לא מסכים.
לדעתי, אם אתה קונה אופנוע בן 10 שעבר בדיקה מקיפה ונמצא ב100% כשיר, אין שום סיבה שהוא יתקע לך פעם ב...
מה שכן, ישנן תמיד צרות אחרות של בלאי טבעי שמגיע אחרי הרבה שנים שמדי פעם יגרור הוצאות נוספות.
החלפת שמן לבולמים, כבל קלאצ', נוזל בלמים, דיסקים שמתחילים כבר להראות שחיקה, מיסבים למניהם, גריפים וכדומה
ההמלצה שלי, אם אתה מחפש כלי לשנה, לרכב מעט ולמכור אז לך על שנתון כמה שיותר מתקדם עם ק"מ נמוך.
תשקול כלים ישנים יותר רק אם אתה מתכוון להחזיק אחד לאורך זמן.
כלי חדש מאבד ערך מהר יותר בשנה אבל על כלי ישן אתה כנראה תוציא יותר על תחזוקה.