ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
אז ככה, אתה שואל על אגזוז או עמם?
אגזוז (exhauste) זה הצנרת, עמם זה החלק שכולנו מחליפים (הדוד - muffler).

בכל עמם יש כמות מסוימת של גזים החוזרת למנוע.
כאשר העמם מתוכנן על ידי חברות שכבר שנים בעסק, הוא מותאם בדיוק לפי הוראות היצרן (יש תיאום בניהן) וככה המנוע לא נפגע.
לרוב מה שהן עושות זה תהליך של הורדת משקל מהאגזוז ועיצוב מחדש.

האגזוזים המועתקים, חלקם עשויים מחומרים זולים ויש סיכוים שהם יתפרקו ויחזרו לכיוון המנוע עם הגזים ו/או חוזרים פחות או יותר מידי גזים למנוע ועושים נזק בטווח הארוך (לבוכנה).
אבל יש לציין כי יש חברות שמעתיקות דברים בצורה מופלאה - צריך לחפש ולראות ניסויים תקנים וחומרים של כל חברה.

בהצלחה.

Sent from my MI 5X using Tapatalk
אאל"ט ואני דיי בטוח בעצמי בנושא במנוע 4 פעימות אין כל צורך בלחץ חוזר כי הפעולה נגרמת עקב ואקום.

במנוע שתי פעימות יש צורך בלחץ החוזר ולכן יש את "אגזוזי הלחץ" שבטעות הרבה אנשים מייחסים גם ל4 פעימות.

מה שאומר שכל עוד המפלט/עמעם/דוד איך שתרצו לקרוא לזה, עשוי מחומרים טובים ועמידים- חוץ מזיהום אוויר גבוהה יותר וסאונד לא יעשה שום נזק למנוע.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk