עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 43

אשכול: חזרה לאופנוע נייקד?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79

    חזרה לאופנוע נייקד?

    אהלן אנשים,

    אז לאחר כשנתיים שלא רכבתי , החלטתי לחזור לרכב... האופנוע האחרון שהיה לי היה Z800 (בעברי היו לי : MT09 , R6, CBR600RR, Hornet 600 ועוד כמה 250/קטנועים).

    יש לי רכב (לימים גשומים) ואני מחפש אופנוע ליום יום. הנסיעה היומית שלי לעבודה היא 80KM כל כיוון (160 ביום).

    בעבר עשיתי זאת על ה MT ועל ה Z800 והיית לי בעייה קשה בגלל היעדר מיגון רוח (הוספתי משקף יחסית גבוהה יותר אך לא מהענקיים).

    אני מעוניין בואפנוע ספורטיבי (מנוע 4 בשורה/3 צילינדר של ימאהה), מנוע עם מעל 100 כוחות סוס, יכולת בסופי שבוע לרכב בימי מסלול באופן "אגרסיבי" ולא להתבאס עם אופנוע בעל היגוי כבד
    והתקציב שלי נע בין 60K-70K.

    מבחינת אופנועים חדשים, ראיתי שמה שנכנס בתקציב הם שוב פעם כמובן Z900 ו MT09. ואני שוב נתקל כאן בבעית המיגון רוח...

    האם יש איזשהו דגם שעונה על הדרישות שלי שאני מפספס? (חשבתי על ה TRACER אך מביקורות ומאשנים הבנתי שהוא פחות מהנה בימי מסלול אך כן עונה על הצורך של הנסיעות היומיומיות) או לחליפין פיתרון לבעיית הרוח בנייקדים הללו?.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ורסיס 1000?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    honda cbr650r החדש?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    לCB650R יש "רק" 95 כ"ס וגם לו אין מיגון רוח.
    ההיגוי שלו באמת קל והוא דבוק היטב לאספלט אבל הבולמים שלו קשיחים למדי ותנוחת הרכיבה עליו נוטה לצד הספורטיבי של הנייקדים כשהמושב קצר ולא מאפשר תזוזה קדימה/אחורה.
    לנסיעות קצרות הוא סבבה לגמרי ולימי מסלול הוא כנראה אחלה אבל כשמדובר ב160 ק"מ יומיים, הוא כנראה יהיה פחות נוח מהMT09 והZ900.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    [QUOTE=JohnnyDough;144835]לCB650R יש "רק" 95 כ"ס וגם לו אין מיגון רוח.
    ההיגוי שלו באמת קל והוא דבוק היטב לאספלט אבל הבולמים שלו קשיחים למדי ותנוחת הרכיבה עליו נוטה לצד הספורטיבי של הנייקדים כשהמושב קצר ולא מאפשר תזוזה קדימה/אחורה.
    לנסיעות קצרות הוא סבבה לגמרי ולימי מסלול הוא כנראה אחלה אבל כשמדובר ב160 ק"מ יומיים, הוא כנראה יהיה פחות נוח מהMT09 והZ900.[/QUOT

    התכוונתי לדגם הספורט , לא הנייקד.
    לו יש פיירינג \ מיגון רוח
    והוא ספורט תיור
    וגם בתקציב

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    80 קילומטר לכיוון, לעבודה, כול יום?

    אם אני עושה 20 אני חושב על להתאבד. שאפו

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    80 קילומטר לכיוון, לעבודה, כול יום?

    אם אני עושה 20 אני חושב על להתאבד. שאפו
    גר בדרום, עובד במרכז... העבודה משלמת את כל ההוצאות + שכר מספיק מפתה... אז אין סיבה שלא.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    Z1000SX - ספורט תיור קלאסי.
    ספורטיבי ונוח גם לנסיעות ארוכות.
    מגיע עם מיגון רוח מעולה וקליפאונים גבוהים מה שמאפשר שיוט מהיר ונוח.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    Z1000SX - ספורט תיור קלאסי.
    ספורטיבי ונוח גם לנסיעות ארוכות.
    מגיע עם מיגון רוח מעולה וקליפאונים גבוהים מה שמאפשר שיוט מהיר ונוח.
    האם ראית את התקציב? הוא לא בתקציב...

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אם אתה לא חייב חדש 2017 צורה חדשה נכנס יופי בתקציב

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אם אתה לא חייב חדש 2017 צורה חדשה נכנס יופי בתקציב
    בדרך כלל יש ביד שתיים בקושי אחד עם הקמ שאני מעוניין בו ( פחות מ 20K).

    זו אופציה... פשוט יהיה לי מאוד קשה למצוא אחד כזה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    דווקא יש תחלופה בלוחות. אני מאמין שאם תעקוב ותהיה זריז תמצא, כלים עם נתונים טובים נמכרים די מהר.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    39
    תבדוק גם את ה - GSX-S1000F , הוא קצת יותר קליל מה- Z1000SX

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי sabi צפיה בהודעה
    תבדוק גם את ה - GSX-S1000F , הוא קצת יותר קליל מה- Z1000SX

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
    כן כבר חשבתי על ה Z1000SX וה GSXS1000F ומבחינת התקציב שנתון 2017 אכן נכנס אך הסיכוי למצוא אחד עם קמ נמוך ושמור לא הכי גבוהה...

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לCB650R יש "רק" 95 כ"ס וגם לו אין מיגון רוח.
    ההיגוי שלו באמת קל והוא דבוק היטב לאספלט אבל הבולמים שלו קשיחים למדי ותנוחת הרכיבה עליו נוטה לצד הספורטיבי של הנייקדים כשהמושב קצר ולא מאפשר תזוזה קדימה/אחורה.
    לנסיעות קצרות הוא סבבה לגמרי ולימי מסלול הוא כנראה אחלה אבל כשמדובר ב160 ק"מ יומיים, הוא כנראה יהיה פחות נוח מהMT09 והZ900.
    כאחד שבא מביביבי אדוונצר הרוח בcb650r מאוד הציקה לי החל מ110 פתרתי את זה ע"י קניה בעלות של כ600 של (שהרוב כמובן מיסי שקר כלשהם) של משקף בינוני מebay ועד 150 הרוח כבר לא מציקה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. חזרה לנהיגה ברכב ידני
    על ידי swiv בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-11-2018, 16:08
  2. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 21:32
  3. חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל
    על ידי m.c. בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 13:03
  4. החזרת חבילה חזרה לשולח
    על ידי Yuv_Coehn בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 10:38
  5. כפתורי חזרה אחורה
    על ידי duadi בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2015, 15:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO