שלום ותודה מראש למי שעוזר או מנסה.
היום נסעתי באופנוע wr 250 r 2016 בדרך עירונית ושהאופנוע היה חם בטמפרטוה נורמאלית כמובן. היה לי מאוד קשה להעביר הילוכים או להעביר לניוטרל. בנסיעה בדרך מהירה או בשטח הכל עובר תקין
שלום ותודה מראש למי שעוזר או מנסה.
היום נסעתי באופנוע wr 250 r 2016 בדרך עירונית ושהאופנוע היה חם בטמפרטוה נורמאלית כמובן. היה לי מאוד קשה להעביר הילוכים או להעביר לניוטרל. בנסיעה בדרך מהירה או בשטח הכל עובר תקין
כשהמנוע חם השמן יותר נוזלי
אני לא כזה מכיר את האופנוע שלך אבל משער לעצמי שמדובר בקלאץ' רטוב...
הקלאץ' שלך עם כבל? או הידראולי?
אם זה כבל, רוב הסיכויים שצריך טיפה למתוח
(לא יותר מידי, חובה להשאיר טיפה חופש בידית)
אם זה הידראולי צריך לבדוק שלא חסר שמן ואין אוויר במשאבה והכל תקין...
אם הכל תקין (או הכבל מתוח כמו שצריך, או המשאבה תקינה) אז רוב הסיכויים שהגיע הזמן להחליף דיסקיות קלאץ'
יש רפידות ויש דיסקיות מתכת
כשהרפידות נגמרות הקלאץ' מחליק
כשהדיסקיות מתכת נגמרות הקלאץ' לא מפריד טוב
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
אוקיי אז כודם כל הקלאץ זה עם כבל
כיוונתי את הקלאץ לפי הוראות יצרן אבל עדיין שהאופנוע חם קשה להפריד הילוכים.
דבר נוסף שאני לא מבין איך זה שבשטח הכל עובר פיקס או שהאופנוע כבוי אבל בכביש בנסיעה רגועה זה לא עובר חלק.
דבר נוסף לאחר נסיעה קצת אגרסיבית פתחתי את הפקק של השמן והיה טיפה עשן בפנים בתוח המנוע זה מצב תקין?