תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: MT 10 צריכת דלק ברכיבה בין עירונית מנהלתית

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אתה שם 100 אש"ח על אופנוע, ונרתע מצריכת הדלק?!
    צא מנקודת הנחה שזה יהיה 1/18 בשיוט 140. זה +/- מה שאופנוע ליטר אוכל, עם וריאציות קטנות לפה ולשם.
    מה הצריכה ב"שיוט" 180 עם פתיחות, השד יודע.
    הכל תלוי ביד ימין...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    אני שם כ 70 אלף על יד שנייה....
    וכן אני עושה 160 קמ יומי על כבישים מהירים... והאלטרנטיבות הם Z1000 ו GSXS1000 שלהם צריכה יותר טובה אך מרווח טיפולים קטן (6 לעומת 10 ב MT).

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dudsan צפיה בהודעה
    אני שם כ 70 אלף על יד שנייה....
    וכן אני עושה 160 קמ יומי על כבישים מהירים... והאלטרנטיבות הם Z1000 ו GSXS1000 שלהם צריכה יותר טובה אך מרווח טיפולים קטן (6 לעומת 10 ב MT).
    כבעל ורסיס 1000 שהמנוע שלו זהה ל-Z אני יכול להגיד לך שאין מה לחשוש מהטיפולים הקרובים, העלות היא מזערית אל מול התמורה.
    בתכנון נכון אתה יכול להוזיל את המחיר הרשמי יותר מחצי היינו טיפול קטן בכ-450 ש"ח וטיפול גדול קצת יותר.

    כלי יעיל יותר עבורך יהיה הרוסיס 1000 כיוון שהוא יותר גבוה תנוחת ישיבה מצוינת למרחקים והבונוס שניתן להוסיף לו ארגזים מקוריים
    שניתנו לך ים מקום במיוחד כשאתה רחוק מהבית. האופנוע יודע לשייט במהירויות נכונות ועדיין יותר חסכוני בדלק מהאלטרנטיבות שהצעת
    כי הוא פחות מעודד לפתיחת גז חזקות.

    ה-MT חוליגן לא קטן ותנוחת הישיבה בו כמתבקש. אם תזכור שחלק מהרכיבה שלך יהיה בתוך העיר או בתנועה צפופה הורסיס יותר נוח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dudsan צפיה בהודעה
    אני שם כ 70 אלף על יד שנייה....
    וכן אני עושה 160 קמ יומי על כבישים מהירים... והאלטרנטיבות הם Z1000 ו GSXS1000 שלהם צריכה יותר טובה אך מרווח טיפולים קטן (6 לעומת 10 ב MT).
    שוב, צריכת הדלק באופנוע ליטר תלויה בעיקר ביד ימין ולא בדגם.
    הפער בין בצריכה בין שיוט 140 עם האצות מתונות וגז קבוע לבין שיוט 180 שכולל "פתיחות" והרבה שינויי מצב גז, יכול בקלות להגיע ל-50%.
    לכן, כשאתה אומר ש"צריכת דלק של X טובה יותר מ-Y" - אתה כנראה משקר לעצמך. וגם אם אתה צודק, אלה הבדלים זניחים אל מול ההבדלים שסגנונות רכיבה שונים מביאים על אותו אופנוע בדיוק.
    ורק כדי למסמר את זה סופית: הבדל של ליטר ל-100 ק"מ (הבדל גדול מאוד, אם תשאל את הרוכב הממוצע. לא זניח בכלל) - מסתכם ב-6.5 שקלים ל-100 ק"מ, שהם פחות מ-100 שקלים בחודש בנסועה ממוצעת. הבדל של 1200 שקל בשנה... אם נמשיך עם המתמטיקה, זה אומר שתוכל להסתפק באופנוע ב-65 במקום 70, והפער יכסה לך את הליטר דלק הנוסף 4 שנים קדימה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון לנסיעה בין עירונית - רוכב חדש-ישן
    על ידי Amir.M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 08-04-2019, 08:58
  2. קושי בהילוכים בנסיעה בדרך עירונית
    על ידי Ozhayun בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2018, 08:26
  3. קניית אופנוע 250-300 סמ"ק לנסיעה עירונית/בין עירונית
    על ידי Dylan208 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-04-2017, 05:37
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 12-02-2017, 15:37
  5. צריכת דלק משתנה ?
    על ידי refael בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-06-2015, 20:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO