עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 57 מ 57

אשכול: פתיחת האגזוז המקורי

  1. #46
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    אני חייב לציין שגם אני נגד רעש מוגזם ואם יש מערכת "מעט רועשת מהתקנים המחמירים" עדיין אפשר באיזור עירוני להרגע עם הגז במיוחד בלילה.
    תאכלס, קצת תובנות.. אולי הבחור יהיה יום אחד מהנדס מערכות פלטה...
    קצת רקע, מדובר ב oldschool מערכת ללא ממיר או מערכות לשיפור בורות בסלד נמוך.
    מערכת YOSHIMURA מיועדת לאופנוע הספציפי לא משופר (לא ממש חשוב איזה למען הדיון) לכביש, 1-4.
    תאכלס הצנרת נקייה ממכשולים לגזים בדרך החוצה.. זרימה חופשית לחלוטין
    הדוד ממש צינור חלול והעיבוי בקוטר מכיל חומר סופג רעש המוחזק עם רשת נירוסטה (אישית הייתי בטוח שיהיה יותר מתוחכם!).
    1.jpg
    החלק המחבר בין רביעיית הצינורות לאחד נראה המהונדס יחסית למניעת - back pressure.
    2.jpg
    ועוד חלק קטן המתחבר בפתח יציאה האחורי שמיועד להקטין את הרעש.. (db).
    3.jpg
    זהו החלק שצריך הכי לעניין את השירשור, אני מניח שמשחק אם האורך / חורים בחלק זה ישנה את הסאונד.
    חומר למחשבה.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    תעבור לאשכול הבא סבא[/QUOTE]

    דרכם של צעירים היא שהם לא רוצים ללמוד ולהקשיב לזקנים וזה בסדר.

    היתרון שלי עליך, שאני בגיל שלך כבר הייתי (יש מצב שכשאתה נולדת אני כבר הייתי חבר פורום)
    אתה לגיל שלי לא בטוח שתגיע.

    אם אתה חושב שהגיל יפסח עליך ותישאר תמיד צעיר אז מחכה לך הפתעה מאד לא נעימה.

    הכתיבה הפתטית שלי אכן יותר מורכבת מרמת ההקלדה של החברה הצעירים בחבורה. ויש בה מעט
    מאוד אימוג'ים.

    ההבדל בינינו שאני עשיתי צעד או שתיים בתחום (תבדוק כלום לא סודי) עברתי ק"מ או שתיים בארץ
    ובחו"ל, אבל מעולם לא זלזלתי באיש.

    אגב חלק גדול מהידע שלי גם ברכיבה וגם במכונאות זכיתי לקבל בגיל 13 מאדם מבוגר ותמהני העניין
    שאני ידעתי לכבד לשתוק להקשיב וללמוד ואז כשנכנסתי למגרש של הגדולים אפילו הם הקשיבו לי ואני הייתי הצעיר
    בחבורה.

    אתה מגיע למגרש שלנו וכבר יש בך הצורך להיכנס בוותיקים שזה מעשה ...

    אז לך ותחורר את האגזוז שלך ידידי, שים גם מדבקת לחץ ושמעתי אם תוריד את עצר ידית הגז תקבל עוד סוס.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני חושב שכל העניין הזה קצת מוגזם, למה כל החלפה של אגזוז צריך לעבור בדיינו?
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  4. #49
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא
    דרכם של צעירים היא שהם לא רוצים ללמוד ולהקשיב לזקנים וזה בסדר.

    היתרון שלי עליך, שאני בגיל שלך כבר הייתי (יש מצב שכשאתה נולדת אני כבר הייתי חבר פורום)
    אתה לגיל שלי לא בטוח שתגיע.

    אם אתה חושב שהגיל יפסח עליך ותישאר תמיד צעיר אז מחכה לך הפתעה מאד לא נעימה.

    הכתיבה הפתטית שלי אכן יותר מורכבת מרמת ההקלדה של החברה הצעירים בחבורה. ויש בה מעט
    מאוד אימוג'ים.

    ההבדל בינינו שאני עשיתי צעד או שתיים בתחום (תבדוק כלום לא סודי) עברתי ק"מ או שתיים בארץ
    ובחו"ל, אבל מעולם לא זלזלתי באיש.

    אגב חלק גדול מהידע שלי גם ברכיבה וגם במכונאות זכיתי לקבל בגיל 13 מאדם מבוגר ותמהני העניין
    שאני ידעתי לכבד לשתוק להקשיב וללמוד ואז כשנכנסתי למגרש של הגדולים אפילו הם הקשיבו לי ואני הייתי הצעיר
    בחבורה.

    אתה מגיע למגרש שלנו וכבר יש בך הצורך להיכנס בוותיקים שזה מעשה ...

    אז לך ותחורר את האגזוז שלך ידידי, שים גם מדבקת לחץ ושמעתי אם תוריד את עצר ידית הגז תקבל עוד סוס.[/QUOTE]

    פה הטעות שלך, מטרת האשכול הייתה ללמוד ולהקשיב.
    תקרא את התגובה מעליך ותבין.
    הבחור עונה בידיוק למה ששאלתי והתייעצתי כאן בפורום בלי כל מיני התנשאויות ועקיצות.
    וגם הוסיף תמונות ורשם ברור, ככה הבנתי יותר איך בנוי האגזוז, למה הוא מיועד, איך אפשר לשפר סאונד בלי לפגוע בו וכו'.
    נכון שאני צעיר יחסית (22) אבל המטרה היא ללמוד.

  5. #50
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אני חושב שכל העניין הזה קצת מוגזם, למה כל החלפה של אגזוז צריך לעבור בדיינו?
    יחסי אוויר-דלק
    אגזוז זרימה חופשית משמע יותר אוויר יוצא פחות נכנס
    אז גם צריך להכניס יותר אוויר ע"י החלפת פילטר אוויר לאחד פתוח יותר
    וכל זה צריך להיות מנוהל נכון ע"י המחשב

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    כל המטרה של מערכת פליטה כזו שמתאימה היא להאיץ מילוי ופינוי.
    משמע שיותר תערובת נכנסת לצילינדר.
    מעין גדישה.

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    עזרתי לך לראות את ההסבר מעבר לפתטיות.
    תעבור לאשכול הבא סבא[/QUOTE]

    אתה מקבל הסבר מנומק ומנוסח בצורה יפה, קלה להבנה, ונעימה לקריאה וזאת התגובה שאתה מצליח להוציא?
    אתה יודע מה ההיפך לסבא? זה ילד.
    אני מעדיף כל היום לתקשר עם "סבים" שיודעים משהו על החיים, יודעים לנסח את זה, ואכפת להם מספיק כדי לעשות את זה,
    מאשר עם "ילדים" שלא רק שלא יודעים יותר מידי, גם עם גישה כזאת לא ילמדו.
    אלו תגובות שמזהמות את הפורום, והורסות.
    אולי תנסה את הגישה הזאת ב FXP..

  8. #53
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא
    דרכם של צעירים היא שהם לא רוצים ללמוד ולהקשיב לזקנים וזה בסדר.

    היתרון שלי עליך, שאני בגיל שלך כבר הייתי (יש מצב שכשאתה נולדת אני כבר הייתי חבר פורום)
    אתה לגיל שלי לא בטוח שתגיע.

    אם אתה חושב שהגיל יפסח עליך ותישאר תמיד צעיר אז מחכה לך הפתעה מאד לא נעימה.

    הכתיבה הפתטית שלי אכן יותר מורכבת מרמת ההקלדה של החברה הצעירים בחבורה. ויש בה מעט
    מאוד אימוג'ים.

    ההבדל בינינו שאני עשיתי צעד או שתיים בתחום (תבדוק כלום לא סודי) עברתי ק"מ או שתיים בארץ
    ובחו"ל, אבל מעולם לא זלזלתי באיש.

    אגב חלק גדול מהידע שלי גם ברכיבה וגם במכונאות זכיתי לקבל בגיל 13 מאדם מבוגר ותמהני העניין
    שאני ידעתי לכבד לשתוק להקשיב וללמוד ואז כשנכנסתי למגרש של הגדולים אפילו הם הקשיבו לי ואני הייתי הצעיר
    בחבורה.

    אתה מגיע למגרש שלנו וכבר יש בך הצורך להיכנס בוותיקים שזה מעשה ...

    אז לך ותחורר את האגזוז שלך ידידי, שים גם מדבקת לחץ ושמעתי אם תוריד את עצר ידית הגז תקבל עוד סוס.[/QUOTE]שמע אתה מתיש.. הידע והניסיון הגדול שלך, לא רלבנטיים לשאלה. רוצה לחנך? תהיה מורה או מדריך איפשהו.
    אם בתור צעיר כיבדת מבוגרים, היום אתה די מתנשא ולועג לצעירים.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    יחסי אוויר-דלק
    אגזוז זרימה חופשית משמע יותר אוויר יוצא פחות נכנס
    אז גם צריך להכניס יותר אוויר ע"י החלפת פילטר אוויר לאחד פתוח יותר
    וכל זה צריך להיות מנוהל נכון ע"י המחשב
    גם במכוניות כל החלפת אגזוז מצריכה ביקור בדיינו?
    אני לא בטוח
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    גם במכוניות כל החלפת אגזוז מצריכה ביקור בדיינו?
    אני לא בטוח
    בגדול המערכת יודעת לקזז את השינוי אבל יש לזה גבול ותלוי כמה אתה משנה את חלקי המנוע מהמקור.

    הדבר הנכון לעשות זה על כל שינוי כמו אגזוז פתוח פילטר פתוח גלי זיזים חמים סעפת וכו זה טיוניג למערכת ניהול המנוע.
    לא חובה רק בחלק מהמקרים אבל הדבר הנכון לעשות

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  11. #56
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    גם במכוניות כל החלפת אגזוז מצריכה ביקור בדיינו?
    אני לא בטוח
    ברוב המקרים מי שעושה שינוי גדול במערכת הפליטה בין אם זה רכב או אופנוע ולא צרב תוכנה מתאימה (מה שאתה קורא לו ביקור בדיינו), סך הכל השיג רעש ולא מנצל את היתרונות של מערכת פליטה משופרת.
    ניתן לזהות את זה כשיש בק-פיירים שיכולים להשמע מגניב אבל זה תופעה לא טובה שנגרמת מיחסי אוויר-דלק לא נכונים.

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    ברוב המקרים מי שעושה שינוי גדול במערכת הפליטה בין אם זה רכב או אופנוע ולא צרב תוכנה מתאימה (מה שאתה קורא לו ביקור בדיינו), סך הכל השיג רעש ולא מנצל את היתרונות של מערכת פליטה משופרת.
    ניתן לזהות את זה כשיש בק-פיירים שיכולים להשמע מגניב אבל זה תופעה לא טובה שנגרמת מיחסי אוויר-דלק לא נכונים.
    לא בהכרח, הבק פיירים מהסעפת בחלקם מוגברים ומורגשים בגלל מערכת הSAS או AIS (אותה מערכת שם שונה) שמחליפים רק אגזוז צריך גם לבטל את המערכת הזאת ושום נזק לא יקרה למנוע אם כי טיוניג יוכל להשיג מנוע חלק יותר

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. פתיחת ווריאטור, פתיחת הפולי והחלפת רצועה
    על ידי telem.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-01-2018, 12:36
  2. טייפון 50 - האגזוז מרעיש (כ"ע)
    על ידי Liad בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 18:18
  3. חומרים לניקוי האגזוז
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 19:02
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 14:51
  5. מה זה האגזוז דמוי אקרפוביץ הזה?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 16:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO