השטחים נעשו אצל ברזני, הצילינדרים נכנסים טוב לבלוק והם טיפה בולטים בגלל האורינגים מתחת לצילינדרים (שחדשים גם הם) וכשסוגרים את הראשים הם נלחצים פנימה, הצילינדר הקד חדש גם הוא והאחורי נראה יפה וחלק בשטח, אטמי ראש חדשים ומעט סיליקון על השפה למיגור בריחות, הרכבתי אתמול את המנוע אחרי היישור שטח והוספת חומר אטימה לאורינגים מתחת לצילינדרים כדי למנוע ודאי מהלחץ בחלל הקראנק לעבור למערכת הקירור, המצב יותר טוב מפעם שעברה שעף מים בלחץ והמצב היה יותר בעייתי, אחרי עמידה של יום גיליתי מים בסעפת פליטה הקידמית (האחורי עדיין לא נבדק, אבל ראיתי מכיוון המצערת שלו שיש טיפות קלות על השסתומי יניקה אז כנראה שהבעיה קיימת גם שם), מה אתה מציע?