רחוקתי מלתת הצעות לרוכבי TMAX האמת התייחסתי לשרשור הזה כבדיחה צינית או שעמום של החופש הגדול אבל כמה דברים
ברצינות מעבר לורוד הגברי.
1. אם יש רוכב שמרגיש שה-T קטן עליו אז או שהוא בליגה הלא נכונה, או שהוא קשקשן. ה-T נותן מעבר למה שכל רוכב צריך!
2. לקחת את ה-T ולנסות לשפר אותו זה כמו לנסות לקחת פרד עבודה למירוץ סוסים גזעיים באנגליה. אפשרי אבל דיבילי לאללה.
3. המגבלה של רוב הכלים הנמכרים היום היא הרוכב ולא הכלי כל כלי מסוגל להרבה יותר עם רוכב מיומן, ולכן ההצעה לשפר את
הרוכב ולא את הכלי היא נכונה תמיד.
4. אין פתרונות קסם קלים או זולים לשיפור אמיתי ונכון של כל כלי, שיפור מקצועי צריך לעשות מול דינו ואצל אדם שמבין ויודע מה
הוא עושה, והשיפור יכלול חבילה מלאה ולא רק שיפור מנוע.
5. תוספת של עד 8% לא תתורגם אוטומטית להבדל גדול בתחושה במיוחד בכלים שמההתחלה היו מהירים וחזקים, הכסף מצד שני
יהיה רב.
6. כל שיפור מעמיס על המכלולים והספק גדול ממה שתוכנן במקור יגביר את העומס הזה מה שבפועל מבטיח נזק מצטבר גדול יותר.
7. בכביש הציבורי אין צורך בכלים "משופרים" ואם הייתי יכול הייתי דוחף לכל אופנוען שהחליף לאגזוז "פתוח" את האגזוז שלו ל....אוזן.