ש''ח.

    לגבי טיפולים מומלץ להחליף שמן כל 6 ולא לסחוב 12 בין טיפולים. את שאר הרכיבים להחליף לפי הוראות יצרן.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אין לזה (כמעט) שום שימוש ב250 ובטח שלא הייתי שם על זה עוד 10K.
    400 סמ"ק ומעלה אם יש כסף אז למה לא.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לגבי טיפולים מומלץ להחליף שמן כל 6 ולא לסחוב 12 בין טיפולים. את שאר הרכיבים להחליף לפי הוראות יצרן.
    לפחות תסייג את זה ותגיד שיש כאלה שממליצים להחליף שמן כל 6,000 ק"מ ולא "מומלץ" כאילו זה מה שכולם עושים.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לפחות תסייג את זה ותגיד שיש כאלה שממליצים להחליף שמן כל 6,000 ק"מ ולא "מומלץ" כאילו זה מה שכולם עושים.
    צודק.
    וה"כאלה" שממליצים הם בד"כ בעלים של כלים ולאו דווקא מכונאים.
    גילוי נאות-
    אני בעלים של הונדה ומחליף כל 6 ולא כל 12. זה מבוסס בעיקר על אינטואיציה, ולא על מחקר מדעי, או המלצה של מוסך.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    המוסכניק שלי המליץ מפורשות להחליף שמן אחת ל6 ולא 12, כמו שהיצרן קבע.
    אני לא מסוגל להגיד עד כמה זה מבוסס על ידע, תחושה או אינטרס שלו.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    במקום לנהל דיונים שמישהו יקח את השמן הישן למעבדה שעוסקת בכימיה אחרי 6 ואחרי 12 לבדיקת מבנה מולקולרי

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    21
    לשאלה ראשונה , לדעתי הצנוע , - שווה , שווה כול שקל . שימושי בכביש רטוב / שמן / צבע , פניות בזמן התאוצה . כבר כמה שנים חובה בכול רכב פרטי ומשאיות בלי שום קשר לעוצמת המנוע .

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Woren צפיה בהודעה
    שלום לכולם כיף להיות פה,
    שבוע שעבר בשעה טובה עברתי טסט וקיבלתי את רישיון הA1 שלי
    אחרי 10 שנים עם רכב נמאס לי מהתנועה בתל אביב וכבר לא נשאר לי סבלנות לשבת על ההגה אז החלטתי לעבור לקטנוע.
    בתור רוכב חדש שמודע לכביש אני רוצה לבחור לעצמי כלי מספק וכמה שיותר בטיחותי לדו גלגלי.
    השאלה הראשונה שלי זה כמה הבקרת החלקה שיש באקס מקס(TCS) ובהונדה פורצה (HSTC) באמת נותנת תמורה לעומת שאר קטנועי ה250-400 שיש בשוק,
    והאם זה משהו ששווה להוסיף עליו עוד 10K בשביל קטנוע.

    שאלה שניה זה האם יש למישהו נסיון עם הטיפולים כל 12 על ההונדה פורצה?
    האם זה באמת אמין וזה טיפולים כל 12 בראש שקט או שזה טריק שיווקי ומכניסים משהו בין לבין שלא מספרים עליו.

    תודה רבה לעונים שמח להיות פה ושיהיה בהצלחה

    נ.ב פרסמתי בפורום הכללי בגלל שאחרי שיטוטים הבנתי שפה הכי פעיל.
    זה עניין של שקט נפשי.
    https://www.youtube.com/watch?v=xu2zW6PJQ_o
    זה הסבר נחמד למה בדיוק המערכת עושה. תחליט לעצמך כמה חשובה לך מערכת כזו.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אגב, הכלים האלה לא עולים 10,000 שקל יותר רק בגלל המערכת.
    הם עולים יותר בגלל כמה סיבות בינהן המערכת.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי leonid tdi צפיה בהודעה
    לשאלה ראשונה , לדעתי הצנוע , - שווה , שווה כול שקל . שימושי בכביש רטוב / שמן / צבע , פניות בזמן התאוצה . כבר כמה שנים חובה בכול רכב פרטי ומשאיות בלי שום קשר לעוצמת המנוע .
    אבל האם זה עובד גם אם אני שם מעט גז?
    אם אני רכבתי רגוע ובגלל צבע בכביש אני מחליק, זה עוזר במצבים כאלה? או רק מצבים ששמתי יותר מידי גז?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    אבל האם זה עובד גם אם אני שם מעט גז?
    אם אני רכבתי רגוע ובגלל צבע בכביש אני מחליק, זה עוזר במצבים כאלה? או רק מצבים ששמתי יותר מידי גז?
    יותר מדי גז = סחרור ואיבוד אחיזה של הגלגל האחורי.
    אם תחליק ללא קשר לגז, המערכת לא תעזור לך.
    יכול להיות ששוה לך רק בשביל השקט הנפשי. מצד שני, כל האביזרים והאמצעים שמנחשים אותנו לא תורמים להבנה או לפיתוח יכולת- גם של רכיבה. אם לא ברח לך הזנב לא תזכור שהגז צריך להיות מדוד. כמו שאחרים כתבו, ה 10-000 לא בדיוק נחשבים כבזבוז.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יותר מדי גז = סחרור ואיבוד אחיזה של הגלגל האחורי.
    אם תחליק ללא קשר לגז, המערכת לא תעזור לך.
    יכול להיות ששוה לך רק בשביל השקט הנפשי. מצד שני, כל האביזרים והאמצעים שמנחשים אותנו לא תורמים להבנה או לפיתוח יכולת- גם של רכיבה. אם לא ברח לך הזנב לא תזכור שהגז צריך להיות מדוד. כמו שאחרים כתבו, ה 10-000 לא בדיוק נחשבים כבזבוז.
    בקרת החלקה היא עוד אביזר בטיחות כמו ABS וזה מקביל לESP ברכב.
    אין קשר לגודל המנוע ומי שגורם למערכת לפעול בדרך קבע הוא לא רוכב נכון.
    מספיק שבקרת החלקה מצילה אותך מתאונה פעם אחת וזה שווה את המחיר.
    הבקרה הזאת יודעת גם להציל אותך גם על כביש רטוב.
    לי נראה שאתם מתבלבלים בין הבקרה הזאת שהיא בטיחות נטו לבקרות לשם שעשוע כמו בקרת וולי או בקרה לפתיחות ברמזור כמו שמגיעות באפריליה RSV4.

  14. #14
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אם אתה לוקח את הקטנוע עם בקרת ההחלקה, לא לשכוח לקבל את ההנחה הקטנה מהביטוח חובה. דרוש אישור יבואן על המערכות בטיחות.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-06-2018, 09:30
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-07-2017, 07:42
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-11-2016, 08:59
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-11-2016, 10:31
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 09:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO