ציטוט נכתב במקור על ידי Shahaf 46 צפיה בהודעה
השטחים נעשו אצל ברזני, הצילינדרים נכנסים טוב לבלוק והם טיפה בולטים בגלל האורינגים מתחת לצילינדרים (שחדשים גם הם) וכשסוגרים את הראשים הם נלחצים פנימה, הצילינדר הקד חדש גם הוא והאחורי נראה יפה וחלק בשטח, אטמי ראש חדשים ומעט סיליקון על השפה למיגור בריחות, הרכבתי אתמול את המנוע אחרי היישור ש
עזוב איך נראה ומי עשה.
אם בורח יש בעיה של שטח - החלקים לא יושבים טוב אחד על השני.
זה צריך להיות פלס.
נסה בלי אורינגים אם אפשרי.

אין צורך בסיליקון באטם ראש.
סיליקון לא יכול להחזיק שם הוא ידלוף זה עניין של זמן.

הייתי בסיפור הזה עם הג'ילרה שלי בסוף החלפתי ראש וצילינדר.
פתחתי את המנוע הזה בערך 15 פעמים.
הבעיה הייתה שטח.
ועשיתי 5 פעמים שטח. בכמה מקומות.
ניסיתי כמה סוגי סיליקון וגם דבק אנירובי.
שום דבר לא החזיק רק החלפה פתרה את זה.