אין ל-CB500X מהדור הקודם שום יכולת שטח מעבר לכזו שיש לכל אופנוע כביש אחר.
לצורך העניין, יכולות השטח שלו זהות ליכולות השטח של המולטי שלי - גם איתו עשיתי שבילים לבנים על 50-60 קמ"ש (ובאותה מידה הייתי יכול לעשות אותם עם SV650, למשל).
שבילים לבנים זה לא "שטח". בהרבה מקומות בעולם זה נחשב כביש, ואחד באיכות ממש לא רעה.
"שטח קל" מתייחס בד"כ לסינגלים מהודקים יחסית ושבילי 4X4. בתנאים האלה, ה-CB כבד הרבה יותר מדי לרוכב מתחיל (נסה להרים אותו אחרי נפילה בשטח), המתלים שלו קצרי מהלך ורופסים, וגלגלי 17' שנועלים צמיגי כביש לא עוזרים. הוא גם שביר (כמו כל אופנוע כביש), הסעפות והפילטר בולטים למטה ופגיעים.
כדי ש-CB יוכל לעשות שטח קל-בינוני, צריך להרכיב עליו קיט ראלי-רייד שעולה 3000 דולר - וגם אז רצוי שירכב עליו רוכב עם ניסיון מסויים, שיודע להימנע מנפילות מיותרות.
רוכב שמתחיל את דרכו בטיולי שטח, טוב יעשה אם יביא דו"ש קל משקל, לא פגיע במיוחד, עם מיגון נפילות וצמיגים במידות הנכונות. לדרישות האלה עונים ה-CRF,KLX,DR,DRZ,WRR. מבחר ממש לא רע.



ציטוט ההודעה בתגובה