תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: בשורה מצוינת: הקלה בייבוא אישי של קסדות

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    בשורה מצוינת: הקלה בייבוא אישי של קסדות

    סדרה של הקלות שהתקבלה במשרד הכלכלה והתעשייה מקצרת ומוזילה משמעותית את הליך הייבוא האישי של קסדה לישראל.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a7%d7...3%d7%95%d7%aa/

  2. #2
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    רק 15 דקות לפני שראיתי את הכתבה בעמוד הבית, דיברתי עם חבר על רכישת קסדה. הוא צריך חדשה עקב חזרה לעולם הדו גלגלי, וזאת שנשארה אצלו כבר עבר זמנה.
    ואני צריך חדשה מסיבה שנהגים מדברים ומסמסים בנהיגה.

    אולי אזמין מחו"ל אחרי שויתרתי עקב התהליך המתיש שכרוך בזה.

    תודה רבה על הידיעה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    מה זה אומר ?
    נניח הוזמנה קסדה שנמכרת גם בארץ , עומדת בתקנים , צפויה רק לתשלום מע"מ בשיחרור בארץ וזהו ? או שיש עוד משהו ?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני גם לא הבנתי בדיוק מה השתנה.. אם בכל מקרה הקסדה מחייבת בדיקת תקן של משרד התחבורה אז מה זה משנה מה בדיוק הבדיקה? מה השתנה בתכל'ס?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    עד כמה שאני מבין, בעבר נדרש אישור של הטכניון על כל קסדה מיובאת שחייב התערבות של הקונה, תשלום של עמלת שקר כלשהו על השירות שמתבצע והמתנה לביקור של אותו מהנדס בדואר.
    בלי קשר, קיים בשגרה מנגנון שבו חלקי חילוף עוברים במכס אישור של פקח ממשרד התחבורה.
    כרגע ויתרו על הצורך באישור של הטכניון והעבירו את האחריות לבדיקת הקסדות על הפקד של משרד התחבורה. זה אמור לחסוך את התשלום הנוסף ולזרז את ההליך.
    נחיה ונראה.

  6. #6
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    כלומר ולפי הבנתי קסדה שמיובאת ויש לה תקן DOT או ECE לא צריכה אישור טכניון יותר,
    השאלה אם ישנו מס נוסף שצריך לשלם, קצת לא ברור.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofirus צפיה בהודעה
    כלומר ולפי הבנתי קסדה שמיובאת ויש לה תקן DOT או ECE לא צריכה אישור טכניון יותר,
    השאלה אם ישנו מס נוסף שצריך לשלם, קצת לא ברור.
    מצד שני צריך אישור ממשרד התחבורה (כנראה לוודא שהדגם בעל תקינה) ומדובר בתקנה בשפה שנכתבה בפקידותית מדוברת. משמע האזרח צריך לדבר עם "מומחה" שמבין פקידותית כדי להבין מה לעשות ואיך.

  8. #8
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מצד שני צריך אישור ממשרד התחבורה (כנראה לוודא שהדגם בעל תקינה) ומדובר בתקנה בשפה שנכתבה בפקידותית מדוברת. משמע האזרח צריך לדבר עם "מומחה" שמבין פקידותית כדי להבין מה לעשות ואיך.
    בקיצור משרד התחבורה רוצה שהכסף יגיע אליו ולא לטכניון,
    תכל"ס כלום לא השתנה רק היד שמקבלת את התשלום לפי דברייך.

אשכולות דומים

  1. שינוי בהנגשה בייבוא
    על ידי מיקי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-02-2018, 11:18
  2. מה ההבדל בין מנוע בשורה למנוע 4v?
    על ידי shalom1988 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-09-2017, 00:11
  3. האגזוז בייבוא אישי מאיטליה הגיע!!
    על ידי ZeroCool בפורום פורום ציוד
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 16-01-2017, 12:03
  4. בירוקרטיה בייבוא אישי של מנוע
    על ידי Sv650s בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-04-2016, 02:49
  5. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 19:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO