עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: בחירת אופנוע דו שימושי ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    4

    בחירת אופנוע דו שימושי ראשון

    היי, אני רוכב חדש בלי נסיון מחפש לקנות אופנוע יד 2 דו שימושי זול ואמין, שישמש אותי לרכיבות עירוניות ובאיזור זיכרון עד תל אביב .
    לא חשוב לי שיהיה מהיר, מעדיף בתמורה יכולות שטח בסיסיות לטיולים קלים.
    תקציב : 15-20 אלף
    רישיון : a1
    אם זה שיקול רציני אני חייל והולך לרכב בסופשים ורגילות וכמובן לפעמים גם אסגור שבתות ובגדול אני לא הולך לעשות הרבה קילומטראז עד השיחרור. והייתי שמח לקנות אופנוע שאוכל לשמור לפחות שנתיים שלוש ואז לחשב מסלול מחדש.

    כרגע אני מסתכל על klx250s ו crf250l. זה הסיגנון שאני רוצה ללכת עליו והייתי שמח לשמוע אם יש לכם עוד הצעות לאופנועי דוש למתחילים במצב טוב שאפשר להשיג בתקציב הזה ולמטרות האלו. תודה מראש!

    Sent from my SM-A920F using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Gil26; 15-07-2019 בשעה 22:20.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ה-crf יענה בול על הדרישות שהגדרת.

  3. #3
    אולי מעט חורג, אבל wr250r.
    עדיף מבחינת כוח ומומנט על הסיאראף.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    המליצו לך על שני כלים טובים. ה-WRR טוב משמעותית מה-CRF לדעתי.
    הייתי מוסיף לרשימה גם DRZ400. גם כן פשרה מעולה בין כביש לשטח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המליצו לך על שני כלים טובים. ה-WRR טוב משמעותית מה-CRF לדעתי.
    הייתי מוסיף לרשימה גם DRZ400. גם כן פשרה מעולה בין כביש לשטח.
    מסכים לחלוטין על הדרוזי, אם כי צריך למצוא כלי במצב טוב, שזה דבר לא קל בפני עצמו, וצריך לדעת לתחזק אותו כראוי.
    ומדובר ברוכב חדש ללא ניסיון ככה שדרוזי זה אוף-לימיט לדעתי.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ה-crf יענה בול על הדרישות שהגדרת.
    ואתה חושב שיש לcrf עדיפות על הklx?
    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    אולי מעט חורג, אבל wr250r.
    עדיף מבחינת כוח ומומנט על הסיאראף.
    בדקתי עליו והוא נראה ממש טוב אבל באמת חורג לי מהתקציב כרגע
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המליצו לך על שני כלים טובים. ה-WRR טוב משמעותית מה-CRF לדעתי.
    הייתי מוסיף לרשימה גם DRZ400. גם כן פשרה מעולה בין כביש לשטח.
    הדרוזי נראה מדהים אבל באמת מסובך להשעג אחד טוב ובזול, אבל תודה אולי אני אשדרג אליו בעתיד
    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    מסכים לחלוטין על הדרוזי, אם כי צריך למצוא כלי במצב טוב, שזה דבר לא קל בפני עצמו, וצריך לדעת לתחזק אותו כראוי.
    ומדובר ברוכב חדש ללא ניסיון ככה שדרוזי זה אוף-לימיט לדעתי.
    קיבלתי.
    יש אולי אופנועים נוספים ששווה לבדוק עליהם?

    Sent from my SM-A920F using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    וצריך לדעת לתחזק אותו כראוי.
    למה? במה שונה האופנוע הפשוט הזה מכל אופנוע אחר?
    הוא כ"כ נפוץ (או לפחות היה) שיש לו חלקים בשפע בכל מוסך ופירוקיה ואני בטוח שיש סרטונים ביוטיוב על האופנוע הזה לכל פעולה שתעלה על דעתך.
    אופנוע שמאוד קל לעבוד עליו.
    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    ומדובר ברוכב חדש ללא ניסיון ככה שדרוזי זה אוף-לימיט לדעתי.
    מה אוף לימיט בדו"ש פשוט ורגוע עם 40 כ"ס?
    אישית אני לא מסכים עם זה. חושב שזו אחלה בחירה.

    **חיפוש זריז ביד 2 מעלה שיש שם כמה וכמה אקזמפלרים שנת 2008-9 שנכנסים בתקציב וסביר שלפחות אחד מהם אכן שווה בדיקה.
    נערך לאחרונה על ידי 600 ירושלמי; 18-07-2019 בשעה 08:48.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הייתי הולך על ה-crf, מכמה סיבות, הוא חדש יותר מכל דרוזי שיש בתקציב הזה, הביטוח יעלה משמעותית פחות (בכל זאת, חייל עם תקציב מוגבל). לנסיעה עירונית ולהתחלה בשטח - לא צריך יותר מזה. גם בבין עירוני הוא יעשה את העבודה, בייחוד עם להחליף לו למושב יותר מרופד. הוא יהיה פרטנר טוב לטיולים ארוכים בקצב רגוע

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    הייתי הולך על ה-crf, מכמה סיבות, הוא חדש יותר מכל דרוזי שיש בתקציב הזה, הביטוח יעלה משמעותית פחות (בכל זאת, חייל עם תקציב מוגבל). לנסיעה עירונית ולהתחלה בשטח - לא צריך יותר מזה. גם בבין עירוני הוא יעשה את העבודה, בייחוד עם להחליף לו למושב יותר מרופד. הוא יהיה פרטנר טוב לטיולים ארוכים בקצב רגוע

    הבעיה היא שהוא ממש חלש וממש רופס.
    ה-DRZ עדיף לדעתי, ואני מחזק את מה שהירושלמי אמר - חיפוש ביד 2 מעלה כמה אופנועים שנראים שווים בדיקה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    למה? במה שונה האופנוע הפשוט הזה מכל אופנוע אחר?
    הוא כ"כ נפוץ (או לפחות היה) שיש לו חלקים בשפע בכל מוסך ופירוקיה ואני בטוח שיש סרטונים ביוטיוב על האופנוע הזה לכל פעולה שתעלה על דעתך.
    אופנוע שמאוד קל לעבוד עליו.

    מה אוף לימיט בדו"ש פשוט ורגוע עם 40 כ"ס?
    אישית אני לא מסכים עם זה. חושב שזו אחלה בחירה.

    **חיפוש זריז ביד 2 מעלה שיש שם כמה וכמה אקזמפלרים שנת 2008-9 שנכנסים בתקציב וסביר שלפחות אחד מהם אכן שווה בדיקה.
    לא כל רוכב מתחיל יודע (או בכלל רוצה) ללמוד לטפל באופנוע לבד, ונכון שזה פשוט כמו בכל אופנוע, אבל זה מצריך סט כלים וידע ורצון לעשות את הדברים לבד.

    ממה שאני מכיר, רוב הרוכבים המתחילים רוצים להניע ולנסוע, לא חושבים על טיפולים ולא כלום. וזה לא עניין של כ"ס.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבעיה היא שהוא ממש חלש וממש רופס...
    חלש ורופס זה ענין יחסי, היום הוא מרגיש לך חלש ורופס אבל לרוכב ללא ניסיון הוא לא פחות ממושלם.

    חזרתי לרכוב באופן יום יומי אחרי כמה שנים שלא רכבתי בכלל. לאחר התלבטות רכשתי crf כי אהבתי את הצורה שלו, היה לי נוח לשבת עליו, אמינות של הונדה, אחזקה זולה ומחיר רכישה אטרקטיבי ביחס למתחרים - מה שאפשר למצוא כלי כמעט חדש במחיר של משומש בן כמה שנים.

    החשש היה בעיקר מזה שהוא חלש כפי שכולם אמרו. תכלס במונחים של רוכב חדש/חוזר יש לו מספיק כוח - הוא עולה את עליות לכיוון ירושלים על 110 וברמזור בין כל המכוניות הוא תמיד ראשון.

    אחרי חצי שנה הוא הוחלף באדוונצ'ר עם מנוע 800. אחרי שלושה שבועות עם ה-800 עליתי שוב על ה-crf כדי למכור אותו ואז הוא הרגיש חלש, קופצני וקצת כמו אופניים.

    השלב הבא היה ליטר עם 142 סוסים. אני מניח שהיום גם ה-75 סוסים של ה-800 ירגישו חלשים ושהמתלים הרכים של האדוונצ'ר ירגישו רופסים.

    הכל יחסי בחיים. לפותח השרשור - לך על ה-crf ולא תתאכזב. אחרי כמה חודשים כנראה שיתחשק לך להשתדרג.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי xiLike2Doitx צפיה בהודעה
    לא כל רוכב מתחיל יודע (או בכלל רוצה) ללמוד לטפל באופנוע לבד, ונכון שזה פשוט כמו בכל אופנוע, אבל זה מצריך סט כלים וידע ורצון לעשות את הדברים לבד.

    ממה שאני מכיר, רוב הרוכבים המתחילים רוצים להניע ולנסוע, לא חושבים על טיפולים ולא כלום. וזה לא עניין של כ"ס.
    מי שלא לומד לתחזק לבד - שיתכונן לעלויות של מוסכים.
    הן גבוהות, ככל הזכור לי. במיוחד כשמדובר באופנוע שעובד בשטח, סופג נפילות ובלאי מואץ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gil26 צפיה בהודעה
    היי, אני רוכב חדש בלי נסיון מחפש לקנות אופנוע יד 2 דו שימושי זול ואמין, שישמש אותי לרכיבות עירוניות ובאיזור זיכרון עד תל אביב .
    לא חשוב לי שיהיה מהיר, מעדיף בתמורה יכולות שטח בסיסיות לטיולים קלים.
    תקציב : 15-20 אלף
    רישיון : a1

    Sent from my SM-A920F using Tapatalk
    אני הייתי ממליץ גם על cb500x, יש לו יכולות שטח בסיסיות - כגון שבילים לבנים. זול, אמין, חסכוני בדלק, ולדעתי נסיעה מזיכרון לת"א על CRF לא תענוג גדול, בקושי ישבתי עליו 40 דקות בשיעור נהיגה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    אני הייתי ממליץ גם על cb500x, יש לו יכולות שטח בסיסיות - כגון שבילים לבנים. זול, אמין, חסכוני בדלק, ולדעתי נסיעה מזיכרון לת"א על CRF לא תענוג גדול, בקושי ישבתי עליו 40 דקות בשיעור נהיגה.
    אין ל-CB500X מהדור הקודם שום יכולת שטח מעבר לכזו שיש לכל אופנוע כביש אחר.
    לצורך העניין, יכולות השטח שלו זהות ליכולות השטח של המולטי שלי - גם איתו עשיתי שבילים לבנים על 50-60 קמ"ש (ובאותה מידה הייתי יכול לעשות אותם עם SV650, למשל).
    שבילים לבנים זה לא "שטח". בהרבה מקומות בעולם זה נחשב כביש, ואחד באיכות ממש לא רעה.
    "שטח קל" מתייחס בד"כ לסינגלים מהודקים יחסית ושבילי 4X4. בתנאים האלה, ה-CB כבד הרבה יותר מדי לרוכב מתחיל (נסה להרים אותו אחרי נפילה בשטח), המתלים שלו קצרי מהלך ורופסים, וגלגלי 17' שנועלים צמיגי כביש לא עוזרים. הוא גם שביר (כמו כל אופנוע כביש), הסעפות והפילטר בולטים למטה ופגיעים.
    כדי ש-CB יוכל לעשות שטח קל-בינוני, צריך להרכיב עליו קיט ראלי-רייד שעולה 3000 דולר - וגם אז רצוי שירכב עליו רוכב עם ניסיון מסויים, שיודע להימנע מנפילות מיותרות.

    רוכב שמתחיל את דרכו בטיולי שטח, טוב יעשה אם יביא דו"ש קל משקל, לא פגיע במיוחד, עם מיגון נפילות וצמיגים במידות הנכונות. לדרישות האלה עונים ה-CRF,KLX,DR,DRZ,WRR. מבחר ממש לא רע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    דבר אחד לגבי הwrr - היה לי אותו, בכביש מהיר תתכונן לסבול מעבר לזה, אופנוע אמין בטירוף

אשכולות דומים

  1. עזרה | בחירת אופנוע שטח ראשון עד 20 אלף
    על ידי michael990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-01-2019, 12:54
  2. בחירת אופנוע ראשון
    על ידי eugene בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-08-2017, 21:52
  3. בחירת אופנוע או קטנוע ראשון
    על ידי Max1599 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2017, 11:45
  4. בחירת אופנוע ראשון 600+
    על ידי TPH בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-10-2016, 17:23
  5. בחירת אופנוע ספורט/כביש ראשון
    על ידי Mr.strong בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 02:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO