עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: שאלה לבעלי F750GS החדש

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Snat צפיה בהודעה
    קיבלתי את שלי אתמול. יש לי תופעה אחרת (שלא הרגשתי בgs הגדולים יותר): שאני מוריד הילוך אני מקבל פידבק ("קליק") מוזר במצמד. לא קורה בהעלאה. האם מוכר לך או למישהו אחר?
    האמת ששלי נמכר השבוע, אבל אחרי שנדב מתח לי את הכבל של הקלאצ' התופעה קצת מורגשת פחות. לפי מה שקראתי בפורומים בחו"ל זה באמת משהו שמוכר בקלאצ' לא הידראולי. ונכון מרגישים בידית כשמורידים הילוך במכה. בסוף תתרגל לתאם את הטורים עם הנסיעה ולשחק עם ההילוכים בלי לגעת בקלאצ'.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    האמת ששלי נמכר השבוע, אבל אחרי שנדב מתח לי את הכבל של הקלאצ' התופעה קצת מורגשת פחות. לפי מה שקראתי בפורומים בחו"ל זה באמת משהו שמוכר בקלאצ' לא הידראולי. ונכון מרגישים בידית כשמורידים הילוך במכה. בסוף תתרגל לתאם את הטורים עם הנסיעה ולשחק עם ההילוכים בלי לגעת בקלאצ'.
    לא רוצה לפגוע חלילה אבל התגובה שלך נשמעת כמו של חטוף עם תסמונת שטוקהולם, יש להם פאק בתכנון ובמקום לסדר אותו במוו מצפים שהרוכבים יקבלו את זה ויתאימו את עצמם לפאק הזה, אתה לא לבד רוב הרוכבים שדיברתי איתם חושב שזה בסדר.
    עצם העובדה שלא כולם עושים את זה אומרת שאין לבמוו שליטה על היצור של הקלאץ בטולרנסים שיבטיחו שכל קלאץ יצא זהה לחלוטין לקלאץ שירד מהפס יצור לפניו.

    החדשות הטובות (אולי) זה שעם הזמן זה נחלש, מהכרות שלי עם איך שהקלאץ בנוי יש בזה הגיון כי עם הזמן המגרעת שקיימת בסלסלת הקלאץ שקשורה לפעולת ההחלקה תישחק קצת והמעבר בין המצבים יהיה יותר חלק.

    לSNAT, במצב הנוכחי אם אתה רוצה להמנע מהתחושה המעצבנת בידית אז תוריד הילוך רק שהטורים נמוכים, המנוע הזה סוחב ממאד נמוך ואנשים נוטים להוריד הילוך מוקדם מידי ואז הקלאץ נותן משיכה קטנה בכבל שמרגישה כמו "קליק", תמשיך באותו הילוך גם אם זה אומר רכיבה בהילוך גבוה ב2000\3000 סל"ד ורק אם זה יורד מתחת לזה תוריד הילוך, במצב הזה לא יהיה שום קליק, ברכיבה ספורטיבית זה קצת בעייתי לרכב ככה.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    Dresdner
    יש לך אופנוע כזה? (F750GS) אתה יודע בידיוק על מה מדובר? ואיך מרגיש מה שמדובר כאן?

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    Dresdner
    יש לך אופנוע כזה? (F750GS) אתה יודע בידיוק על מה מדובר? ואיך מרגיש מה שמדובר כאן?
    יודע בדיוק מה מדובר, יש לי F900XR שהייתה לו בעיה שונה בקלאץ אבל אז במוו החליטו לשים את הקלאץ של ה750/850 והנה הלכה בעיה אחת והגיעה אחרת, יש בקלאץ הזה כשל הנדסי, הוא לא מקולקל הוא רק עובד עקום.

אשכולות דומים

  1. שאלה לבעלי קוואסאקי ורסיס 650
    על ידי kanter.m בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 08-11-2017, 09:19
  2. כ"ע: שאלה לבעלי מצלמת 2+ contour
    על ידי Eviatar בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2017, 17:18
  3. שאלה לבעלי זירו - מתי אתם מרגישים ירידה בכוח?
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-12-2016, 09:55
  4. שאלה לבעלי קסדת ls2 vector
    על ידי Yos בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-09-2016, 14:23
  5. שאלה לבעלי נייקדים כבדים!
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 29-11-2015, 18:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO