תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: איחור בטיפול תקופתי לקטנוע

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    36

    איחור בטיפול תקופתי לקטנוע

    אם אני מאחר לטיפול גדול בקטנוע ובמקום 10000 קמ עושה אותו 11500 קמ זה פוגע?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא בריא זה בטוח.
    תלוי איזה כלי זה ומה עושים בטיפול.
    יש כלים שאיחור בהחלפת הרצועה בהם אפילו בכמה אלפי ק"מ יכול להוביל לקריעה שלה ולנזק גדול לכלי.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    36
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא בריא זה בטוח.
    תלוי איזה כלי זה ומה עושים בטיפול.
    יש כלים שאיחור בהחלפת הרצועה בהם אפילו בכמה אלפי ק"מ יכול להוביל לקריעה שלה ולנזק גדול לכלי.
    קימקו דאון טאון טיפול גדול פשוט קניתי כלי יד 2 ובמקום טיפול 10000 קמ הוא עשה אותו ב11500 אלף( אני כבר ב30000 אלף עם הכלי) השאלה אם זה עשה איזה שהוא נזק

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לא.
    יש טווח מסוים שבו אמורים להחליף אבל זה לא כלי מירוצים. הטווח שאותו היצרנית נותנת מחושב עם סטיות למעלה ולמטה.
    זה לא עשה נזק לכלי כל עוד זה לא נקרע. בגדול הרצועות הללו פשוט נסדקות בצדדים והאפקטיביות של העברת הכוח לגלגל יורדת.
    אם לא תסטה 3-5 אלף מהוראות היצרן, יש סיכוי שהיא תקרע ותגרום לנזק.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי yoni159 צפיה בהודעה
    קימקו דאון טאון טיפול גדול פשוט קניתי כלי יד 2 ובמקום טיפול 10000 קמ הוא עשה אותו ב11500 אלף( אני כבר ב30000 אלף עם הכלי) השאלה אם זה עשה איזה שהוא נזק
    אם היה נזק הוא כבר היה מתבטא בצורה כלשהי, ולא 20,000 ק"מ אחרי.
    עדיף שלא לאחר בטיפול, אבל 1,500 ק"מ זה לא אסון גדול.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ומה עם שחיקת המכלולים במנוע בוכנה רינגים גלגלי שיניים משאבת שמן ועוד עקב שימוש בשמן גמור?
    במיוחד שהיצרנים מושכים עד הקצה כדי שמרווח הטיפולים יהיה אטרקטיבי.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יצרנים שמושכים עד הקצה ושמן גמור זה רק בגדר תאוריה.
    אף משתמש שטען את זה לא בדק את השמן המשומש

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    תיאוריה או לא,כשאני מחליף שמן יוצא שמן מזוהם ודליל בהרבה מהשמן שנכנס,עם ריח שונה ועם תחושה שונה במישוש,נכון שלא הלכתי לבדוק צמיגות,לא לפני ולא אחרי השימוש אך ברור לי שאם היצרן קבע דד ליין מסויים כנראה שיש סיבה מספיק טובה.
    וברור גם לך וגם לי שאם היה יכול להאריך את הדד ליין מבלי לפגוע באמינות של האופנוע שהוא יצר אזי היה מאריך אותו,
    בכל מקרה לפות"ש לא יודע אם זה גרוע אך מומלץ בוודאי שזה לא.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לפי מה קבעת שהוא דליל? או דליל בצורה שהוא לא יגן על המנוע.
    הריח של השמן משתנה כבר מהרכיבה הראשונה או השנייה (תלוי כמה זמן ובאיזה עומס).
    אתה מסתמך על תחושות לא על עובדות.
    כימיה לא מריחים ולא רואים רואים בעין.
    כמעט בכל טכנולוגיה מודרנית יש מקדם בטיחות.
    מומלץ זה לא אבל עד למילה גרוע יש מרחק גדול.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-08-2022, 14:41
  2. טיפול תקופתי גוי מקס 250 2013
    על ידי Pavel בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-06-2018, 15:54
  3. איחור בטיפולי האופנוע - גורם נזק?
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-04-2017, 18:20
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-09-2016, 06:19
  5. מה עושים בטיפול גדול לקטנוע 125
    על ידי nadav בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-03-2016, 08:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO