בקרת החלקה באופנוע ספורט מאפשרת לך להיות חזיר גז ביציאה מסיבובים, שומרת עליך בפתיחה מהירה על מעבר חציה רטוב, עוזרת למנוע החלקה כשהכביש חלק וכו'.
אם זה שווה תוספת של 10,000 ש''ח רק אתה יכול לדעת. באופנוע ליטר ספורטיבי הייתי משלם גם הרבה יותר. בקטנוע אני לא יודע כמה זה מהותי, אבל בכל מקרה מספיק מקרה אחד שזה יציל אותך מהחלקה בכדי להצדיק את המחיר.
אני מניח גם שתקבל חלק מהתוספת כשתמכור את הכלי כך שזה לא באמת עולה עוד 10,000 ש''ח.
לגבי טיפולים מומלץ להחליף שמן כל 6 ולא לסחוב 12 בין טיפולים. את שאר הרכיבים להחליף לפי הוראות יצרן.


ציטוט ההודעה בתגובה