
נכתב במקור על ידי
קידוזו
כן. תנסה להיצמד אסטרטגית לאווירה של מועדון חברים ולא של בזאר טורקי. קפה, פינות ישיבה, מסכים, טיולים, הרצאות.
אני לא חושב שבעלי עסקים שעוסקים בתחביבים (שאני מכיר) מבינים בכמה הם מפספסים את המובן מאליו.
מצד שני נורא מאתגר ליצור חווית לקוח בתחום שלדעתי יהיו לך הרבה אינטראקציות חד פעמיות ולפעמים על המתח בין הכדאיות לטווח הקצר או הארוך נופלים הרבה רעיונות טובים...
דבר שני, כדאי לחשוב על בידול מקצועי ובמיוחד כזה שמספק סוג של ביטחון ואחריות. כשיש רגלית מגן כידון ומיכל וארגז עם שפשוף עדיף בעיני לציין את זה לפני בכלל שהלקוח שואל ובטח לא להכחיש שהיתה החלקה...בהצלחה.