אביב אני לא מבין מה אתה רוצה.
אם חשבת שתקנה אופנוע ולא יהיו לך הוצאות וכאב ראש אתה טועה.
כמובן שיש אחריות לעניין אבל העסק כרוך בכאב ראש והוצאה אולי זמנית. תקבל את העצות או לא זאת כבר בעיה שלך אנחנו מביאים לך עובדות וממזערים נזק עתידי.

קודם כל קח מצבר אחר חבר במקומו רק לרגע ולבדוק שאכן מצבר פותר את הבעיה!
ולאחר שהבנו שאכן המצבר הלך נשקול אופציות ונשלול בהתאם. קודם כל מצבר שמת כ"כ מהר מכוון לשני מקומות - בעיית טעינה של האופנוע או מצבר דפוק (אמנם נדיר אבל בתוך המצבר יש תרכובת כימית ויתכן שגם היא לא עושה את עבודתה נאמנה).

כדי לשלול אופציות אתה בודק את המצבר ישירות עם רב מודד -מתח המצבר במנוחה וזרם!
לאחר מכן אתה צריך גם לבדוק שהבעיה היא לא מהאופנוע (כדי שאם תחליף מצבר לחדש האופנוע לא יגמור גם אותו נכון?)
את בדיקת הטעינה עושים גם עם רב מודד כשאופנוע מונע ובודקים מתח טעינה תקין.
לאחר שתגלה את הבעיה וההוצאות שיהיו כרוכות בהתאם תבדוק את אופציית 'הפעלת האחריות' רוב הסיכויים שתצטרך להביא קבלות ולדרוש החזרים. אני נוהג לא להוציא מכיסי מיד וקודם כל פונה עם האופנוע כמו שהוא הרי ככה קיבלתי אותו מהחברה עם המצבר שיעשו את הבדיקות שלהם ולאחר מכן ירשמו לי בכתב את ממצאי הבדיקה. אם הבעיה היחידה היא רק המצבר אז נדפקת אחי המצבר באחריות לתקופה קצרה. את המצבר מטרו גם קונים מחברה חיצונית וזו האחריות שהם מקבלים עליו.

נשמח לעדכונים והרבה הצלחה.
שבת שלום