בואי ונעשה סדר.
די ברור שהבעיות נובעות ממצבר לא מספיק טעון. מצבר לא טעון יכול לנבוע משתי סיבות: מצבר תקול ומערכת טעינה לא מתפקדת.
קלקול במצבר חדש יחסית נובע בד"כ מקצר בין תאים. זה דבר שיכול לקרות במצבר חדש או ישן או בכלל לא. אם זו הבעיה והאחריות על המצבר נגמרה את צריכה לקנות מצבר חדש.
חשמלאי יכול לאבחן קצר ע"י חיבור לטעינה חיצונית והסתכלות על הנוזל. אם יש קצר יהיו הרבה בועות גז בזמן הטעינה.
מערכת טעינה צריכה להיבדק עם מצבר תקין.
השלבים שאת צריכה לעשות הם: לבדוק אם המצבר תקול. אם כן, לקנות מצבר חדש, לחבר אותו ולבדוק טעינה. אם המצבר תקין צריך לטעון אותו ממטען חיצוני, לחבר אותו בחזרה ולבדוק טעינה. מערכת טעינה לא מתפקדת אמורה להיות מכוסה באחריות.
כמו שכבר כתבו לך, כשאת קונה אופנוע, במיוחד אם הוא לא חדש מהסוכנות, את צריכה לצפות להוצאות ומצבר זו הוצאה קטנה יחסית.
בהצלחה.