אם זרקת את הz300 כי חזר לך הג'וק,
אין לך מה לחפש בnc750.
כן,
הוא יעשה את העבודה יותר טוב מרוב המתחרים שרשמת,
אבל הג'וק יציק לך מאוד.
שלום לכולם,
אני בעל רשיון A ורוכב על אופנועים מ 2010 עד לפני כשמונה חודשים הייתי מחוץ לתחום 3 שנים.
עקב מעבר דירה מרמת גן לראשון ומיקום העבודה בהרצליה רכשתי את הא Z300 משיקול כלכלי וגם מעשי, כלי קטן עם מספיק כוח בעיר לחתוך את הפקקים כלי חסכוני שנותן 26 קילומטרים בממוצע לליטר מה שאומר ש 10 ליטר בשבוע ואני מסודר.
ברמת העיקרון כשרק רכשתי את הצעצוע הוא סיפק את הסחורה ותכלס למטרה שאליה הוא נקנה הוא כלי נהדר.
הבעיה אם אפשר לקורא לזה בעיה שהג'וק חזר אלי ואיתו הרגש, וכשהרגש מדבר, אני שונא את הכלי.
הוא חלש, לא נוח לנסיעות ארוכות, למורכבת זה עוד יותר גרוע... כדי שיהיה לו לפחות טיפה תאוצה חייבים להעיף אותו מעל 8 אלף סל"ד ואז הווברציאות מגיעות.
כך או כך אני מת להחליף אותו וכרגע על הכוונת שני סוגים של אופנועים נייקד וספורט טורינג, כן אני מבין שזה שני עולמות שונים פשוט כל אחד טוב יותר במשהו אחר שאני מחפש..
מצד אחד אני עדיין צריך כלי תחבורה ליום יום שיעשה 50 קילומטר שחלק ניכר בהם בפקקים ובשוליים, מצד שני אני רוצה כלי שאפשר לצאת איתו בסוף שבוע (מדי פעם עם מורכבת) ולהנות מרכיבה להרי ירושליים לצפון הרחוק או סתם לקפוץ לחברים שגרים רחוק ואני אשמח לעשות את זה עם חיוך על הפנים ולא עם עצירה כל 30 דקות כדי לשחרר מפרקים.
התקציב שלי לאופנוע בסביבות הא 40 אולי 45 אלף הגובה שלי 1.73 אני לא מחשיב את עצמי כרוכב אגרסיבי מדיי והכיוון שלי כרגע:
נייקדס
Z650 אפילו לא אפשרות אותו כלי כמו הקודם רק חזק יותר.
SV650 נראה כאפשרות כיוון שהוא נראה נוח יותר מה Z300/Z650 גם המנוע והמתלים אמורים להיות טובים יותר.
MT-07 לא כל כך מסתכל עליו כיוון שנראה שהוא סובל מאותן בעיות כמו Z650 אבל בצורה מעודנת יותר
CB650F הנייקד הנוח ביותר לפי הסקירות שראיתי כן עולה כאפשרות לא בטוח ששווה את האקסטרה מחיר.
ספורט טורינג
TRACER 700 עשיתי עליו נסיעת מבחן אופנוע נוח וחזק לא היה לי בעיות עם המתלים כמו שרבים אומרים מה שכן מבחינת גובה הצלחתי להגיע עם קצות האצבעות כשהורדתי את שתי הרגליים - אני יודע שזה לא חובה אבל זה בהחלט נוח כשאתה יכול להיות יציב בעמידה עם שתי הרגליים על הקרקע.
Versys 650 לצערי עדיין לא יצא לי לנסוע עליו כי מטרו נותנים את השירות "הטוב מכולם" כבר שבוע מנסה לסדר נסיעת מבחן, הבנתי שזה גרסה נוחה ורגוע יותר של הימהה מבחינת גובה נראה שהוא ס"מ נמוך יותר במושב אז אולי זה יהיה פאקטור
NC750X תכנית לא בטוח לגביו כי נראה לי ככלי משעמם מצד שני מבחינה פרקטית נראה מושלם.
Vstrom 650 הרבה המליצו עליו אבל הוא כלי גדול יותר משמעותית ביחס לאחרים איך זה עובד בעיר ועם הגובה שלי לא יודע.
אשמח לשמוע הצעות, המלצות חוות דעת של בעלי הכלים הנל אולי כלים שפספסתי ששווה לבדוק.
אם זרקת את הz300 כי חזר לך הג'וק,
אין לך מה לחפש בnc750.
כן,
הוא יעשה את העבודה יותר טוב מרוב המתחרים שרשמת,
אבל הג'וק יציק לך מאוד.
ככלי תחבורה חסר יומרות הNC ייתן לך מענה מושלם.
הוא חסכוני יעיל ונוח למדיי.
הוא ידע לקחת אותך גם לטיולים בזוג או לבד ( כל עוד המורכב לא גדול מדי - הבן שלי שוקל 80 על 1.72 והעסק צפוף ומצריך הסרה של הארגז האחורי עם אישתי אין בעייה).
בכביש 6 הוא יהיה בסדר ולא מעבר לכך.
כביש טכני הוא יכה לא מעט רוכבים על כלים ספורטיביים והכל ביעילות משעממת.
בכביש צפופים הגזרה הדקה תיתן יעילות כמעט קטנועית וכך גם בעיר.
כאמור אם חשקה נפשך בכלי תחבורה אמין יעיל חכם ונוח זו הכתובת.
אם אתה רוצה ערך מוסף כזה שיתן לך פירפור בלב או זריקת אדרנלין אני מניח שהNC מהר מאוד ישעמם אותך.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה בהחלט השיקול מול הא NC אני יודע שהוא ככלי שימושי כלי מדהים ואכן אפשר לעשות עליו רכיבות ארוכות בלי בעיה.
האם הוא ישעמם אותי? כנראה שכן... וזה בהחלט יכול להיות סיבה לשרשור דומה בעוד חצי שנה.
עדכון: אחרי נסיעת מבחן על ורסיס הדגם ירד מהעסק, מגושם מדיי כבד מדי..
אם הCB650F וNC750X באים בחשבון (כמשומשים?), אז למה אתה לא מסתכל גם על נייקדים בינוניים חזקים יותר כמו הMT09, Z900, GSXS750, דיוק 690 וכדומה? אלה כנראה יספקו את הג'וק...
דיוק כמו שאני יודע לא נחשב לדבר האמין ביותר בשכונה, אני עדיין מחפש גם שדרוג בנוחות ברכיבה, MT09 לפי מה שהבנתי ככלי פחות טוב מ MT07 לגבי Z900 לא חשבתי עליו האמת גם לא כזה בדקתי מה הנתונים הסוזוקי בהחלט יתן תמורה לפאן אבל איך הוא בנסיעות ארוכות ועם מורכבת?
הMT09 נחשב כלי הרבה יותר טוב מהMT07, בטח אם אתה הולך על כלי מעודכן.
אין לי מושג איך אף אחד מהם עם מורכבת אבל כנראה שאף נייקד לא יהיה מוצלח יותר מהאדוונצ'רים מהבחינה הזו.
נראה לי שאני מתחיל להתבשל על Tracer
שאלה לבעלי הכלי האם שווה לשים ג'ק אמצע? האם יש דרך להוריד אותו איזה 2 סמ בגובה המושב?
אשמח להוריד את שתי הרגליים לקרקע ולא רק את קצות האצבעות, האם יש עוד משהו ששווה לי לבדוק לשדרג לפני שאני קונה אותו?
Call me 0505355600
עברתי בדיוק את אותה ההתלבטות כמוך - NC750X מול VERSYS מול 700 TRACER והטרייסר לקח. בקלות אפילו.
גם פרקטי לנסיעות עירוניות ומשתחל ממש בקלות, גם נחמד לנסיעות סופ"ש עם המורכבת - וגם יודע לקחת פניות חדות עם כיף גדול ולתת כח זמין כמעט בכל טווח המהירויות.
מומלץ.
אני רוכב על טרייסר07 כבר 9 חודשים. 25 קמ לכיוון לעבודה. כלי נהדר ופרקטי מאוד! הגעתי אחיו אחרי דיוק390.
טיול בזוג הוא לוקח בקלות ובכיף.
הטרייסר09 הוא כלי יותר איכותי ועוצמתי אבל מבחינתי ה 07 הוא בדיוק השילוב של כיף ופרקטיות ברכיבה ואחזקה.
אם תיקח את המושב לרפד, הוא ימצא דרך להוריד 2 סמ בגובה.
הדרך היקרה יותר היא להזמין קיט הנמכה או מושב מיוחד.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
ולגבי גק אמצע, אני מסתדר מצויין בלעדיו. משמן את השרשרת עם SnapJack.
העדפתי להשקיע את הכסף במשקף גבוה וארגז.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
תודה רבה לכולם על העצות אני סוגר על הטרייסר בשישי![]()