עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: בעיית הנעה ואי שמירה על טורים

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    מי אמר שזה המצבר?
    עשו בדיקת טעינה למצבר?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    17
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mark צפיה בהודעה
    מי אמר שזה המצבר?
    עשו בדיקת טעינה למצבר?
    לא, גם מרוב שהשירות במטרו חרא התקשרתי לחברה והם לא הציעו לי אפילו לבוא לבדוק את זה.
    אבל זה רק מצבר, מכיוון שאחרי נסיעה אני נגיד מדליק תסוויץ והמצבר נגמר אחרי שניות בודדות מבלי שאני מניעה, אז הבעיה היא שהמצבר לא נטען.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    אביב אני לא מבין מה אתה רוצה.
    אם חשבת שתקנה אופנוע ולא יהיו לך הוצאות וכאב ראש אתה טועה.
    כמובן שיש אחריות לעניין אבל העסק כרוך בכאב ראש והוצאה אולי זמנית. תקבל את העצות או לא זאת כבר בעיה שלך אנחנו מביאים לך עובדות וממזערים נזק עתידי.

    קודם כל קח מצבר אחר חבר במקומו רק לרגע ולבדוק שאכן מצבר פותר את הבעיה!
    ולאחר שהבנו שאכן המצבר הלך נשקול אופציות ונשלול בהתאם. קודם כל מצבר שמת כ"כ מהר מכוון לשני מקומות - בעיית טעינה של האופנוע או מצבר דפוק (אמנם נדיר אבל בתוך המצבר יש תרכובת כימית ויתכן שגם היא לא עושה את עבודתה נאמנה).

    כדי לשלול אופציות אתה בודק את המצבר ישירות עם רב מודד -מתח המצבר במנוחה וזרם!
    לאחר מכן אתה צריך גם לבדוק שהבעיה היא לא מהאופנוע (כדי שאם תחליף מצבר לחדש האופנוע לא יגמור גם אותו נכון?)
    את בדיקת הטעינה עושים גם עם רב מודד כשאופנוע מונע ובודקים מתח טעינה תקין.
    לאחר שתגלה את הבעיה וההוצאות שיהיו כרוכות בהתאם תבדוק את אופציית 'הפעלת האחריות' רוב הסיכויים שתצטרך להביא קבלות ולדרוש החזרים. אני נוהג לא להוציא מכיסי מיד וקודם כל פונה עם האופנוע כמו שהוא הרי ככה קיבלתי אותו מהחברה עם המצבר שיעשו את הבדיקות שלהם ולאחר מכן ירשמו לי בכתב את ממצאי הבדיקה. אם הבעיה היחידה היא רק המצבר אז נדפקת אחי המצבר באחריות לתקופה קצרה. את המצבר מטרו גם קונים מחברה חיצונית וזו האחריות שהם מקבלים עליו.

    נשמח לעדכונים והרבה הצלחה.
    שבת שלום

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    בואי ונעשה סדר.
    די ברור שהבעיות נובעות ממצבר לא מספיק טעון. מצבר לא טעון יכול לנבוע משתי סיבות: מצבר תקול ומערכת טעינה לא מתפקדת.
    קלקול במצבר חדש יחסית נובע בד"כ מקצר בין תאים. זה דבר שיכול לקרות במצבר חדש או ישן או בכלל לא. אם זו הבעיה והאחריות על המצבר נגמרה את צריכה לקנות מצבר חדש.
    חשמלאי יכול לאבחן קצר ע"י חיבור לטעינה חיצונית והסתכלות על הנוזל. אם יש קצר יהיו הרבה בועות גז בזמן הטעינה.
    מערכת טעינה צריכה להיבדק עם מצבר תקין.
    השלבים שאת צריכה לעשות הם: לבדוק אם המצבר תקול. אם כן, לקנות מצבר חדש, לחבר אותו ולבדוק טעינה. אם המצבר תקין צריך לטעון אותו ממטען חיצוני, לחבר אותו בחזרה ולבדוק טעינה. מערכת טעינה לא מתפקדת אמורה להיות מכוסה באחריות.
    כמו שכבר כתבו לך, כשאת קונה אופנוע, במיוחד אם הוא לא חדש מהסוכנות, את צריכה לצפות להוצאות ומצבר זו הוצאה קטנה יחסית.
    בהצלחה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 04-07-2016, 17:46
  2. שמירה על אופנוע עומד WRR
    על ידי WR250R בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-03-2016, 10:32
  3. קימקו ניו דינק טורים גבוהים
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 16:12
  4. בעיית הנעה בz800
    על ידי ernest58 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 23:09
  5. הנעה לוקחת 4-5 שניות - dr350
    על ידי amih8778 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 02:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO