אם יש משיכה הגיוני שעיקמת את הבולם.
תבדוק שהבולמים מקבילים
שלום חברים מקווה שרלוונטי לכללי.
לפני כחודשיים עברתי תאונה קטנה, יצאתי לעקיפה והרכב פנה עלי, פגעתי בו במהירות של 30 קמש+-, הבולם הימני פגע בדלת הנהג וקיבלתי זעזוע רציני אבל לא הפלתי את האופנוע. חוץ ממכה קטנה בתחתית הבולם לא נראה שום זנק.
הרגשתי כבר באותו ערב כשעליתי על האופנוע שהכידון מסתובב מצד לצד בקלות וכל נגיעה קלה בכידון בזמן נסיעה גורמת לסטייה בכיוון.
הקדמתי את הטיפול וניגשתי למוסך, סיפרתי לו מה קרה וביקשתי שיבדוק. בסוף היום קיבלתי תשובה שהכל בסדר ואני מדמיין.
מה יכול לגרום לכזו תופעה? מיסבי היגוי? מיסב גלגל? בולם עקום? אני אחזור אליו השבוע ואבקש ממנו לעשות נסיעת מבחן אבל אין לי הרבה תקוות ממנו.
Sent from my S60 using Tapatalk
אם יש משיכה הגיוני שעיקמת את הבולם.
תבדוק שהבולמים מקבילים
לך לקבל חוות דעת נוספת ממוסך אחר שמתמחה בדגם שלך.
יש מצב שנפגעו מסביי היגוי, או התעקם בולם או שינוי בזווית המזלג-צריך מישהו שיכול למדוד
בצורה נכונה את הזוויות של השלדה.
אם אתה מרגיש שהאופנוע לא כמו שהיה קודם או לא בטוח אל תזלזל בזה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
צודק בהחלט, אבל כשאתה רגיל לתגובה מסויימת במשך תקופה ופתאום התגובה משתנה אתה מרגיש את זה בצורה ברורה.
אולי אם מישהו זר יעלה על הכלי הוא יגיד שהכל בסדר וזה מה שקרה, היום הוא עשה נסיעת מבחן ואמר שלא הרגיש כלום חריג.
אגב מדובר בסוכנות רשמית, אמנם לא מטרו אבל בטח שלא מוסך מדרכה כלשהו.
הוא הציע שאביא את הכלי מחר לבדיקה מעמיקה, עכשיו הדילמה היא אם להשאיר את הכלי ככה ולהתרגל למצב החדש( שגם עלול לפגוע בי בזמן המכירה)
או להכנס להרפתקה כלכלית..
תודה לעונים וסליחה על החפירה.
Sent from my S60 using Tapatalk