שלום חברה, נתקלתי באופנוע בן 3 שנים שבשנה האחרונה לא רכבו עליו כלל.
מה הסכנות לכך? מצבר ניחא אבל שמן? דלק? עוד מכלולים שעשויים לההרס עקב כך?
האם מומלצת קניית אופנוע כזה?
ואם כן מה הם השלבים הראשוניים לאחר הרכישה? החלפת שמן? ניקוי מיכל הדלק?
שלום חברה, נתקלתי באופנוע בן 3 שנים שבשנה האחרונה לא רכבו עליו כלל.
מה הסכנות לכך? מצבר ניחא אבל שמן? דלק? עוד מכלולים שעשויים לההרס עקב כך?
האם מומלצת קניית אופנוע כזה?
ואם כן מה הם השלבים הראשוניים לאחר הרכישה? החלפת שמן? ניקוי מיכל הדלק?
לא נורא בכלל.
לפני הכל - להחליף דלק. להחליף. זהו. לא צריך לנקות שום מיכל.
שנית- לבדוק מפלס שמן ונוזל קירור ולהניע (עם מצבר חדש, או אם הישן בר- הטענה או עם כבלים).
אם הכל עובד תן למנוע קצת לרוץ ולהתחמם ואז תחליף שמן ופילטר.
שים קסדה ובהצלחה.
כמובן שזה לא סותר ולא מבטל את העניין של בדיקה-לפני-קנייה.
מחליפים את כל הנוזלים והצמיגים.
אטמים נוטים להיהרס אחרי עמידה אבל לא כולם בהכרח.
מבחינה כלכלית זו שאלה של האם אתה עובד לבד או לא.
מהבחינה הטכנית אין בעיה עם זה כל עוד מיישרים קו.
עדיף אופנוע שעמד 3 שנים מאשר אופנוע שנטחן 3 שנים - זה בטוח.
אם האופנוע היה מבוגר ועמד כמה שנים אני מסכים איתך.
אופנוע שיוצר לפני 3 ~ שנים ועמד שנה?
לא הייתי חושש לא מאטמים ולא משום דבר אחר. כמובן שיש גם משקל לצורת ומיקום האחסנה שלו בזמן הזה אבל אם היה מכוסה ובצל- הייתי מחליף שמן ודלק ונוסע לשלום.
אח"כ צריך לתת קצת יותק תשומת לב שהכל מתפקד כמו שצריך.
צודק מה שרשמתי לא רלוונטי לאופנוע שיוצר לפני 3 שנים.
בכל זאת הייתי מרענן את כל הנוזלים אולי למעט קירור אבל גם בבולמים.
אטמים הכוונה לאטמי גומי כמו מחזירי שמן של צירים ובולמים.
לא לאטם ראש קייסים וכו.
למה לא רושמים כלום על שימון שרשרת?
Sent from my iPhone using Tapatalk
באמת מדבר על תחזוקה...
Sent from my iPhone using Tapatalk