תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: דיבורית מידלנד BTX1 PRO

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    דיבורית מידלנד BTX1 PRO

    קניתי צמד דיבוריות מדילנד במחיר קרוב מאוד למחירון דרך חנות \ מוסך לאופנועים. בשרשור הזה אעדכן לגבי הרושם והחוויה הכללית שעד עכשיו קצת מוזרה.
    לא היו לי תכניות לדיבורית אבל בגלל הרכיבה הזוגית בטיול חזרתי לעקרון של חכם אחד עם שפם- אם כבר חוגגים אז עושים את זה בגדול כולל אריזה וסרט. קצת מוזר לרכב יחד בנוף אלפיני קיצי וכל אחד עם עצמו. כזכור חיפשתי אינטרקום, חיבור לטלפון חיבור ל GPS חיצוני והפעלת VOX-(באמצעות קול) לקבלת שיחות.

    ההתקנה הפיסית של חיבור המערכת היתה סבירה, תוך חצי שעה לצמד הקסדות. החיבור הראשוני לטלפון קצת התעכב אבל הייתי אופטימי. מן פה לשם הגעתי לבית ועזבתי את הקנפוג עד שהקטנה תגיע הביתה כי צריך 2 זוגות אזניים. קראתי את המנואל והכל נראה משחק ילדים. אז זהו, שלא.

    לפני שאתחיל בסאגה אני חייב לציין לטובה את היבואן שבילה איתי כמעט 3 שעות בערב חמישי עד שהרמתי ידיים. שירות כזה לא פוגשים במחוזותינו. גם חשוב לי להדגיש שהמוצר מבחינה הנדסית מקרין איכות והסאונד מצויין.

    החיבור הראשוני בין הקסדות לקח זמן, הרבה זמן- בערך שעתיים. אחר כך שיחה עם המוסך ואחר כך שימוש בתוכנה עם ממשק משתמש מטורלל ואחר כך אפליקציה שום דבר לא מתחבר בקלות, אין חיווי לחלק גדול מהפעולות ומדובר בשריפת זמן וכאב ראש. לפני שפניתי ליבואן עבדתי עם 3 גרסאות למנואל- עברית באריזה, קובץ מאתר היצרן באנגלית וקובץ מאתר מאתר היבואן. שלושתם לא מסונכרנים בניואנסים- אגיע לזה בהמשך.

    עכשיו חזרתי מרכיבה ראשונה אי פעם עם מוסיקה מהנייד:
    החיוך לא יירד לי מהפנים.
    אני רוכב לאט יותר כדי לשמוע את המוסיקה.
    מבחינת ניתוק מהסביבה, הגעתי למסקנה שאגזוז הגבר גבר שלי ברכיבה שגרתית תורם לניתוק יותר משימוש באזניות.

    אעדכן בהמשך לאחר שיוחלפו בראשון המוחות.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בשישי רכבתי פעם ראשונה נסיעת מבחן במוד אינטרקום.
    ה WAZE פעל ברקע וקיבל עדיפות להתפרץ. לאחר ההנחיה המכשיר חוזר למוד אינטקום.
    לא שיתפתי מוסיקה כי עדיין לא מצליח.
    היום רכבתי פעמיים סולו כדי לבדוק מצבים נוספים.
    עכשיו במוד טלפון כשאני שומע מוסיקה קיבלתי שיחה. יותר נכון השתרר שקט ללא צליל חיוג אז צעקתי להפעיל את ה VOX.
    שמעתי בסדר גם ב 140 וזוגתי טוענת שנשמעתי מצויין, כמו באולפן.
    מקודם הייתי במוד טלפון עם waze והתקשר היבואן. בפעם הזאת היה צליל חיוג וגם הוא התפלא שאני מדבר מהקסדה.
    כתבתי ליצרן על חומרי ההדרכה הלא מוצלחים ועל כך שאין וידיאו אחד ברור ומקיף באנגלית.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    נפגשתי עם היבואן וקיבלתי הסבר מקיף על התפעול. טרם נבדק עניין שיתוף המוסיקה במצב נסיעה אבל הפיצ'ר עבד היטב בחנות.
    גם לא נבדקה קישוריות עם דיבורית של יצרן אחר שזה פחות מעניין עבורי.

    חשוב להבין שהמוצר מבחינת מעבר ושליטה באופציות לא ברור ודורש הרבה יותר מדי זמן לטעמי. למען ההגינות אין לי ניסיון עם יצרני דיבוריות אחרות ואני משער שגם שם המצב לא מזהיר ואולי גרוע יותר.

    צריך רק לזכור שבמקרה של צמד מכשירים זה לא חצי שעה ויש לך שליטה מלאה בהכל אלא פאקינג שעות של למידה וניסוי -עם מתנדב. בקנפוג דיבורית זוגית שהורכבה על קסדה קטנה יותר, המשתמש "עיוור" או "חירש" כי לא יכול לראות ולשמוע מה מתרחש שם בדיוק. לטעמי כל התפעול ולא רק קנפוג היחידה צריך להתבצע דרך האפליקציה עם חיווי בזמן אמת שיגיד לך מה קורה בדיוק, במקום שתשער.

    שורש הבעיה טמון בעובדה ש-3 כפתורים אמורים לספק מעבר בין כל המצבים והאפשרויות:
    לבד עם מוסיקה מהטלפון
    לבד עם מוסיקה מהנייד
    עם מכשיר ניווט פעיל חיצוני או תוכנת ניווט מהנייד
    ו\ או \ עם שיחה נכנסת
    וכל האמור כשאתה מחובר לדיבורית מידלנד נוספת
    וכנ"ל, כשמוסיפים דיבורית מיצרן אחר.
    לקינוח, נוסיף דיליי נורא מרגיז ומבלבל בין האפשרויות כך שאי אפשר לדעת כמה זמן לצפות ש"הדבר הזה יעבוד".

    צריך לזכור שנורות החיווי למעבר בין מצבים נדלקים כשהיחידה (המוח) על הקסדה כשאינך רואה אותה ברכיבה. בפועל או שאתה לא שומע באזניות באיזה מצב אתה נמצא או שאתה לא רואה אם לחצת והפעלת את מה שצריך.
    בעיני לא כך אמור להתבצע התפעול של מוצר לרכיבת אופנוע.

    בנוסף לסרבול בתפעול גם בחומרי ההדרכה מצד היצרן יש מקום גדול לשיפור. זה לא מוצר פשוט או זול והייתי מצפה שהיצרן ישקיע קצת יותר בחומרי הדרכה. אמנם התברר לי שיש וידיאוס רלנווטיים אבל למוצר בשם שונה. יופי, לך תדע.

    אם הקסדה מותאמת ממש טוב על הראש אי אפשר לדעת אם הרמקולים יושבים במקום האופטימלי. משהו שכנראה רלוונטי לכל הדיבוריות ולא רק למידלנד.

    לסיכום
    • המוצר מבחינה הנדסית באיכות טובה. חשוב להבין שזה לא זבל סיני והאיכות ניכרת מהאריזה ועד לאיכות החומרים והעיצוב.
    • כל הפיצ'רים עובדים היטב, כולל הגברת קול אוט' ברעשי רקע ותפעול VOX -למעט רדיו FM שלא קלט כלום (אבל לא מהותי עבורי.
    • מוסיקה נשמעת מצויין. פשוט חווית רכיבה מעולם אחר.
    • איכות שמיעת שיחה (כרוכב) טובה
    • איכות שמיעה מהצד השני של הקו -מעולה
    • חיווי בעברית לשינוי סטאטוס ותפעול
    • חומרי הדרכה (מקוריים ובאינטרנט) רחוקים מלהיות מושלמים. דווקא השקיעו, אבל נראה שלא חשבו מספיק.
    • תפעול ברכיבה עם כפפות מסורבל
    • ממשק המשתמש באפליקציית הקנפוג לנייד בסדר גמור. מרגיז שאין שליטה בזמן אמת ברכיבה או בעצירה (הרי הטלפון כבר מחובר).
    • ממשק המשתמש בתוכנת הקנפוג למחשב לא משהו
    • חיבוריות מהירה בין הטלפון למכשיר
    • שירות ראוי לשבח מהיבואן שבאמת השקיע וגילה אחריות ואכפתיות


    לא נבדק
    קישוריות עם דיבורית אחרת
    מרחק קליטה בין דיבורית על אופנוע אחר

    הערה חשובה
    חשוב למי שפספס שאין לי בדל ניסיון ושמץ של מושג לגבי התפעול והתפקוד של דיבוריות אחרות.
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 20-07-2019 בשעה 01:40.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    סיכום מנהלים לאחר חודשיים של שימוש לא אינטנסיב- 6.
    הסיבה לשימוש הלא אינטנסיבי היא כל מה שקשור לקישוריות ופונקציית האינטרקום. הטיול הזוגי באלפים היתה הסיבה שרכשתי בכלל דיבורית ואופציית שיתוף המוסיקה היא הסיבה שבחרת בדגם הזה. הבעיה שזה לא עובד טוב.

    המינוס העיקרי של הדיבורית הוא חווית המשתמש מבחינת תפעול וקנפוג שתלוי בחיווי שהמשתמש מקבל לאוזן. לפעמים יש חיווי לפעמים לא, לפעמים בדיליי לא הגיוני ולפעמים החיווי הפוך (VOX Off לדוגמא בגירסה המעוברתת). גם המנואל שאמור לעזור עגום ומבלבל. כל זה, כפי שבוודאי הורגש מעורר רצון עז לחפש קיר כדי לדפוק את הראש.

    המוצר כפי שציינתי מבחינה הנדסית הוא טוב ואפילו יותר מכך, רק התפעול ובמיוחד בתצורת אינטרקום (זה דיבורית דא) מבאס את התחת. בציון אני לא מתייחס למחיר כי לא בדקתי דיבוריות אחרות בשוק. אני לא נותן ציון נכשל כי אם היצרן יבצע מקצה שיפורים די אפיזודיים מדובר במוצר של 9+ ולכן התוצאה הסופית היא 6.

    מנהלים אולי להעביר לפורום ציוד...?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    תודה רבה על הסקירה!

    מבלי להכנס לעובי הקורה, בזמנו כשרכבתי תקופה עם סקאלה ריידר G4 (ואז עוד קצת עם G4 מולבשת על אוזניות משופרות של G9), החוויה שלי הייתה הפוכה למה שאתה מתאר - תפעול קל למדי, איכות שמע מתחת לממוצע בעליל, במיוחד במהירויות גבוהות.

    אם זה מעניין אותך, יש לי את הדיבוריות של סקאלה על שלל אבזריהן. אחת מהן לא מאה אחוז (הכפתור שמוריד ווליום לא עובד, תיקון קל).
    אתה מוזמן תקבל את שתיהן כולל הכל תמורת סקירה איכותית כמו של המידלנד, כולל השוואה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    תודה, רק עכשיו ראיתי את ההודעה
    רוב הזמן אני רוכב לבד עם מוסיקה.
    בזוג ויתרתי על אפשרות שיתוף מוסיקה בגלל כאב הראש (אבל היה מאוד מאוד כיף שעבד).

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    עדכון נוסף.
    פגישה נוספת עם היבואן ושינוי תצורת החיבור לדיבורית השניה הניבו הצלחה מסחררת בשיתוף מוסיקה. שני הטיולונים בסופשבוע האחרון היו כיפיים לאללה.
    הבעיה שחוויתי יכולה להיגרם מגרסאות הנגן של האנדרואיד (בדגמים שונים של טלפונים).
    חבר נוסף רכש את המידלנד לא מזמן ושיבח את הסאונד. מדובר בדגם הפשוט ללא אזניות ה JBL.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. קליבלנד היסט 250
    על ידי Shezif בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-12-2019, 22:54
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 11:25
  3. דיבורית Midland btx1 fm
    על ידי Almogwer בפורום פורום מכירה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 04:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO