ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
הקונספט הזה לא יתפוס כי מי שקונה אופנוע ב-150 אלף לא מעוניין ב-"מקסימום הנחה".

תתפלא גם אלה שמוצאים סכומים כבדים יעדיפו להוציא פחות ולקבל אותו הדבר, מה לעשות אבל זה טבע אנושי לחפש "דיל".
אחת הסיבות שרמת המחירים נשמרת נמוכה בחו"ל היא שלכל ייצרן יש כמה דילירים שלא קשורים אחד לשני, כן שוק חופשי
והנחות אמת. לא קומבינה, לא קרטל, לא קביעת מחירים שרירותית, פשוט חוקי הג'ונגל.

המעניין שאף אחד לא מפסיד שם, ואפילו לעסקים הקטנים והמשפחתיים יש רווח קיומי נאה, אם נגעת בהארלי הרי שהמותג
מפרסם את עצמו, בנוסף החברה עצמה מוציאה את פרסומות התדמית ככה שלדילר נישאר רק למכור. בשביל להרוויח ולעמוד
בתחרות הוא יהיה חייב לתת שירות טוב (אף מילה על מטרו), להיות תחרותי ומספיק אטרקטיבי למשוך לקוחות, וכן לקצץ
בעלויות שלו, בשכבות השומן. ככה נבנה שוק אמתי עם שווי אמתי למוצרים.



ורכיבת מבחן תעשה בפייסבוק?
כל דילר בינוני בחו"ל לא רק מאפשר רכיבת מבחן אלה משכיר חלק מצי האופנועים שלו למטרות טיולים וכד'
למה?
כי זה מביא לקוחות, מי שנהנה בטיול ואהב את האופנוע השכור שלו יחזור למחרת לקנות את הדבר האמתי.

כי יבואן שמחזיק 70 אחוז משוק הדו"ג בארץ ויש לו מהלכים גם במשרדי הממשלה מחזיק את הלקוח בביצים,
הוא יכול לקבוע מחירים הנחות מחירי חלפים כלבבו כי מה תעשה? תלך למתחרים? גם הם מרימים מחירים.