חשבת לשנות צבע?
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נכון, רק...
זה בדיוק כמו להחליף מזרק, להחליף משקולות...
זו רק עבודה פשוטה.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לא. זה ממש לא כמו להחליף מזרק או משקולות.
מדובר בעובדה מסובכת ולא שגרתית שכוללת החלפה של חלקים רבים, שינוי מהותי בכלי וטיונינג אח"כ.
הכל ביחד יכול להגיע בארץ בקלות לעשרות אלפי שקלים (כולל עבודה)
אם אני צריך לנחש אז בכלל לרוב המוסכים לא יהיה מושג איך לעשות את זה.
רק אני לא מבין למה לשפר טימקס? זה קטנוע.
פרקטי, נחמד, אבל קטנוע.
אם כל השיפורים האלה הם בשביל אפקט "הפאן" עדיף לקנות אופנוע מאשר לנסות להחליף כל חלק אפשרי בעלות של עוד טימקס.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...B-quot-%D7%A2)
אין לך 10,000₪ לשים על מנוע אבל אתה מעוניין לעשות את כל השיפורים האפשריים שיקצרו לך את אורך החיים שלו.
יש דברים שאפשר לעשות עם מינימום נזק,אבל אתה לא מדבר על זה.
החיים זה פשרות (בהנחה ואתה לא עשיר ויכול להחזיק כלי לכל יום).
לקחת טימקס ונסות לשפר כל חלק אפשרי בשביל לסחוט אותו עד הקצה ייעלה לך הרבה כסף, זמן וכנראה גם עצבים.
זאת העצה הפרקטית שלי.
יש מצב שלא הבנת אותי נכון מלכתחילה ???
לא מחפש לקחת אותו לקצה ובטח שלא לשים לו קיט טורבו ב 3000 שקל או יותר .
אבל בטוח שיש אופצייה להחליף כמה דברים ש ימאהה התפשרו עליהם ולחזק קצת את הכוח ,
מבלי לשבור את המנוע .
שמעתי דברים כמו שופרות אוויר משופרות של מלוסי
פילטר אוויר פתוח
ועל דברים כאלה אני מחפש חוות דעת
עכשיו אל תכעס
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
מה דעתכם על שופרות אוויר ופילטר אוויר של מלוסי
יעשה את העבודה ?
שווה את ההשקעה או שזה לא יוסיף הרבה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
תקח את כל הארסנל שיפורים של מלוסי תתקין בטימקס ותקבל עוד 10 אחוז זאת אומרת 5 כ"ס. מאוד אופטימי .
תשנה וריאטור אתה תשלם במהירות סגירה נמוכה וכנראה בעבודה בטורים גבוהים יותר. הוריאטור זה הגיר (שינוי יחס העברה)
תהנה מהכלי כמו שהוא ועד שיגיע סופר קטנוע אחר וחזק יותר אז...
https://cars.walla.co.il/item/2836542
"מופתעים? אין באמת סיבה. לא חסרים סיפורים על טימקסים בליסטיים, אבל כדאי לבדוק באמת עד כמה הם אוחזים במציאות. שכן, כשבכל זאת מסתכלים על הנתונים, מקבלים פרופורציה שכן עדיין מדובר כאן בכלי ששוקל 222 קילוגרמים לפני רוכב (קצת יותר מ-300 כשאני על גבו) ושהמנוע שלו מפיק רק 46 כ"ס (ב-6,750 סל"ד) ו-5.3 קג"מ (5,250 סל"ד). זה חזק במושג של קטנועים, אבל לגמרי לא בעולם האופנועים"
סתם עגלה.
עם הנינג'ה 250 הישן שהיה לי, הייתי מראה להם את הזנב בכל רמזור.