בספק נזק אבל זה גם לא משהוא שניתן להעריך.
מה שכן מדאיג הוא שמנסיוני אדם שדוחה טיפולים גם מתייחס לאופנוע בזילזול.
עלתה לי שאלה, האם איחור בטיפול לאופנוע גורם נזק ממשי לאופנוע?
למשל:
במקום לעשות טיפול 15 ב15 אלף ק"מ, הבעלים עושה את הטיפול ב17 אלף ק"מ או 18 אלף ק"מ.
והאם זה נזק קריטי או שולי?
בספק נזק אבל זה גם לא משהוא שניתן להעריך.
מה שכן מדאיג הוא שמנסיוני אדם שדוחה טיפולים גם מתייחס לאופנוע בזילזול.
בדר"כ היצרן נותן מרווחי טיפולים עם מרווח ביטחון,
ז"א שאם המנוע זקוק לטיפול כל 12,000 ק"מ, היצרן מצהיר שצריך לבצע טיפול כל 10,000ק"מ.
וזאת כדי למנוע נזק במקרים שבהם המשתמש לא אחראי מספיק לבצע את הטיפול בזמן.
אני לא יודע את מרווחי הביטחון של היצרים, אז קח את זה בערבון מוגבל- ובצע את הטיפולים בזמן.
בכל מקרה אני אישית הייתי מתרחק מאופנוע שלא טופל כמו שעון.
אי אפשר לדעת אילו פינות הבעלים עיגל.
תלוי איזה טיפול אתה דוחה
יש דברים שסובלים דיחוי ויש דברים שיקצרו את חיי המנוע או כל דבר אחר על הדרך
אם תזניח החלפת שמן ותאמץ את הכלי קצת מעל לסביר אל תתפלא שהמנוע נשחק מהר יותר ומסיים את דרכו בפחות ק"מ.
חוץ מזה מניסיון לא כדאי להתייחס לזלזול לטיפולים - בסוף הכל חוזר אליך.
עשיתי טיפול לקטנוע והחלפת פלאג כחלק מהטיפול לא נלקחה בחשבון. לא עברו כמה חודשים בודדים ונתקעתי עם הקטנוע (פחות כיף), לך תעשה בדיקות אחרי זה מאיפה התקלה וכו וכו' בלי ציוד גרר וכדומה.
עם רצועות זה קורה המון והם פשוט נקרעות באמצע נסיעה מהירה בדר"כ.
קיצר לא מומלץ
מסכים, אבל בחיים לא נקרעה לי רצועה באמצע נסיעה :O
טוב אולי אני לא מהיר.