עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 43

אשכול: חזרה לאופנוע נייקד?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי dice צפיה בהודעה
    כאחד שבא מביביבי אדוונצר הרוח בcb650r מאוד הציקה לי החל מ110 פתרתי את זה ע"י קניה בעלות של כ600 של (שהרוב כמובן מיסי שקר כלשהם) של משקף בינוני מebay ועד 150 הרוח כבר לא מציקה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
    תודה אך ה CBR650R לא בין האופנועים שאני שוקל לקנות.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    Gsxs1000f 2017
    לא שלי ואני לא מכיר את המוכר

    https://www.facebook.com/groups/1611...58966627703708

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ורסיס 1000?

    רק ורסיס 1000
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #19
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    160 קמ ביום על נייקד זה תענוג מפוקפק מאד
    מציע לשקול שוב את הבחירה בקטגוריה הזאת

    דווקא הטרייסר 900 שחשבת עליו יכול להיות אופציה סבירה

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    יש נוחים ומרווחים מהטרייסר 900 אבל הוא גם יעשה את זה בלי בעיה.
    Tracer 900

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הטריסר 09 אופנוע מעולה שעושה הכל בצורה מצוינת יש לו מנוע נהדר ושובב, חלוקת משקל נהדרת
    וגם עם הארגזים הוא נראה בסדר, את המתלים שלו אפשר לשפר בקלות, והיה היה יכול להיות מספר 1
    אבל רק דבר מעיב על החגיגה שלו.

    הורסיס 1000.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    160 קמ ביום על נייקד זה תענוג מפוקפק מאד
    160 ביום זה תענוג מפוקפק גם על מאזדה ואפילו בתור נוסע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dudsan צפיה בהודעה
    בדרך כלל יש ביד שתיים בקושי אחד עם הקמ שאני מעוניין בו ( פחות מ 20K).

    זו אופציה... פשוט יהיה לי מאוד קשה למצוא אחד כזה.
    ואם יהיה עליו 30 או, רחמנא ליצלן, 40K ק"מ - מה יקרה?
    האופנוע יתחיל לפרק את עצמו בחניה בלילה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    47
    אני רוכב קרוב ל200 קילומטר ביום על דוקאטי מונסטר וכל עוד אני לא עובר את ה150 קמ"ש אין לי בעיה של רוח בכלל. זה די עניין של המבנה של האופנוע.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי DavidSpi צפיה בהודעה
    אני רוכב קרוב ל200 קילומטר ביום על דוקאטי מונסטר וכל עוד אני לא עובר את ה150 קמ"ש אין לי בעיה של רוח בכלל. זה די עניין של המבנה של האופנוע.
    הנוחות והשימושיות לא מסתיימת ברכיבה ומיגון הרוח בלבד, כשמשתמשים באופנוע ככלי ראשי לגמיעת מרחקים יש להביא בחשבון
    משתנים רבים נוספים כיוון שהמשימה היא לא רק להגיע מהר מנק' א' לנק' ב'.

    מי שגומע מרחקים יצטרך בנוסף על הציוד האישי ליום עבודה גם ערכות ע"'ר תיקון פאנצ'ר, ציוד אלקטרוני, ועוד, הוסף על כך מקום
    לציוד אישי בסוף הרכיבה או בעצירות בדרך, מקום לבקבוק מים, קניות קלות ועוד, ולפתע הרעיון של אופנוע נייקד הופך לבעייתי.

    הפרסומת אומרת "את הכי יפה כשנוח לך" ככה זה גם באופנוע הוא הכי שימושי ונכון כשנוח לך והוא ממלא את הצרכים שלך.

    לכן הגולדווינג אופנועי האדוונצ'ר ההארלי הגדולים מצוידים בהמון מקום לדברים הכרחיים גם מחוץ לזמן הרכיבה. הרעיון המסדר מאחורי
    הקונספט כשאתה רחוק מהבית הבית נוסע אייתך.

    אז לא צריך להגזים ביום יום אני מתנייד עם ארגז גדול אחד וזה מספיק+ אבל בכל טיול מעבר לרכיבה שבת קלה מצטרפים אלי עוד שני
    ארגזים ניתקים מקוריים, ככה אני מרוויח משני הצדדים תרתי משמע!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    47
    מסכים, נוחות זה לא רק מושב ורוח, זה גם אחסון ועוד. ארגזים אפשר לשים גם על נייקד, אם כי אני אישית בוחר שלא לשים על המונסטר שלי.
    200 קילומטר זה לא מעט, אבל גם לא כל כך הרבה בשביל לסחוב איתי את הבית. מה שאני מוצא לנכון לסחוב נכנס בקלות בתיק גב קטן או בתיק זנב, ובמקרה הכי גרוע אני תמיד קרוב לעיר כלשהי אז הכל אמור להיות די בסדר. גולדווינג זה סבבה אבל זה אוברקיל מטורף בשבילי כשמדובר לנסוע לעבודה.
    אני אומר ש160 קילומטר ביום זה לא מעט אבל לא הרבה מידע בשביל נייקד כיף.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לכן הגולדווינג אופנועי האדוונצ'ר ההארלי הגדולים מצוידים בהמון מקום לדברים הכרחיים גם מחוץ לזמן הרכיבה. הרעיון המסדר מאחורי
    הקונספט כשאתה רחוק מהבית הבית נוסע אייתך.
    הייתי אתך עד ל-"גולדוונג". זה לא באמת אופנוע, זה רכב על 2 גלגלים. אם אתה אומר שהוא נוח כי יש לו מקום אחסון אז למאזדה יש עוד יותר.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הגולדווינג הוא טורר למרחקים ארוכים. יש עוד כלים בז'אנר והוא 100% אופנוע ו0% מכונית, גם אם הוא לא לטעמך.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הגולדווינג הוא טורר למרחקים ארוכים.
    הגזמות קיימות בכל תחום. ראית פעם האמר ברחוב תל אביבי? חשבת "מה לאזאזל הוא עושה פה"? אז גולדווינג זה אותו רעיון על 2 גלגלים, יחד אם אחים מ-"אותו ז'אנר". אני לא אומר שזה איזשהו אסון איום ונורא, אבל להביא אותו כדוגמא כלשהיא - זה להראות מגוחך כמו האמר בדיזנגוף.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    אני מסכים איתכם שבהחלט שימושיות לא נמדדת רק במיגון רוח... אך צריך לזכור את הרצונות שלי פותח השרשור(אני). אני מעוניין באופנוע שעדיין יהיה בעל אופי ספורטיבי ושאוכל להתנייד איתו ביום יום (160 קמ) שייכנס לתקציב שלי כ 60-70 אלף שח.

    כמובן שבקטגורייה הספיצפםית שאני מחפש נכנסים ישר ה GSXS1000F וה ZX1000SX אך הם כלים שלא קל למצוא בקמ נמוך (וכן אני מעוניין בקמ נמוך מכיוון ואני גומע מרחקים גדולים ואיני רוצה כבר בעוד כמה חודשים להגיע לבלאי מורכב של אופנועים בעלי קמ גבוהה יותר) ובמצב נקי מתאונות וכדומה.

    מה שכן נכנס בתקציב הם הנייקידים MT09 (איני אוהב את אחיו הטרייסר מכיוון ולא עונה על דרישות הספרוטיביות שלי אישית בכלל הגודל השונה שלו לעומת אחיו הערום), Z900 גם נכנס דיי יפה ואף חדש ומכאן ההתלבטות.

אשכולות דומים

  1. חזרה לנהיגה ברכב ידני
    על ידי swiv בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-11-2018, 16:08
  2. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 21:32
  3. חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל
    על ידי m.c. בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 13:03
  4. החזרת חבילה חזרה לשולח
    על ידי Yuv_Coehn בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 10:38
  5. כפתורי חזרה אחורה
    על ידי duadi בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2015, 15:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO