תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: מהן הסכנות באגזוז לא מקורי?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129

    מהן הסכנות באגזוז לא מקורי?

    אהלן

    מה הסכנות בהרכבת אגזוז לא מקורי (ז״א, חיקוי של מותג כלשהו) על אופנוע?
    מדובר ספציפית על r3.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אז ככה, אתה שואל על אגזוז או עמם?
    אגזוז (exhauste) זה הצנרת, עמם זה החלק שכולנו מחליפים (הדוד - muffler).

    בכל עמם יש כמות מסוימת של גזים החוזרת למנוע.
    כאשר העמם מתוכנן על ידי חברות שכבר שנים בעסק, הוא מותאם בדיוק לפי הוראות היצרן (יש תיאום בניהן) וככה המנוע לא נפגע.
    לרוב מה שהן עושות זה תהליך של הורדת משקל מהאגזוז ועיצוב מחדש.

    האגזוזים המועתקים, חלקם עשויים מחומרים זולים ויש סיכוים שהם יתפרקו ויחזרו לכיוון המנוע עם הגזים ו/או חוזרים פחות או יותר מידי גזים למנוע ועושים נזק בטווח הארוך (לבוכנה).
    אבל יש לציין כי יש חברות שמעתיקות דברים בצורה מופלאה - צריך לחפש ולראות ניסויים תקנים וחומרים של כל חברה.

    בהצלחה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537

    בסרטון הבא מסירים לחלוטין את האגזוז ועדיין כנראה שלא יהיה נזק


  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אז ככה, אתה שואל על אגזוז או עמם?
    אגזוז (exhauste) זה הצנרת, עמם זה החלק שכולנו מחליפים (הדוד - muffler).

    בכל עמם יש כמות מסוימת של גזים החוזרת למנוע.
    כאשר העמם מתוכנן על ידי חברות שכבר שנים בעסק, הוא מותאם בדיוק לפי הוראות היצרן (יש תיאום בניהן) וככה המנוע לא נפגע.
    לרוב מה שהן עושות זה תהליך של הורדת משקל מהאגזוז ועיצוב מחדש.

    האגזוזים המועתקים, חלקם עשויים מחומרים זולים ויש סיכוים שהם יתפרקו ויחזרו לכיוון המנוע עם הגזים ו/או חוזרים פחות או יותר מידי גזים למנוע ועושים נזק בטווח הארוך (לבוכנה).
    אבל יש לציין כי יש חברות שמעתיקות דברים בצורה מופלאה - צריך לחפש ולראות ניסויים תקנים וחומרים של כל חברה.

    בהצלחה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אאל"ט ואני דיי בטוח בעצמי בנושא במנוע 4 פעימות אין כל צורך בלחץ חוזר כי הפעולה נגרמת עקב ואקום.

    במנוע שתי פעימות יש צורך בלחץ החוזר ולכן יש את "אגזוזי הלחץ" שבטעות הרבה אנשים מייחסים גם ל4 פעימות.

    מה שאומר שכל עוד המפלט/עמעם/דוד איך שתרצו לקרוא לזה, עשוי מחומרים טובים ועמידים- חוץ מזיהום אוויר גבוהה יותר וסאונד לא יעשה שום נזק למנוע.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    עמעם יכול להשפיע כשהצינור קצר ויכול גם לעשות נזק.

    במנוע 4 פע' ואקום מכניס תערובת לפני שהבוכנה מתחילה לינוק (בהרבה מנועי אופנועים יש רגע שבו שסתומי הפליטה לא סגורים עד הסוף \ שסתומי יניקה בדיוק מתתחילים להיפתח),זה מגביר את הכמות תערובת שאפשר להכניס.
    בשביל שהאגזוז לא יקח את התערובת לעצמו יש צורך בלחץ חוזר.

    במנוע דופ זה עובד על אותו עקרון מבחינת הפליטה.
    הוואקום בפליטה מנוצל למילוי הבלוק לפני שזה קורה מכוח הבוכנה.
    ולחץ חוזר עוצר את התערובת מלהיכנס לפליטה ולהישאר בצילינדר.
    במנוע כזה אין לעמעם שום השפעה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    אאל"ט ואני דיי בטוח בעצמי בנושא במנוע 4 פעימות אין כל צורך בלחץ חוזר כי הפעולה נגרמת עקב ואקום.

    במנוע שתי פעימות יש צורך בלחץ החוזר ולכן יש את "אגזוזי הלחץ" שבטעות הרבה אנשים מייחסים גם ל4 פעימות.

    מה שאומר שכל עוד המפלט/עמעם/דוד איך שתרצו לקרוא לזה, עשוי מחומרים טובים ועמידים- חוץ מזיהום אוויר גבוהה יותר וסאונד לא יעשה שום נזק למנוע.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    גם בארבע פעימות יש לחץ חוזר, תבדוק.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    בואו נגיד שבאמת אגזוז לא מקורי מזיק במידה והוא לא מספיק איכותי,

    איך אני בודק שהוא איכותי? זה לא קצת לקנות חתול בשק?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    איכותי זה בחומרים.
    אם זה העתק מדויק זה לא מזיק,אלא אם מתפרק כמו שרשמו.

    בשביל לבדוק האם מדובר בהעתק מדויק צריך את המשתיק המועתק ולפתוח את שניהם עם דיסק ולהשוות \ לבצע לייב דאטה על ידי התחברות למחשב דיאגנוסטיקה עם שני המשתיקים בטווח רחב של סל"ד.

    בגלל ששתי האופציות האלו לא ריאליות פשוט תקנה משתיק יעודי לדגם של האופנוע או הקטנוע של יצרן מוכר ותעבוד לפי ההוראות של הערכה.
    לעיתים יש צורך בשינויים נוספים.

אשכולות דומים

  1. משולש הסכנות
    על ידי ModChiP בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-03-2018, 18:13
  2. הלחמת חור באגזוז
    על ידי God בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-06-2016, 16:38
  3. חור באגזוז
    על ידי aviv_a103 בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 05-02-2016, 15:05
  4. התחדשתי באגזוז gpr!!!!!11
    על ידי XT125R בפורום אוף טופיק
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 01:58
  5. ישור מכה באגזוז
    על ידי ziki בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 19:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO