עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: פתיחת האגזוז המקורי

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131

    פתיחת האגזוז המקורי

    המטרה היא להשיג קצת יותר רעש, בלי להוציא סכומים אדירים.
    חשבתי שאפשר ביחד עם עזרה של חבר תותח שמומחה בריתוכים של אופנועים לפתוח את האגזוז המקורי, ועל ידי הסרה של תוכן הדוד להשיג בעצם רעש יותר חזק.
    לאופנוע אין ממיר, הוא יושב בעצם בתוך הדוד עצמו, אז אם נסיר ממנו חלקים בעצם אמור להתקבל רעש נכון?
    מישהו פעם התנסה במשהו כזה? והצליח לשפר את הסאונד?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קח מקדחה ותעשה בו חורים זה קצר יותר ויוסיף רעש.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    "לשפר את הסאונד"- מתי זה הפך לביטוי מקביל ל:"רעש בלי נסבל שמפריע לכל הסביבה חוץ ממי שרוכב על הכלי"?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    "לשפר את הסאונד"- מתי זה הפך לביטוי מקביל ל:"רעש בלי נסבל שמפריע לכל הסביבה חוץ ממי שרוכב על הכלי"?
    אל תגזים גבר, אני לא מחפש לריב עם השכנים סך הכל קצת יותר רעש בס מהמקורי.
    זה חלק מהחוויה ברכיבה על דוג, אנשים מבוגרים פחות אוהבים ואין לי בעיה עם זה אני מכבד.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    קח מקדחה ותעשה בו חורים זה קצר יותר ויוסיף רעש.
    לא כל כך הבנתי אם אתה ציני או לא אבל זה נראה לי שיטה שאני פחות מעדיף.
    אשמח שאנשים מבינים או בעלי ניסיון יענו, סך הכל שאלה פשוטה.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שיתקנו אותי המומחים אבל:

    באופנוע מודרני הדבר "המיותר" הזה שנקרא אגזוז הוא יצירה הנדסית בעלת מטרות רבות.
    השתקת רעשים
    סילוק גזים רעילים
    סילוק חום
    התוויה של הספק
    לפעמים קומפרסיה ועוד.

    כמובן שזה שונה מאופנוע לאופנוע אבל עדיף לרכוש אגזוז יעודי מאשר להתקע עם 2 אגזוים מקוריים כשהאחד חסר שימוש.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    שיתקנו אותי המומחים אבל:

    באופנוע מודרני הדבר "המיותר" הזה שנקרא אגזוז הוא יצירה הנדסית בעלת מטרות רבות.
    השתקת רעשים
    סילוק גזים רעילים
    סילוק חום
    התוויה של הספק
    לפעמים קומפרסיה ועוד.

    כמובן שזה שונה מאופנוע לאופנוע אבל עדיף לרכוש אגזוז יעודי מאשר להתקע עם 2 אגזוים מקוריים כשהאחד חסר שימוש.
    תודה על התגובה אבל זה לא ממש עוזר...
    מן הסתם שאגזוז זה דבר מאוד חיוני, לגבי השתקת רעשים שרשמת זה הנקודה שאני רוצה להפחית.
    הרי ברכישת אגזוז אחר (סליפ און אפטרמרקט) אני עושה אותו דבר בעצם כמו עם המקורי.
    הסרה של המסננים מתוך הדוד.
    אז למה לשרוף אלפיים שקל אם אפשר לפתוח את המקורי ולהוציא ממנו מסננים?
    אם אפשרי כמובן במציאות כמו בתיאוריה שזאת השאלה שלי באשכול הזה.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כי למיטב ידיעתי אגזוז מחברה מוכרת עובר תיכנון ומספק את התוצר המבוקש בלי לפגוע באופנוע.

    בהצלחה עם הפירוק.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    אם אפשרי כמובן במציאות כמו בתיאוריה שזאת השאלה שלי באשכול הזה.
    בתאוריה אין הבדל בין תאוריה ומעשה. למעשה - יש.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תבדוק אם האגזוז עם ברגים או ממוסמר. אם הוא עם ברגים אז מילא.. אבל אם הוא ממוסמר זה כבר באמת כאב ראש.
    אגב, אנשים באמת קודחים את האגזוזים בשביל לקבל יותר רעש.
    אותו הטמטום עם פחות מאמץ.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה על התגובה אבל זה לא ממש עוזר...
    מן הסתם שאגזוז זה דבר מאוד חיוני, לגבי השתקת רעשים שרשמת זה הנקודה שאני רוצה להפחית.
    הרי ברכישת אגזוז אחר (סליפ און אפטרמרקט) אני עושה אותו דבר בעצם כמו עם המקורי.
    הסרה של המסננים מתוך הדוד.
    אז למה לשרוף אלפיים שקל אם אפשר לפתוח את המקורי ולהוציא ממנו מסננים?
    אם אפשרי כמובן במציאות כמו בתיאוריה שזאת השאלה שלי באשכול הזה.
    אתה ציינת שזה דבר חיוני, אז למה מה שפותח והונדס בדיוק לכלי ע"י בעלי מקצוע ייעודיים לתחום, יוכל פלוני אלמוני וחבר שילו "תותח בריתוכים" בחצר/סדנא/מחסן לעשות שינויים וזה לא ייפגע בעבודת המנוע זיהום האויר ובעור התוף של האוכלוסייה מסביב?...
    ולשרוף אלפי שקלים על אפטרמרקט אכן מיותר, כמו מה שציינתי למעלה גם לפגוע במפלט קיים, ובסוף תמצא את עצמך קרח מפה ומפה, ועדיין תצטרך להוציא אלפי שקלים על אפטרמרקט ייעודי לכלי.
    לא עוזר?.. מה לעשות - פורום פתוח שכל אחד יכול להגיב ולהציע/להע/איר.
    למה יהודי לא מז**ן ברחוב?, כן - שלא ייתנו לו הצעות.
    בהצלחה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה על התגובה אבל זה לא ממש עוזר...
    מן הסתם שאגזוז זה דבר מאוד חיוני, לגבי השתקת רעשים שרשמת זה הנקודה שאני רוצה להפחית.
    הרי ברכישת אגזוז אחר (סליפ און אפטרמרקט) אני עושה אותו דבר בעצם כמו עם המקורי.
    הסרה של המסננים מתוך הדוד.
    אז למה לשרוף אלפיים שקל אם אפשר לפתוח את המקורי ולהוציא ממנו מסננים?
    אם אפשרי כמובן במציאות כמו בתיאוריה שזאת השאלה שלי באשכול הזה.
    זה בכלל לא מדויק, כמו שכבר ציינו, אגזוז סליפאון מחברה מוכרת עובר תכנון, וגם התאמת צליל יותר עמוק. מה שאתה רוצה לעשות זה מה שקורה באגזוזים כאילו מקוריים ב300 ש"ח מ-EBAY. ודוד פתוח עם צמר סלעים שנשרף אחרי חודש. מה שתקבל מריקון הדוד המקורי הוא צליל "צרחני" ולא נעים-ניסיתי בעצמי, קדחתי עם מקדח ארוך דרך החור החיצוני וניערתי החוצה את התוכן. בנוסף אם האופנוע משנתון האחרון-2017 ומעלה לא תעבור טסט בחיים ואז בכל מקרה תצטרך לקנות אגזוז מקורי שיעלה כמו אקרופוביץ מקורי!

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    זה בכלל לא מדויק, כמו שכבר ציינו, אגזוז סליפאון מחברה מוכרת עובר תכנון, וגם התאמת צליל יותר עמוק. מה שאתה רוצה לעשות זה מה שקורה באגזוזים כאילו מקוריים ב300 ש"ח מ-EBAY. ודוד פתוח עם צמר סלעים שנשרף אחרי חודש. מה שתקבל מריקון הדוד המקורי הוא צליל "צרחני" ולא נעים-ניסיתי בעצמי, קדחתי עם מקדח ארוך דרך החור החיצוני וניערתי החוצה את התוכן. בנוסף אם האופנוע משנתון האחרון-2017 ומעלה לא תעבור טסט בחיים ואז בכל מקרה תצטרך לקנות אגזוז מקורי שיעלה כמו אקרופוביץ מקורי!
    או תודה סוף סוף תגובה עניינית לאשכול...
    אז כנראה שאפתח אותו ואעשה ניסיון, אם אכן יתקבל רעש קצת יותר טוב-מעולה, אם יתקבל רעש "צרחני" אז אחליף כבר לסליפ און פתוח.
    והאופנוע שנת 2014, רק למה זה רלוונטי לא הבנתי?
    בגלל תקנות יורו 4 וכדומה?

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אתה ציינת שזה דבר חיוני, אז למה מה שפותח והונדס בדיוק לכלי ע"י בעלי מקצוע ייעודיים לתחום, יוכל פלוני אלמוני וחבר שילו "תותח בריתוכים" בחצר/סדנא/מחסן לעשות שינויים וזה לא ייפגע בעבודת המנוע זיהום האויר ובעור התוף של האוכלוסייה מסביב?...
    ולשרוף אלפי שקלים על אפטרמרקט אכן מיותר, כמו מה שציינתי למעלה גם לפגוע במפלט קיים, ובסוף תמצא את עצמך קרח מפה ומפה, ועדיין תצטרך להוציא אלפי שקלים על אפטרמרקט ייעודי לכלי.
    לא עוזר?.. מה לעשות - פורום פתוח שכל אחד יכול להגיב ולהציע/להע/איר.
    למה יהודי לא מז**ן ברחוב?, כן - שלא ייתנו לו הצעות.
    בהצלחה
    כמה בלבולי מוח...
    זיהום אוויר? תעשה לי טובה...
    היום 80 אחוז מהאופנוענים רוכבים עם אגזוז לא מקורי/מיד פייפ/זרימה חופשית וכדומה.
    בודדים שבאמת קונים פול סיסטם עם דוד שמתאים לתקנות יורו 4.
    והשאר משאירים אגזוז מקורי.
    כאילו ישפיע עוד אגזוז, יאללה נקסט.
    לגבי הרעש ציינתי כבר, אני לא מחפש להעיר את השכונה אני מחפש רעש בס קצת יותר טוב מהמקורי.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    תבדוק אם האגזוז עם ברגים או ממוסמר. אם הוא עם ברגים אז מילא.. אבל אם הוא ממוסמר זה כבר באמת כאב ראש.
    אגב, אנשים באמת קודחים את האגזוזים בשביל לקבל יותר רעש.
    אותו הטמטום עם פחות מאמץ.
    ברגים פשוטים באמת עבודה קלה לפתוח אותו.
    השאלה ממה הוא מורכב בפנים ומה אני יכול להוציא בשביל לשפר קצת סאונד?
    אם אתה מבין בזה קצת אשמח שתעזור.
    מעדיף לא לקדוח סתם חורים

אשכולות דומים

  1. פתיחת ווריאטור, פתיחת הפולי והחלפת רצועה
    על ידי telem.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-01-2018, 11:36
  2. טייפון 50 - האגזוז מרעיש (כ"ע)
    על ידי Liad בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 17:18
  3. חומרים לניקוי האגזוז
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 18:02
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 13:51
  5. מה זה האגזוז דמוי אקרפוביץ הזה?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 15:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO