לא בריא זה בטוח.
תלוי איזה כלי זה ומה עושים בטיפול.
יש כלים שאיחור בהחלפת הרצועה בהם אפילו בכמה אלפי ק"מ יכול להוביל לקריעה שלה ולנזק גדול לכלי.
אם אני מאחר לטיפול גדול בקטנוע ובמקום 10000 קמ עושה אותו 11500 קמ זה פוגע?
לא בריא זה בטוח.
תלוי איזה כלי זה ומה עושים בטיפול.
יש כלים שאיחור בהחלפת הרצועה בהם אפילו בכמה אלפי ק"מ יכול להוביל לקריעה שלה ולנזק גדול לכלי.
לא.
יש טווח מסוים שבו אמורים להחליף אבל זה לא כלי מירוצים. הטווח שאותו היצרנית נותנת מחושב עם סטיות למעלה ולמטה.
זה לא עשה נזק לכלי כל עוד זה לא נקרע. בגדול הרצועות הללו פשוט נסדקות בצדדים והאפקטיביות של העברת הכוח לגלגל יורדת.
אם לא תסטה 3-5 אלף מהוראות היצרן, יש סיכוי שהיא תקרע ותגרום לנזק.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
ומה עם שחיקת המכלולים במנוע בוכנה רינגים גלגלי שיניים משאבת שמן ועוד עקב שימוש בשמן גמור?
במיוחד שהיצרנים מושכים עד הקצה כדי שמרווח הטיפולים יהיה אטרקטיבי.
יצרנים שמושכים עד הקצה ושמן גמור זה רק בגדר תאוריה.
אף משתמש שטען את זה לא בדק את השמן המשומש
תיאוריה או לא,כשאני מחליף שמן יוצא שמן מזוהם ודליל בהרבה מהשמן שנכנס,עם ריח שונה ועם תחושה שונה במישוש,נכון שלא הלכתי לבדוק צמיגות,לא לפני ולא אחרי השימוש אך ברור לי שאם היצרן קבע דד ליין מסויים כנראה שיש סיבה מספיק טובה.
וברור גם לך וגם לי שאם היה יכול להאריך את הדד ליין מבלי לפגוע באמינות של האופנוע שהוא יצר אזי היה מאריך אותו,
בכל מקרה לפות"ש לא יודע אם זה גרוע אך מומלץ בוודאי שזה לא.
לפי מה קבעת שהוא דליל? או דליל בצורה שהוא לא יגן על המנוע.
הריח של השמן משתנה כבר מהרכיבה הראשונה או השנייה (תלוי כמה זמן ובאיזה עומס).
אתה מסתמך על תחושות לא על עובדות.
כימיה לא מריחים ולא רואים רואים בעין.
כמעט בכל טכנולוגיה מודרנית יש מקדם בטיחות.
מומלץ זה לא אבל עד למילה גרוע יש מרחק גדול.