שלום,
לאחר בדיקה נוספת והעמקה בנושא הבנתי שלקנות אופנוע ראשון 125 2 פעימות או כל אופנוע המתוחזק בשעות מנוע יגרור הוצאות רבות בטיפול השוטף והן בהשקעה ההתחלתית בשביל לקנות משהו בשנתון כמה שיותר גבוהה כי האופנועים האלו עובדים קשה ולא תמיד מתוחזקים כראוי.
בנוסף נסיעה בשטח בקרבת אזור המגורים יכולה אחריה תקופה מסוימת לשעמם ואין ברשותי אפשרות לרכוש בנוסף גם עגלה ככה שדוש עלה על הפרק.
עיקר הרכיבה היא כרגע שבילים ואולי סינגלים ברמה מאוד נמוכה כגון שיפועים קצת יותר חדים(עליות), אבנים, ענפים וכדומה.
אופנוע הדוש מתוחזק לפי קילומטר ולא לפי שעות שזו כבר התחלה יותר נוחה(אשמח להקבלת הקילומטר לשעות נניח 80 שעות שדורשים החלפת בוכנה ב2 פעימות כמה קילומטרים זה בערך)
לאחר שעשיתי חיפוש קטן הבנתי שה wr250r הוא הדוש הכי משתלם לשטח אבל אולי הוא מעט חורג מהתקציב ובדקתי את ההונדה crf250l למרות שהוא משמעותית יותר חלש,אשמח למידע על שניהם,אמינות,אחזקה (שעתיים נסיעה בסופש),עלות טיפולים.
והאם החלפת אגזוז תשפר את הביצועי מנוע ומה הפרוצדורה בעניין באופן חוקי?
למיטב הבנתי מנוע 2 פעימות עדיפים מבחינת תחזוקה הן יותר קל לטפל לבד והן יותר זול החלפים בגלל שהמנוע פשוט מורכב.
אשמח לדעת האם זה מקביל גם לאופנועים שנספרים מבחינת קילומטר ולא לפי שעות מנוע,והאם אפשר לטפל במנוע ארבע פעימות לבד עד כמה זה יותר מסובך האם אפשר להחליף חלקים לבד או בגלל שקיימים השסתומים ועניין הקומפרסיה זה יותר מורכב(האם טיפולים יותר פשוטים אפשר).
בנוסף רציתי להרכיב צמיגים מאה אחוז שטח לאשמח להמלצות והאם זו בעיה מבחינת הטסט כיוון שזה דוש.
תודה