לקטנוע הזה יש מייסבי החלקה בקראנק, כמו בכל האיטלקיים בסגנון איקס איבו וגילרות, גם הם משתמשים ב40|5 מנועים האלו מאוד רגישים לשמן לכן תשים רק 40|5
יש לי דאון טאון 350 ורשום בספר רכב המקורי להשתמש 5w50 ששמן כזה אין בארץ אז אני משתשמש ב5w40 סינטטי מלא כמו שעופר אבניר אומרים השאלה היא אם אני טיפול הבא שם שמן 10w50 זה יכול לפגוע במשהו? כי המזג אוויר פה בקיץ חם ואני מעדיף שמן פחות דליל מ5w40 כל עוד הוא עומד בתקנים לא אמורה להיות בעיה להחליף צמיגות של שמן לא?
לקטנוע הזה יש מייסבי החלקה בקראנק, כמו בכל האיטלקיים בסגנון איקס איבו וגילרות, גם הם משתמשים ב40|5 מנועים האלו מאוד רגישים לשמן לכן תשים רק 40|5
המספר הראשון פחות מעניין כי ישראל מדינה יחסית חמה וזה המספר שאחראי על התנעה קרה אז 5 או 15 זה לא משנה.
ה50 במקרה שלך הרבה יותר חשוב כי זה הצמיגות שהמנוע חם ואם היצרן קבע 50 עדיף לשמור על ההמלצה הזאת, 15-50 יהיה יותר קרוב להמלצות יצרן הקטנוע שלך
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
רגישים או לא אם היצרן ממליץ 50 הוא מכוון לצמיגות מסויימת בטמפרטורת העבודה של המנוע.
אותו סיפור עם האופנוע שלי, היצרן דורש (לא ממליץ) 10-60 סינטטי, שמן שבתקן לאופנועים קשה למצוא אז מוסכים שלא רוצים להתאמץ דוחפים ללקוחות שלהם 50 ותמיד עם סיפור מעניין למה זה עדיף.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk