לא רוצה לפגוע חלילה אבל התגובה שלך נשמעת כמו של חטוף עם תסמונת שטוקהולם, יש להם פאק בתכנון ובמקום לסדר אותו במוו מצפים שהרוכבים יקבלו את זה ויתאימו את עצמם לפאק הזה, אתה לא לבד רוב הרוכבים שדיברתי איתם חושב שזה בסדר.
עצם העובדה שלא כולם עושים את זה אומרת שאין לבמוו שליטה על היצור של הקלאץ בטולרנסים שיבטיחו שכל קלאץ יצא זהה לחלוטין לקלאץ שירד מהפס יצור לפניו.
החדשות הטובות (אולי) זה שעם הזמן זה נחלש, מהכרות שלי עם איך שהקלאץ בנוי יש בזה הגיון כי עם הזמן המגרעת שקיימת בסלסלת הקלאץ שקשורה לפעולת ההחלקה תישחק קצת והמעבר בין המצבים יהיה יותר חלק.
לSNAT, במצב הנוכחי אם אתה רוצה להמנע מהתחושה המעצבנת בידית אז תוריד הילוך רק שהטורים נמוכים, המנוע הזה סוחב ממאד נמוך ואנשים נוטים להוריד הילוך מוקדם מידי ואז הקלאץ נותן משיכה קטנה בכבל שמרגישה כמו "קליק", תמשיך באותו הילוך גם אם זה אומר רכיבה בהילוך גבוה ב2000\3000 סל"ד ורק אם זה יורד מתחת לזה תוריד הילוך, במצב הזה לא יהיה שום קליק, ברכיבה ספורטיבית זה קצת בעייתי לרכב ככה.