הבעיה העיקרית היא שציפית. כל היבואנים של מוצרי החשמל בארץ (הייתי אף מרחיב את ההכללה לכל היבואנים בארץ באשר הם) מסתכלים על הלקוח כאל מטרד שרק מנסה לחלוב ממנו עוד כמה שקלים. זאת המנטליות כאן, שבכל מחיר לא מוכנים לצאת פראיירים ויעשו הכל כדי לעשות קופה על חשבון האחר, כשזה מגיע מלקוח רנדומלי אפשר לתרץ את זה כעשבים שוטים, אבל כשזה מגיע מחברות גדולות ורווחיות אז מבינים שזאת אידאולוגיה. לא צריך להתאמץ כדי לראות את זה בגופים הגדולים בארץ (ממשלתיים, צבאיים, פיננסיים וכו'), הלקוח האם כדי לממן את האתנן, והמטרה של ''נותן השירות'' היא להתחמק ככל האפשר ממתן השירות הזה.
לפני לא מעט שנים נפל לי האסימון בנושא לגבי מוצרי אלקטרוניקה, ומאז אני מאוד משתדל לקנות מוצרים האלו רק בחו''ל (בעדיפות לארה''ב), כי גם ככה האחריות בארץ מסתכמת בנפח נפש.



ציטוט ההודעה בתגובה