ה-crf יענה בול על הדרישות שהגדרת.
היי, אני רוכב חדש בלי נסיון מחפש לקנות אופנוע יד 2 דו שימושי זול ואמין, שישמש אותי לרכיבות עירוניות ובאיזור זיכרון עד תל אביב .
לא חשוב לי שיהיה מהיר, מעדיף בתמורה יכולות שטח בסיסיות לטיולים קלים.
תקציב : 15-20 אלף
רישיון : a1
אם זה שיקול רציני אני חייל והולך לרכב בסופשים ורגילות וכמובן לפעמים גם אסגור שבתות ובגדול אני לא הולך לעשות הרבה קילומטראז עד השיחרור. והייתי שמח לקנות אופנוע שאוכל לשמור לפחות שנתיים שלוש ואז לחשב מסלול מחדש.
כרגע אני מסתכל על klx250s ו crf250l. זה הסיגנון שאני רוצה ללכת עליו והייתי שמח לשמוע אם יש לכם עוד הצעות לאופנועי דוש למתחילים במצב טוב שאפשר להשיג בתקציב הזה ולמטרות האלו. תודה מראש!
Sent from my SM-A920F using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Gil26; 15-07-2019 בשעה 22:20.
אולי מעט חורג, אבל wr250r.
עדיף מבחינת כוח ומומנט על הסיאראף.
המליצו לך על שני כלים טובים. ה-WRR טוב משמעותית מה-CRF לדעתי.
הייתי מוסיף לרשימה גם DRZ400. גם כן פשרה מעולה בין כביש לשטח.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ואתה חושב שיש לcrf עדיפות על הklx?בדקתי עליו והוא נראה ממש טוב אבל באמת חורג לי מהתקציב כרגעהדרוזי נראה מדהים אבל באמת מסובך להשעג אחד טוב ובזול, אבל תודה אולי אני אשדרג אליו בעתיד קיבלתי.
יש אולי אופנועים נוספים ששווה לבדוק עליהם?
Sent from my SM-A920F using Tapatalk
למה? במה שונה האופנוע הפשוט הזה מכל אופנוע אחר?
הוא כ"כ נפוץ (או לפחות היה) שיש לו חלקים בשפע בכל מוסך ופירוקיה ואני בטוח שיש סרטונים ביוטיוב על האופנוע הזה לכל פעולה שתעלה על דעתך.
אופנוע שמאוד קל לעבוד עליו.
מה אוף לימיט בדו"ש פשוט ורגוע עם 40 כ"ס?
אישית אני לא מסכים עם זה. חושב שזו אחלה בחירה.
**חיפוש זריז ביד 2 מעלה שיש שם כמה וכמה אקזמפלרים שנת 2008-9 שנכנסים בתקציב וסביר שלפחות אחד מהם אכן שווה בדיקה.
הייתי הולך על ה-crf, מכמה סיבות, הוא חדש יותר מכל דרוזי שיש בתקציב הזה, הביטוח יעלה משמעותית פחות (בכל זאת, חייל עם תקציב מוגבל). לנסיעה עירונית ולהתחלה בשטח - לא צריך יותר מזה. גם בבין עירוני הוא יעשה את העבודה, בייחוד עם להחליף לו למושב יותר מרופד. הוא יהיה פרטנר טוב לטיולים ארוכים בקצב רגוע![]()
חלש ורופס זה ענין יחסי, היום הוא מרגיש לך חלש ורופס אבל לרוכב ללא ניסיון הוא לא פחות ממושלם.
חזרתי לרכוב באופן יום יומי אחרי כמה שנים שלא רכבתי בכלל. לאחר התלבטות רכשתי crf כי אהבתי את הצורה שלו, היה לי נוח לשבת עליו, אמינות של הונדה, אחזקה זולה ומחיר רכישה אטרקטיבי ביחס למתחרים - מה שאפשר למצוא כלי כמעט חדש במחיר של משומש בן כמה שנים.
החשש היה בעיקר מזה שהוא חלש כפי שכולם אמרו. תכלס במונחים של רוכב חדש/חוזר יש לו מספיק כוח - הוא עולה את עליות לכיוון ירושלים על 110 וברמזור בין כל המכוניות הוא תמיד ראשון.
אחרי חצי שנה הוא הוחלף באדוונצ'ר עם מנוע 800. אחרי שלושה שבועות עם ה-800 עליתי שוב על ה-crf כדי למכור אותו ואז הוא הרגיש חלש, קופצני וקצת כמו אופניים.
השלב הבא היה ליטר עם 142 סוסים. אני מניח שהיום גם ה-75 סוסים של ה-800 ירגישו חלשים ושהמתלים הרכים של האדוונצ'ר ירגישו רופסים.
הכל יחסי בחיים. לפותח השרשור - לך על ה-crf ולא תתאכזב. אחרי כמה חודשים כנראה שיתחשק לך להשתדרג.
אין ל-CB500X מהדור הקודם שום יכולת שטח מעבר לכזו שיש לכל אופנוע כביש אחר.
לצורך העניין, יכולות השטח שלו זהות ליכולות השטח של המולטי שלי - גם איתו עשיתי שבילים לבנים על 50-60 קמ"ש (ובאותה מידה הייתי יכול לעשות אותם עם SV650, למשל).
שבילים לבנים זה לא "שטח". בהרבה מקומות בעולם זה נחשב כביש, ואחד באיכות ממש לא רעה.
"שטח קל" מתייחס בד"כ לסינגלים מהודקים יחסית ושבילי 4X4. בתנאים האלה, ה-CB כבד הרבה יותר מדי לרוכב מתחיל (נסה להרים אותו אחרי נפילה בשטח), המתלים שלו קצרי מהלך ורופסים, וגלגלי 17' שנועלים צמיגי כביש לא עוזרים. הוא גם שביר (כמו כל אופנוע כביש), הסעפות והפילטר בולטים למטה ופגיעים.
כדי ש-CB יוכל לעשות שטח קל-בינוני, צריך להרכיב עליו קיט ראלי-רייד שעולה 3000 דולר - וגם אז רצוי שירכב עליו רוכב עם ניסיון מסויים, שיודע להימנע מנפילות מיותרות.
רוכב שמתחיל את דרכו בטיולי שטח, טוב יעשה אם יביא דו"ש קל משקל, לא פגיע במיוחד, עם מיגון נפילות וצמיגים במידות הנכונות. לדרישות האלה עונים ה-CRF,KLX,DR,DRZ,WRR. מבחר ממש לא רע.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
דבר אחד לגבי הwrr - היה לי אותו, בכביש מהיר תתכונן לסבולמעבר לזה, אופנוע אמין בטירוף