קשה להגדיר אופנוענות וגם לא תופס מעצמי אופונען ובטח לא מומחה אלא "משתמש" ולא יותר מזה. אז איך יודעים? כמו שיודעים שיש אהבה וכמו שיודעים שמשהו איכותי מבלי לדעת על המותג או את המחיר וכמו שיודעים הרבה דברים אחרים, בלי יכולת להגדיר או למדוד. אם רוצים להשתמש בביטויים כמו נשמה נפש ורוח, זה בסדר אבל משם קשה מאוד להתקדם להסכמות. יש אנשים שהרכיבה הממונעת החופש המהירות והריכוז בחוויה גורמים להם לחייך, בלי קשר ללוגו של המכונה מתחת. הכללתי ואני יודע שיש רוכבי קטנועים שהם "אופונענים" יותר מבעלי כלים מהירים ומתקדמים אבל להערכתי הקבוצה של בעלי ההארלי נראית לי הכי מרוחקת מלב העניין, הפואנטה ותפיסת העולם. זה ההבדל בין בעלי הג'יפים העירוניים שמבלים במכוני שטיפה כל שני וחמישי לעומת בעל היילקס חבוט שמעדיף "לקצר את הפקק" כדי לספוג יותר שטח. בקיצור זה אנשים שהושפעו בעיקר ממחלקת השיווק של המותג שהצליחה לגבש סביבו רעיונות (קונספט) ותדמית בהצלחה מרובה.