רוכב על dr שנה וחצי ועשיתי 35 אלף ק"מ.
אופנוע מושלם לשילוב של נסיעות יומיות עם שבילים בסופש.
אף פעם לא הייתה לי בעיה שדרשה מוסך
בעיות:
מעל השרשרת יש רולר שאמור למנוע קפיצה של השרשרת אבל במכה הראשונה הוא יכול להיתלש ולגרום לחור בשילדה ולכן הרוב ממליצים לפרק אותו לתמיד.
לגבי הברגים של היונייטד שמשתחררים מ2018 שמו לוקטייט, אין מה לפחד כי ברגע שהם מתחילים להשתחרר הנורה של הניוטרל לא יציבה וזה אינדיקציה לבעיה. יש אפשרות לאבטח אבל מומלץ רק אם פתחת מכסה קלאץ' למשהו אחר.
האופנוע כבד אז קח את זה בחשבון
להרבה אופנועים יש הזעה קטנה של שמן מאזור הפלאג-לא מומלץ לתקן כי זה רק ויזואלי והנזק של פירוק האזור והרכבה לא נכונה יגרום לנזק( אשמח לתת לך חוות דעת על מוסכים מומלצים ולא מומלצים בפרטי)
גובה-אני 1.69 והוא ממש מתאים לי
נ.ב-הבחור שמוכר לך את האופנוע החליף לcrf ורשם שהוא מוכר ב30 אם אני לא טועה. תבדוק טוב . תיכנס לקבוצה של הcrf ותמצא את המוכר