עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: Wr450f לשימוש יומיומי?? 🤪

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16

    Wr450f לשימוש יומיומי?? 🤪

    שלום לכולם ..

    מה אתם אומרים על wr450f כשימוש יומי?
    כרגע אני רוכב על dr650 והוא לא מרגש אותי, בא לי אופנוע חזק אבל להישאר בתחום השטח. אני מודע לטיפול כל 1000 שזה שמן ופילטר אחליף באופן עצמאי יעלה לי סביבות ה200 שקלים.

    טיפול כל 4 לא הבנתי מה כולל
    ומה בדיוק זה כרוך?.
    היה לי 2 פעימות בעבר זה סיוט
    האם זה יהיה דומה?

    הציפייה שלי מהכלי

    מהירות שיוט 120
    נסיעה לעבודה כ30 קילומטר כל כיון מדי יום.
    פעם בשבוע חיפה תל אביב
    ואולי פעם בחודש טיול רציני יותר שיכול לכלול כמה ימי רכיבה.
    ושיבוא לי לצאת לרכב, מגרש, שטח אז פשוט לסוע בלי לחשוב על שעות מנוע או להיות עם יד על הדופק ..

    לא אכפת לי נוחות
    אכפת לי אמינות ואין לי בעיה לעשות טיפולים בזמן ולהכניס קצת יותר את היד לכיס וכל מה שכרוך בזה, או שאני הולך להיכנס להוצאות וסרט וזמני המתנה במוסכים וכדאי לי לחשוב על משהו אחר.

    תודה לעונים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אני חושב שאם אתה מתארגן על טיפולים בעצמך כולל מרווח שסתומים לפי הספר (לא מסובך במיוחד), זה יכול להיות רעיון מעניין

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    20 mile commute each way guys? are you serious about this thing not staying together? don't listen to these guys...wr/yz is WAY rock solid and requires little more than oil changes/air filters. I've had mine for almost a year now, daily commuting and oil changes like every 1500 miles (oil still golden, btw) and both times i checked the valves they hadn't budged. Maintenance stuff gets SO blown out of proportion its stupid. The drz is a great bike, no question, but i'll deal with oil changes twice as often for roughly 20 more hp and 50 lbs less weight.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    אם מסתדר לך החלפת שמן כל אלף קמ וצמיגים אחוריים בתדירות גבוהה,לך על זה.
    קח בחשבון את המושב הצר וזה שאין סוויץ.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16
    תודה למגיבים.

    התקשרתי גם לבעלי הכלי הנ"ל, כמעט לכל מודעה, למרות שרוב האנשים שם רוצים למכור עדיין הם עומדים בזה שכל עוד אני אטפל בזמן אין שום בעיה, זה מנוע מוטוקרוס מוכח ואמין טיפול כל אלף ואני לא אהיה מוגבל בקילומטרים כל עוד לא אעלה על מהירות שיוט של 120. נשמע לי פצצה, נראה לי אני הולך עליו.

    אשמח לקרוא עוד חוות דעות בנושא

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אפשרי בהחלט - א-ב-ל...
    1. 30 ק"מ ביום לכיוון על אופנוע אנדורו מקצועי זה מה-זה לא כיף, בעיקר אם זה כביש מהיר.
    זה רועד, מווברץ, המושב קשה, הרוח חובטת. עשיתי רכיבות כאלה (רק בלי הקטע של הכביש המהיר) עם גאס גאס קאמי 250 (4 פעימות, ועוד יכול להיקרא דו"ש), ועל הסקווארנה 125 דו"פ (רק כי אני דפוק בראש). בשני המקרים, לא עברתי את ה-80 קמ"ש.
    בשני המקרים זה היה לא כיף, והיתרון היחסי של המרובע לא הפך את זה לסביר.
    2. כשאתה מדבר על ~1200-1500 ק"מ בחודש, הקילומטראז' הולך להיצטבר מהר. ה-WR מאוד אמין ולא יתפרק תוך חצי שנה. אבל סביר מאוד שתוך שנתיים-שלוש (שהם 30-40 אלף ק"מ) תצטרך לשפץ את המנוע.

    כל עוד כל זה נלקח בחשבון - קנה ותהנה.
    אם לא - תחשוב שנית, אולי ק.ט.מ 690 יתן לך מענה טוב יותר לדרישות. במינימום, הוא יעשה בלי למצמץ את הנסיעות המנהלתיות שלך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    11
    כבעלים של אחד זה נראה לי רעיון גרוע, עם 5 הילוכים האופנוע לא ישייט ב 120,עם צמיגי שטח בכלל תרגיש כמו ברכבת הרים, כמה שהוא טוב בשטח בכביש זה סיוט.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קטמ אנדורו 690

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    בחישוב כללי יצא לך אותו דבר (כלכלית) אם תחזיק קטנוע פשוט ליום יום ואופנוע לשטח.
    אתה רוצה להינות מכל העולמות- לרכב יום יום עם ה450 את הרכיבות שלך זה אפשרי כמובן, אבל אבל הנאה זה לא. בשבוע שבועיים הראשונים תהנה, אחר כך גם אתה וגם האופנוע וגם הכיס שלך תתחילו להרגיש באי נוחות.
    עם כל הרצון הטוב שלך אל תשכח שאם אתה הולך על זה אז יהיו פשרות. תאלץ לשים צמיגים 50/50. בשטח תרגיש אחיזה ירודה. אתה לא תפרק ותרכיב כל סופ"ש את המראות, הוינקרים והמחרשה- ובמוקדם או במאוחר הם יישברו.
    תפול בשבת בשטח ומקרה נזק קטן שלא נין לתיקון עצמאית ובאותו רגע- יום ראשון אתה נוסע באוטובוס לעבודה ועסוק באיך מתקנים את כלי התחבורה שלך שמחכה בבית.

    הייתי גם שם וגם שם. תעשה חישובים- תוסיף לזה שיקולים נפשיים ותגלה שקטנוע ליום יום ואופנוע שמחכה מוכן ומזומן לשטח בבית- זו הנאה מובטחת והרבה שקט נפשי (יחסית )

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    אני מאד מסכים עם ירושלמי ו ayalzo למרות שהם התייחסו לשני פתרונות שונים (אבל טובים). הרבה תלוי בניסיון, בסגנון רכיבה מועדף ובכושר שלך. ה WR הוא לא אופנוע לאנדורו צפוף אלא אם אתה בעל טכניקה ממש טובה וכושר גופני גבוה. מאידך הוא גם לא באמת דו"ש למרות כל השבחים על אמינותו. ה 690 כן. הוא גם בעל יכולות שטח מאד טובות, גם בשטח בינוני פלוס והוא דו שימושי אמיתי. אתה יכול לרכב איתו בכביש 200 ק"מ למיצפה רמון ולהיכנס איתו לשטח. כמעט כל שטח.
    עוד אופנוע ששווה לשקול למרות שדעתי מבוססת על עדויות של אחרים בניגוד ל KTM, הוא ה AJP. ממה שאני מבין הוא מצויין ולא יקר.
    אחרי כל ההקדמה - אני ממליץ בחום על הפתרון של ירושלמי. אם אתה יחסית חדש בתחום, אני מעריך שתעבור מסלול דומה לזה של הרוב: יותר ויותר אנדורו טהור ואז כדאי שיהיה לך אופנוע מתאים. על נסיעות מנהלתיות אפשר להתפשר בהתאם לתקציבץ

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אולי DRZ ?
    אני יכול לומר בימים שלפני שלכל אחד שהיה אופנוע קצהRR עם עגלה ומכנסי טייץ תואם. עשינו איתו דברים מופלאים. לא הייתה עליה שנשארה אדישה לגלגלים של ה DRZ
    נכון היום אני לא רואה את עצמי נכנס לשטח טכני קשה עם ה DRZ אבל זה רק בגלל שאני חננה.האופנוע יכול.
    לגבי 1200ק"מ בחודש על הכביש יש טובים ממנו אבל הוא הרבה יותר נוח מה WR .
    ההנאה ב WR זה התאוצות הכוח המתפרץ היכולת להניף קידמי מעל מיכשולים משקל קל היגוי מאוד מהיר. כל אלה מצויינים בשטח. בכביש לא בא לביטוי כל כך.
    https://www.youtube.com/watch?v=IEPQhy8delE

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי בקטוס צפיה בהודעה
    שלום לכולם ..

    מה אתם אומרים על wr450f כשימוש יומי?
    כרגע אני רוכב על dr650 והוא לא מרגש אותי, בא לי אופנוע חזק אבל להישאר בתחום השטח. אני מודע לטיפול כל 1000 שזה שמן ופילטר אחליף באופן עצמאי יעלה לי סביבות ה200 שקלים.

    טיפול כל 4 לא הבנתי מה כולל
    ומה בדיוק זה כרוך?.
    היה לי 2 פעימות בעבר זה סיוט
    האם זה יהיה דומה?

    הציפייה שלי מהכלי

    מהירות שיוט 120
    נסיעה לעבודה כ30 קילומטר כל כיון מדי יום.
    פעם בשבוע חיפה תל אביב
    ואולי פעם בחודש טיול רציני יותר שיכול לכלול כמה ימי רכיבה.
    ושיבוא לי לצאת לרכב, מגרש, שטח אז פשוט לסוע בלי לחשוב על שעות מנוע או להיות עם יד על הדופק ..

    לא אכפת לי נוחות
    אכפת לי אמינות ואין לי בעיה לעשות טיפולים בזמן ולהכניס קצת יותר את היד לכיס וכל מה שכרוך בזה, או שאני הולך להיכנס להוצאות וסרט וזמני המתנה במוסכים וכדאי לי לחשוב על משהו אחר.

    תודה לעונים
    ניסיתי לרכוב על אופנוע אנדורו במהירויות האלה בכביש יותר מ 10 דקות רצוף? אם כן והרגשת בנוח - אשריך. אם לא אז נסה... הניחוש שלי - אחרי 10 דקות רצופות של רכיבה מהירה בקצב אחיד בכביש, תבין שזה רעיון סופר גרוע. אני אגב ניסיתי את זה... ומאז אני גם לנסיעות מנהלתיות של 5 דקות בכביש מהיר מעדיף להעלות את האופנוע על נגרר...

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    16
    תודה רבה לכל המגיבים.

    לגבי מה שכתבתם על נוחות, זה משהו שאני מוכן לוותר עליו, מלבד הנסיעות שלי לחיפה אין לי נסיעות כל כך ארוכות.

    גיליתי לאחרונה שאני אוהב לרכב
    בשעות הלילה המאוחרות 03:00 בדרך כלל אני יוצא מהבית, כשאין תנועה והכביש ריק. חניונים ומגרשים, טיולי שטח בסופשים מפתים אותי, אחרי שעה וחצי שעתיים אני כבר מרגיש שאני ממצה וחוזר הביתה, לכן חשבתי על אופנוע קצת חולגיני שיבעט אותי, בדיוק כמו שאמרו מעלי בהאצות חזקות, להתרומם בקלות, אופנוע כיפי שיתן לי את הריגוש שאני מחפש מבלי להגיע למהירות גבוהות ויותר מדי להתחכך עם נהגי פחיות שמתעסקים בפלאפון.

    הנסיעות שלי לחיפה זה פעם בשבוע, כמובן שיכול לצאת מצב שגם פעמיים בשבוע או פעם בחודש אבל אם זה לא יהיה נורא לאופנוע כמו שאתם אומרים אז אני מאמין שאני אשרוד

    לגבי ההצעה לקטנוע
    אני פחות מתחבר, הוא גורם לי לרכב כמו חורני
    אם זה מבחינת מיגון ורכיבה וכמעט כל מה שנלווה לזה. הבעיה כמובן אצלי.

    Drz אם היה משייט ב130-140 והיה לו בשר גם בהילוך שלישי הייתי קונה, אבל הוא טיפה מעל שלי ואחרי פרק זמן קצר אחזור לסאגה הזו.

    אני לא אוהב קטמ - לא היה לי מעולם
    פשוט לא מתחבר למותג.

    לגבי ההוצאות והאמינות זה בעיקר מה שחשוב לי,
    אמרתם אמינות גבוהה שזה מעולה.
    נוחות אני אסתדר או מקסימום ארגיש על בשרי שטעיתי.

    לגבי הטיפולים השאלה עד כמה זה קריטי
    אם זה צורך הרבה יותר מלהחליף שמן ופילטר כל אלף

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    אחי לא יודע מה יש לך לגבי קטמ,
    מדובר באחד המותגים באופנועי השטח הטובים שיש בעולם!
    ובלי קשר למותג, כבעל מס' קטמים בעברי מדובר בכלי נוח, אמין חלקים בשפע ועוד!
    אני חושב שאתה מפספס פה בגדול בגלל דעות קדומות או לא יודע,
    ממליץ לך לקחת סיבוב או רכיבת מבחן על אחד הכלים
    דעתך תשתנה במהירות אחי .
    בהצלחה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי בקטוס צפיה בהודעה
    אם זה צורך הרבה יותר מלהחליף שמן ופילטר כל אלף
    לפי הספר אולי לא אבל יהיו לך הפתעות. בעיקר כי אתה לא נשמע כמו אחד שהולך לרכב בשבת שבילים רגועים.
    יהיו תקלות - קטנות וגדולות.

    בכל מקרה- זה נראה שאתה כבר סגור על עצמך. לך על זה. החיים קצרים.
    בראשית דרכי בעולם הדו"ג היו לי דו"שים ככלי רכב יחידים. עם הXR600 רכבתי לכל מקום שהייתי צריך. בשטח ובכביש. חוויה. גורם לך לפעמים לבעוט בכלי ולירוק עליו ולפעמים לתת לו חיבוק אחרי שחזרתם הביתה.
    מה שכן- זה הרבה יותר אמין מאישה- בדר"כ אם תתן לו אהבה ויד מלטפת הוא יחזיר אהבה בחזרה. וכשיש לו קריזות צריך לנשום עמוק ולהבין מה הבעיה, לטפל בה והכל יחזור על מקומו בשלום. עם אישה אין חוקיות ואין הגיון. והרבה יותר אנשים חיים עם אישה מאשר עם אופנוע מווברץ. אז נראה לי שיהיה בסדר.

    ואל תשכח- ווילי זו התרופה הנפשית להכל!
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 15-02-2018, 07:43
  2. ספר רכב WR450F
    על ידי ido בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 22:13
  3. אופנוע ראשון לשימוש יומיומי cbf 250 VS cb 250 VS gn 250
    על ידי R86 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 19-08-2016, 21:28
  4. אופנוע לי-ם תל אביב על בסיס יומיומי
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 21:33
  5. נעליים ממוגנות לשימוש יומיומי
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 14:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO