טחינת מים בעיקר.
https://www.youtube.com/watch?v=zfdi...ature=youtu.be
אני מודה שלי זה עשה מאוד לא נעים לראות אותה.
מה דעתכם עליה?
טחינת מים בעיקר.
הכלי שלנו הוא הכלי הכי נאחס בעולם, הוא לא יודע לעמוד לבד, הוא מהיר וחזק כמו שד, הוא לא מספק מעטפת הגנה ראויה,
הוא חשוף לכל האלמנטים בחוץ, והוא נהוג ע"י בן אנוש שרחוק מאד מלהיות מושלם.
יש כמה סוגי תאונות:
איבוד שליטה על הכלי בגלל חוסר מיומנות/שליטה וזה כולל הכל (בלימה, האצה ווילי-דבילי, חוסר יכולת לקחת סיבוב עפר, שמן)
החוק מגדיר את זה כתאונה עצמית.
תאונה בגלל טעות רוכב-את הדוגמאות אתם מכירים.
תאונה בגלל משתתף כביש אחר-נהגים אחרים, הולכי רגל, אופניים וכד' ככל שיש יותר כאלה הסיכויים גדלים.
תאונות בגלל תשתית לקויה.
כורח עליון.
אופנוע בארץ לא נחשב בעיניי רבים ככלי תחבורה לגיטימי, "כל עוד אתה יכול לבחור באוטו, הבחירה שלך באופנוע היא טעות. תתקדם"
אין בארץ לא תרבות ולא תרבות נהיגה, הכביש הוא המקום הכי מסוכן במדינה.
בתאונות דרכים נהרגו יותר אנשים מאשר בכל המלחמות שלנו גם יחד.
המצב יהיה הרבה יותר גרוע בעתיד הקרוב.
וכן מי שרוכב על אופנוע לוקח סיכון ענק.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כמה נקודות:
מה שהבחור אמר בסרטון מאוד נכון - תפחיתו את המס על אביזרי מיגון כדי שיותר רוכבים ימגנו את עצמם.
בנוסף, המדינה מתייחסת לרוכבים כבעיה (בגלל קומץ), נהגי הרכב הם הבעיה - תרבות הנהיגה לקויה פה בחסר, מאוד.
נ.ב.
אין חדש תחת השמש, לצערי.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
המשטרע אחראית ויותר מכך- אשמה בכל הקשור לתאונות בארץ וזה מתחיל בשני דברים קטנים ופשוטים- נוכחות ופרשת הנתיב השמאלי. לא מערכת החינוך ולא ההורים.
נתחיל בזה שאין הרתעה כי אין נוכחות. הסיכוי לפגוש ניידת תנועה בכבישי ישראל עומד מנסיוני מעל שעתיים בממוצע. בפועל אפשר להקיף את המדינה מבלי לפגוש ניידת אחת.
עוד מאה ניידות 24/7 זה לא כסף גדול בהתחשב במאות המליונים שהושקעו במצלמות ובחטיבת הדוברות שהעסיקה 70 אנשים שלא לדבר על ה DNA המזוויע של הארגון הזה-ובלי להכנס לנזק הכלכלי האדיר מהתאונות.
כשאין ניידות ואף אחד לא טורח להתעסק בדברים "הקטנים", אותם מרכיבים שנותנים תחושה של ביטחון ואדיבות או מה שמכונה כאן תרבות נהיגה, הישראלי ימשיך לנהוג כמו שמוק מטומטם. אני מדבר על אי שמירת מרחק, חיתוך נתיבים, כניסה לצומת פקוק באדום ומעל כולם- פינוי השמאלי. כל מי שתקוע בשמאלי צריך לחטוף אלפיה במקום ללא אפשרות ערעור או משפט.
נתיב שמאלי ריק עושה בעין סדר. זה בדיוק ההבדל בין תור אמריקאי לתור ישראלי אבל יש מקומות שפתרו את הבעיה עם שילוט ומספרים וסימוני קווים. כן, אפשר לעשות סדר גם בכביש. כשיש סדר הנהג מבין שכולם משתתפים במשחק עם חוקים. כשיש ברדק וברוב הזמן בכביש-6 או 4 או 1 דווקא הימני הוא הפנוי ביותר, זה משדר פרטאץ' ואין תמריץ להתנהג כמו בן אדם מתורבת. העצוב שהעבירה עם הכי הרבה השפעה על ההתנהגות הכי קל לאכוף. כל שוטר על גשר יכול להפיק מאות כאלה ביום. הנה הכסף לניידות...
הביקורת שלך לגיטימית אבל נובעת מחוסר ידע וחוסר הבנה כיצד הדברים באמת עובדים.
למען הגילוי הנאות אני קצין משטרה לא עוסק בתפקידי תנועה ואינני דובר המשטרה!
את הביקורת הרבה שלי כלפי המשטרה אני משמיע ללא פחד בכל במה אפשרית בעיקר בתוך המשטרה. ויש הרבה שלא אוהבים את זה.
אינני נעלב או לוקח משהו באופן אישי!
נתחיל בכך שהכינוי שנתת "משטרע" כבר משדר אנטגוניזם ומעמיד אותך כבר בצד הלא אובייקטיבי של מאשים.
משטרה ישראל אחראית על הכל במדינה והכי מצחיק על פי החוק כל דבר שאין לו אבא ואימא גם על זה המשטרה אחראית
זה ניקרא אחריות שיורית!
כשאתה לוקח את סך כל הדברים שבאחריות משטרת ישראל אתה יכול להבין שמישהו צריך לעשות תעדוף על פי סקר
סיכונים.
משטרת ישראל היא שק החבטות של כולם, האיש הרע, לא משנה כמה טוב תעשה, אף אימא יהודייה לא רוצה שהבן
שלה יהיה שוטר, חבר כנסת, כן. עו"ד, כן. אבל שוטר...
מי שאחראי לתאונות הדרכים במדינה זה שר התחבורה, על פי החלטת מבקר המדינה, הוא הקים את הרלב"ד.
נוכחות בכל כביש במדינה אומר הרבה יותר שוטרים בתפקיד מה שאומר שהמדינה צריכה להקצות תקנים, אבל בשנים
האחרונות קוצצו המון תקנים. (חייבים לתקצב ישיבות).
ה-"מיליונים" שהושקעו לדבריך במצלמות לא שייכים למשטרה, הקנסות לא מגיעים למשטרה, בניגוד למה שחושבים אלה
למשרד התחבורה. (נחש למה?). אגב כל ניידת שאתה מציע להוסיף צריכה נהג אחד לפחות, דלק, זיווד, תקן!
נוכחות משטרה טובה במקום שנמצא השוטר מטר תשעים משם הנהג לחץ שוב על הדוושה וממשיך לתוך הקיר,
לא באירופה ולא בארה"ב יש יותר שוטרים יחסית לק"מ כביש, אבל שם יש תרבות אחרת של הנהגים, מספיק לראות
את תרבות הנהיגה של הנהג הגרמני/אוסטרי/הולנדי(הוסף כלבבך) או כיצד עוצר אותך שוטר בארה"ב עם שטגאן למוח.
בכדי להבין שזה לא הבבון (בבון זה קוף) הישראלי המצוי.
אז בפעם הבאה כשאתה בחו"ל ועוצר אותך שוטר על עבירה דמיונית ודורש "בקשיש" בכדי לבטל את הדו"ח, או שוטר
אמריקאי בנוי לתלפיות משכיב אותך על הכביש אזוק כי חשד שאתה נוהג בגילופין או בצבע הלא נכון. תזכיר לי מישטרע.
כן יש המון חארות במשטרה, כי המשכורות חרא ואף אחד לא רוצה להתגייס אז מתפשרים, כן פני המשטרה כפני האוכלוסייה.
אבל יש המון אנשים טובים ומקצועיים שעושים לילות כימים שיהיה פה קצת יותר טוב.
אז מה לעשות?
להחזיר את הסמכות והמשילות שאבדה, להחזיר את הערכים הכבוד לחוקים ולמדינה. לחנך את הילדים
לכבוד החוק, כשאין סמכות הורית ואין פחד מסמכות הורית סמכות של המורה, מבוגר, לא יכבדו גם את החוק.
התרבות בארץ מתחת לכל ביקורת כל האלים גבר, ורק אני ואפסי, שום משטרה שבעולם לא תוכל לנצח את זה.
זהו פרקתי!
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 29-06-2019 בשעה 09:57.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אגב תלונות סיפורים וביקורות לגבי המשטרה ופועלה אפשר לשלוח לאלי לכתובת:
Idonotgiveashit@gmail.com
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אבל כמובן שאין שום דבר מהביקורת ברמה האישית. יש לי עוד חברים במשטרה וברור שהכסף מהקנסות לא צבוע- כמו בכל משרד ממשלתי אלא זורם לקופה הכללית. זו גם לא שאלה של צד פוליטי כי יש באצבע המאשימה שלי דברים בסיסיים לפני שמגיעים לערבים ו\או חרדים. אתמול דיברתי על זה...בשעה שישבנו מאחורי פקק שמאלי בשש עם חבר שהתנדב ביחידת האופונעים.
אוסיף ואומר שלמרות שהתקשורת מנסה לצייר את ישראל בדירוג גרוע לנפגעים ותאונות זה לא נכון (פר נפש) וגם את "שורש" הבעיה של שיפור תשתית כבישים (להרחיב את 90 "המסוכן") אני לא קונה. הסיפור בעיני מתחיל ונגמר בהתנהגות הנהג הישראלי. העניין שאפשר לשנות התהגות ע"י אכיפה והסברה - לדוגמא אם אתה זוכר את הקמפיין לחגורת בטיחות שבסה"כ היה מוצלח. זה פשוט לא קורה ולא יכול לקרות כל עוד משטרת התנועה מתרכזת בעבירות מהירות ומתעלמת מהצדדים האחרים. אולי צריך לסייג את האכיפה כלפי השימוש בניידים שלמרות שנכונה מבחינת תעדוף היא עניין של שנה שנתיים ולא ברור עד כמה אפקטיבית. אני משער שכל אופנוען ממוצע כולל אתה ואני היה בוחר להפעיל את משטרת התנועה אחרת. אם זכרתי שאתה במשטרה? לא ובכל זאת הביטוי משטרע אולי היה לא במקום. מתנצל ונתראה.
לא נעלבתי כפי שכתבתי בהתחלה, אבל כשאתה בצד של המשטרע את שם את עצמך באופן אוטומטי בצד השני של המתרס
ואני לא בטוח ששם אתה רוצה להיות...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!