ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
יש לך בעיה של שטח אין מה לשבור את הראש.
או לא עשו את השטח ישר או שיש בעיה בשפה של הבלוק \ הצילינדר לא נכנס טוב \ ישר לבלוק מסיבה כלשהי.
לגבי שטח - אפשר לעשות שטח בזווית וזה יראה ישר ויפה,אל תסמוך על כל בית מלאכה לא חסרות טעויות.
ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
עזוב איך נראה ומי עשה.
אם בורח יש בעיה של שטח - החלקים לא יושבים טוב אחד על השני.
זה צריך להיות פלס.
נסה בלי אורינגים אם אפשרי.

אין צורך בסיליקון באטם ראש.
סיליקון לא יכול להחזיק שם הוא ידלוף זה עניין של זמן.

הייתי בסיפור הזה עם הג'ילרה שלי בסוף החלפתי ראש וצילינדר.
פתחתי את המנוע הזה בערך 15 פעמים.
הבעיה הייתה שטח.
ועשיתי 5 פעמים שטח. בכמה מקומות.
ניסיתי כמה סוגי סיליקון וגם דבק אנירובי.
שום דבר לא החזיק רק החלפה פתרה את זה.
פתחתי את המנוע כבר 5 פעמים, פירוק קשה ומעייף, שמן חדש שהולך לפח, אטמים וכו׳, ובנוסף פירוק שתי ראשים לא אחד, האופנוע כבר משופץ כולו ורק הקטע הזה דופק אותי, אתה אומר החלפת ראשים תפתור את הבעיה? הקטע הוא שכשאני לוקח את הצילינדר ומצמיד לראש ללא אטם הוא נראה צמוד ומדויק מאוד, הבלוק יכול גם להתעוות? אצל מי ביצעת את יישור השטח?