עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 57 מ 57

אשכול: נסיעת הכרות ימאהה Niken

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    חשבתי אולי לנסות עוד רכיבת מבחן, הפעם עם זוגתך? אני מאמין שזה יוכל לתת לך עוד מעט טוב יותר לגבי יכולות נשיאת משקל שקרוב יותר לצרכיך.
    זו הייתה התכנית המקורית, אך כדרכן של תכניות, הן משתבשות...
    לאחר נסיעת המבחן, הבעתי בפני נציג המכירות את תחושותיי וחששותיי מיכולתו של הניקן לסחוב על גבו שני רוכבים וציוד ונקבעה לי נסיעת מבחן נוספת והפעם עם זוגתי. בניגוד אלי, זוגתי ניחנה ביכולת חשיבה והיא "רעננה" את זיכרוני, שבאוגוסט הקרוב, אני אמור לעבור ניתוח איחוי קרע גיד כתף שמאל, (משאית יותר חזקה מאופנוע...) שבמקרה הטוב, ישבית אותי לתקופה של כחצי שנה... (שלשום ביטלתי את נסיעת המבחן...).
    Erez Ronen

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    ההבדל בין 100 ל- 150 כ"ס לא אמור להתבטא במהירות הסופית, אלא ביכולת לסחוב שני רוכבים על ציודם המלא. אני מקווה שבמבחן הזמן, הניקן יוכיח אמינות ופלח שוק נאמן ויביא בעקבותיו דגמים חזקים יותר.
    מבוגרים כמונו כשמרכיבים עם ציוד נוסעים בקצב שיוט+ ולא בנסיעה ספורטיבית. אז ההספק הנדרש יתקבל ב 5000 סל"ד במקום ב 4,500. לא אסון גדול כשלא ממהרים.
    לגבי התחושה יכול להיות שההפרש דרמטי.
    יש הרבה תחביבים \ תחומים שאנשים בוחרים ב- over kill. דייגי חוף לדוגמא משתמשים בחוטים שאפשר למשוך איתם קרוקידילים כשרוב הפעמים -אם בכלל תופסים, יוצאים דגים של 100-300 גרם... עובי נותן ביטחון (טיפה עדיף בסלעים) אבל מגביל את מרחק ההטלה, את כמות החוט ברולר ויקר יותר.

    רוצה לומר יונית. כל עוד לא מתקרבים לקצה ההספק של 100 כ"ס בשביל מה צריך 150?

  3. #3
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה

    רוצה לומר יונית. כל עוד לא מתקרבים לקצה ההספק של 100 כ"ס בשביל מה צריך 150?
    בעיקרון אתה צודק, אבל מי חי בשם העיקרון?
    רוב המכוניות העממיות, יכולות להגיע למהירויות שממילא רובם המוחלט של הנהגים, לעולם לא יזכו לראות את המחט מגיעה לשם. אז לשם מה רוכשים מכוניות ספורטיביות? אותו כנ"ל לגבי אופנועים, בתים, סמארטפונים וכדומה. אנחנו רוכשים לעצמנו מוצרים, מעל המידות שלנו, רק בגלל שאם פעם נירצה, אז יהיה לנו את זה. אופנוע עם 47.5 כוחות סוס יגיע לירושלים בדיוק כמו אופנוע עם 160 כוחות סוס, אבל היכולת לעשות את זה בהילוך שישי (רק לשם דוגמה) ולא בהילוך רביעי, לי למשל, זה עושה את זה ואני לא מתבייש להודות בזה.
    Erez Ronen

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לא בשנים הקרובות, חוזה עם ktm... להפר אותו זה מלא כסף.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    זה מאוד מעניין,
    בהתחשב בעובדה שהאופנועים החדשים של מתנ"א הם... ב.מ.וו.... (ולא! לא הgs הקטנים של היס"מ).

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    אין דבר כזה יותר מדי כוח!

    או כמו שסבתא ננה הייתה אומרת:

    "אין אישה לא יפה, יש פחות מדי קונייאק"

    אבל היא הייתה כבר זקנה ולא פוליטקלי קורקט.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    גם עלי זה עובד אבל ההפרש בין 150 ל-100 קטן, זה לא הבדל שבין הילוך שישי לרביעי.
    באיזה סרטון שסוקר דגמים טענו שמנכ"ל KTM אמר שלרוכבים מהשורה אין סיבה לקנות אופנועי ליטר.
    מתי באמת "צריך" ליטר? אולי לצאת מעקיפות מסוכנות- וזה מחזיר אותנו לבלטה הראשונה.
    אם משייטים בלי ללחוץ** בעיני זה נראה פחות חשוב ממהירות בכניסה והיציאה מהסיבוב.

    ** כמעט ולא משתמשים בבלמים לפני פניות.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    קשה להעביר במלים תחושה של כוח, פעם, מזמן, בשנות השבעים של האלף הקודמת היינו בטקס ביכורים בקיבוץ הסוללים
    לאבא שלי יש שם אחות ואנחנו כילדים מאד אהבנו להיות בקיבוץ, גולת הכותרת של הטקס הייתה סיבוב שעשו לנו על מסוק
    הריסוס של הקיבוץ ישבתי בתוך המסוק ילד קטן וכשהמסוק המריא הרגשתי כאילו מישהו מושך אותי מהשערות למעלה בכוח
    שלא הכרתי עד אז, התחושה הזאת ליוותה אותי המון זמן ולא הצלחתי לשחזר אותה, לא בלונה-פארק ברכבת הרים ולא בשום
    מקום אחר, עד שעליתי על הוי מקס, הזהירו אותי לא למשוך את הראשון או השני בחודשים הראשונים עד שאתרגל, האמת
    מאד סקרן אותי למה, אבל באמת שהשתדלתי עד שפעם נמהרת אחת עשיתי את זה, עד לאותו הרגע לא ידעתי למה לצפות
    אבל כשהוי בוסט נכנס לפעולה (ובהילוכים הקצרים זה קורה מאד מהר) פתאום חזרתי לגיל 10 ולמסוק, ההרגשה שכמה מהאברים
    שלך נשארו קצת מאחור בעוד הידיים נאחזות נואשות בכידון על מנת שהתחת לא יעבור למושב הנוסע, והצוואר נלחם להחזיק את
    הראש מאוזן, עד היום הג'ינג'ית מחזיקה אותי קצת יותר חזק כשאני לוחץ טיפה על הגז אבל היום המבערים לא נפתחים כבר...
    קל מאד להתרגל לכוח, קשה הרבה יותר לוותר עליו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    קשה להעביר במלים תחושה של כוח, פעם, מזמן, בשנות השבעים של האלף הקודמת היינו בטקס ביכורים בקיבוץ הסוללים
    לאבא שלי יש שם אחות ואנחנו כילדים מאד אהבנו להיות בקיבוץ, גולת הכותרת של הטקס הייתה סיבוב שעשו לנו על מסוק
    הריסוס של הקיבוץ ישבתי בתוך המסוק ילד קטן וכשהמסוק המריא הרגשתי כאילו מישהו מושך אותי מהשערות למעלה בכוח
    שלא הכרתי עד אז, התחושה הזאת ליוותה אותי המון זמן ולא הצלחתי לשחזר אותה, לא בלונה-פארק ברכבת הרים ולא בשום
    מקום אחר, עד שעליתי על הוי מקס, הזהירו אותי לא למשוך את הראשון או השני בחודשים הראשונים עד שאתרגל, האמת
    מאד סקרן אותי למה, אבל באמת שהשתדלתי עד שפעם נמהרת אחת עשיתי את זה, עד לאותו הרגע לא ידעתי למה לצפות
    אבל כשהוי בוסט נכנס לפעולה (ובהילוכים הקצרים זה קורה מאד מהר) פתאום חזרתי לגיל 10 ולמסוק, ההרגשה שכמה מהאברים
    שלך נשארו קצת מאחור בעוד הידיים נאחזות נואשות בכידון על מנת שהתחת לא יעבור למושב הנוסע, והצוואר נלחם להחזיק את
    הראש מאוזן, עד היום הג'ינג'ית מחזיקה אותי קצת יותר חזק כשאני לוחץ טיפה על הגז אבל היום המבערים לא נפתחים כבר...
    קל מאד להתרגל לכוח, קשה הרבה יותר לוותר עליו.
    איי רסט מיי קייס... :-)
    Erez Ronen

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני אסכם את זה ככה:
    ארז, אתה סגור על ה-נייקן כמו שאני סגור על Street triple.
    לא משנה מה יגידו ומה יאמרו, רק המוות יפריד בניכם... פשוט תלך על זה, מקסימום תפרד גם ממנו בעתיד ותעבור למשהו אחר.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  10. #10
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני אסכם את זה ככה:
    ארז, אתה סגור על ה-נייקן כמו שאני סגור על Street triple.
    לא משנה מה יגידו ומה יאמרו, רק המוות יפריד בניכם... פשוט תלך על זה, מקסימום תפרד גם ממנו בעתיד ותעבור למשהו אחר.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אם זו המסקנה אליה הגעת, כנראה יש לי בעיה להסביר את עצמי...
    לניקן יש הרבה תכונות טובות, בהן אחיזת כביש מצוינת, נוחות, הגנה מהרוח וטכנולוגיה מתקדמת, אבל לטעמי הוא לא מספיק חזק לשאת משקל של 2 רוכבים וציוד ולכן לא אמהר לרכוש אותו, אלה אמתין שהשוק יאמר את דברו ואולי בהמשך, אם יצרני האופנועים יחליטו ליצר כלים דומים, אך חזקים יותר, אשקול שוב את העניין.
    Erez Ronen

אשכולות דומים

  1. ימאהה NIKEN במבחן דרכים: מכונת פיתולים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-05-2018, 14:00
  2. מבט מעמיק: ה-NIKEN התלת-גלגלי של ימאהה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 13:38
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 29-10-2017, 10:37
  4. נסיעת מבחן - איך זה עובד ומה הקאצ'?
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 18:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO