כסא עם קפיצים לא יכול לפתור את בעיית הזנב הקשיח כי הבעיה היא לא רק נוחות לרוכב אלא התנהגות כביש ויכולת חיבור הצמיג לכביש גם כשזה אינו ישר כמו פלס. אני לא יודע מה הניסיון שלך אבל ההייסט הוא ל"משוגעים" בלבד. תחשוב אם אתה כזה.
אני חושב לקנות אותו.
הנסיעה שלי היא מראשון לציון לפתח תקווה מידי בוקר. בפקקים כמובן
ובשבתות נסיעות רגועות.
הבנתי שהם פתרו את הזנב הקשיח עם כיסא למברטה ...
אני רוצה לשמוע חוות דעת ממי שמחזיק באחד כזה. או בעלי נסיון
מבחינת אמינות, טיפולים. והתרשמות כללית.
קראתי כל מבחן דרכים עליו אבל בהחלט מעניין אותי לשמוע חוו"ד של מישהו שנוסע עם אחד כזה ביומיום. .
כסא עם קפיצים לא יכול לפתור את בעיית הזנב הקשיח כי הבעיה היא לא רק נוחות לרוכב אלא התנהגות כביש ויכולת חיבור הצמיג לכביש גם כשזה אינו ישר כמו פלס. אני לא יודע מה הניסיון שלך אבל ההייסט הוא ל"משוגעים" בלבד. תחשוב אם אתה כזה.
אשמח גם לשמוע ולמה האופנוע מוגדר למשוגעים?
מה ההשלכות הבטיחותיות של אופנוע ללא בולמים אחוריים?
שאתה לא יכול לפנות במהירות שהיא לא קצב הליכה
נתחיל מהשאלה השניה: הגלגל האחורי לא עוקב אחרי הכביש בצורה טובה כשהכביש משובש. תיקח סיבוב ותבין מיד מה ההבדל. וזה מביא אותנו לשאלה השניה. מי שמוכן לוותר על הנוחות (ואני לא מכניס את עניין הבטיחות) בצורה קיצונית כל כך בשביל המראה הוא... (השלם את החסר).
אני לא פוסל את האופנוע. הוא זול ונראה מצויין. רק תדע למה אתה נכנס.
תודה על המידע. אני בהחלט אקח את זה בחשבון כשאחליט להתקדם עם זה.
יש משהו שממש מפריע לי וזה - כל מה שקשור לקרוזרים (אפילו אלה בעלי הנפח הקטנטן כמו זה) פשוט יקר להחריד בארץ.
ואני כל חטאי היו שחשקה נפשי באופנוע סטייל הארלי דוידסון.
אגב. הבנתי שהם פתרו את הבעיה של הכיסא באמצעות מושב למברטה ,. מושב קפיצי במיוחד.
עדיין אני חושב שאין כמו נסיעת מבחן ...
לא צריך להגזים.
פות"ש, לא רכבתי על האופנוע הזה (או על כל אופנוע זנב קשיח אחר לצורך העניין) אבל אני רוכב על אופנייים חשמליות חזקות עם זנב קשיח כבר הרבה זמן.
אז דבר ראשון תסתכל על הסרטון הזה:
במיוחד על הקטע בהילוך איטי, רואה את ההבדל בין הגלגל הקדמי לאחורי?
גם הגלגל הקדמי מאבד אחיזה לשבריר שנייה אבל ישר תופס את הכביש בחזרה, עם האחורי זה סיפור אחר, אין בעיה עם איבוד אחיזה של שברירי שנייה, הבעייה היא שללא בולמים הגלגל יכול לנתר על הכביש מספר פעמים (זה מה שרואים בסרטון).
בכביש טוב אפשר לפנות גם על 150 ללא בעיה מיוחדת, אבל ככל שהכביש משובש יותר ככה זה נהיה יותר קשה, במיוחד הבעייתיות עולה כשיש כמה שיבושים רצופים קשים, זה יכול להכניס את הגלגל האחורי ממש לסוג של תהודה כזאת.
בקשר לכיסא, אני משתמש בפיתרון דומה, אבל זה לא באמת עובד 100%. עם כל הכבוד לסרטון, הוא אולי עבר ב30 קמ"ש את הבור. מה יקרה ב100 קמ"ש?
אז או שמכוונים את הקפיץ לשיכוך חזק מאוד שיתאים למהירות גבוהה או למהירות נמוכה, בגלל שאין מספיק אורך לקפיץ אי אפשר לעשות אותו בצורה כזאת שהוא ישכך טוב בכל מהירות וזה ההבדל המרכזי בין שיכוך בכיסא לבולם רגיל (מבחינת הנוחות).
מבחינת הבטיחות כבר הרחבתי מספיק. אם אתה מתכון לנסוע הרבה ומהר זה ממש לא בשבילך.
אם אתה רוכב ממש רגוע בעיר ובבין עירוני על כבישים טובים ואתה ממש חושק באופנוע הזה... אז סבבה.
בכל מקרה, ממליץ על נסיעת מבחן לפני זה.
אני חושק בו מאוד. הוא נראה מיליון דולר. מחיר רכישה זול. אפשרות לשדרוגים /החלפות /תוספות. מבחינת מהירויות- מתכנן לנסוע בעיר בסבבה ובבין עירוני באיזור המאה קמש.
אני נוסע בעיקר על כביש 4
מהירות מקסימום שלו זה 100 קמ"ש - קח גם את זה בחשבון.
אם אתה בקטע של קרוזרים יש לך את הדייסטאר של דיאלים או קיוואי בלקסטר.
לפחות במראה יש להם קול פקטור.
מסכים עם matanbar. הקליבלנד מוכר לי טוב דרך קבוצה של חברים שרוכבת איתנו והם על קליבלנד. שלושת החברה האלה רוכבים עליו רק "למשימות מיוחדות" כלומר, טיולים מפגשים וכדומה. זה לא כלי שאתה רוצה לנסוע איתו לעבודה כי תתחיל את היום עיף.
ישנם היום קרוזרים שהמחיר שלהם סביר מאוד, לא עולה כמו הארלי אבל נראה לא רחוק ממנו כמו ה DAYSTAR 250. הם יפים ונוסעים טוב ונותנים פתרון למי שלא יכול או רוצה לקנות קרוזר בגודל מלא.
הי ראיתי ביד 2 קליבלנד עם קפיצים אחורים (נראה קצת כמו gn250) גם הוא עם זנב קשיח ?
היתי מצרף תמונה אבל לא הצלחתי (חדש פה )
זה דגם האייס, הנה מבחן דרכים:
http://www.doogri.co.il/road-tests/4000/
מה שיותר מדאיג אותי זאת העובדה שאתה רוצה לנסוע כל יום מראשון לפתח תקווה וחזרה על כלי עם 14 כוחות סוס, יש אופנועי 125 סמ"ק יותר חזקים מזה.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650