עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 41

אשכול: עד כמה האופנוע שלנו מתאים לנו?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084

    עד כמה האופנוע שלנו מתאים לנו?

    אם ההתאמה בין הרוכב לאופנוע היא מדד ההצלחה ההנאה והשימושיות, עד כמה באמת מתאים הכלי שלנו לנו?

    כמה בעלי BMW כאלה אתם מכרים?




    וכמה יהיו מספיק אמיצים להגיד קניתי אופנוע אבל אני ממש לא מנצל אותו לייעודו?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    במדינה בה צריך לקחת משכנתא קטנה כדי לקנות, להחזיק ולתחזק אופנוע, הסבירות לניצול יעוד האופנוע, נמוכה ביותר.
    Erez Ronen

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    במדינה בה צריך לקחת משכנתא קטנה כדי לקנות, להחזיק ולתחזק אופנוע, הסבירות לניצול יעוד האופנוע, נמוכה ביותר.
    מה שהוא אמר...
    אם היה אפשרות ראלית כלכלית וגם המדינה לא הייתה מקשה בשינויים באופנוע \ברשיון אז את זה בטוח הייתי מתקין:
    https://www.cb500xadventure.com/

    וגם זה היה קורה
    https://www.youtube.com/watch?v=1yhAVUfb0sk

    ואולי גם זה
    https://youtu.be/NijYTvwMSXs

    אבל זה רק ברזלים וכסף - מחלת השידרוגיטיס.. השאלה האמיתית היא, אם לא היה לי מה להפסיד, משפחה עבודה וכו, הייתי מתאבד על כל פנייה בנס הרים? הייתי מקפץ באוויר בכל סינגל בבן שמן?
    אם אני כנה עם עצמי, ככל הנראה שלא. אבל זה כבר תלוי אישיות ולאיזה רמה אוכל להגיע בשיא היכולת שלי. אני לא מרקז, ולא ג'ארוויס ומצד שני אני לא רוכב מאז שהייתי בן 8..
    ככל שהזמן עובר ואני רוכש מיומנות אני רואה במה אני טוב ובמה פחות ואני נהנה ממה שאני עושה. מצד אחד אני מרגיש שהאופנוע חלש לי כבר ומצד שני, בטוח שיש לי עוד מה ללמוד והאם אני באמת צריך אופנוע שיכול לעבור את ה140 קמ"ש?

    אולי התשובה לכך היא לא באיזה אופנוע אתה משתמש ביום יום אלא מה היה קורה אם היינו חיים במדינה מתוקנת (פחות או יותר):
    לבחור החביב הזה יש בחניה GS 1200 לטיולים באירלנד ואנגליה, טריומף 800(?) כי למה לא, דוקאטי מונסטר 821 למסלול המירוצים, וcrf 250 לשטח.
    האם הוא מנצל יותר טוב את הכלים שלו ? האם הוא מגזים ? (סביר שכולם היו עושים את זה אם היה תקציב לכך)
    https://www.youtube.com/user/TheMissendenFlyer

    ואולי זה ? (שוב, במדינה מתוקנת)
    https://youtu.be/aiuxASHETWg

    אז השאלה ברורה ופשוטה אך התשובה מורכבת..

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני נוטה לקנות אופנועים שלא בהכרח מתאימים למה שאני עושה איתם ונהנה מאד, חלק גדול מהיעוד של האופנוע מגיע ממחלקת המרקטינג ולא מהיעוד האמיתי של האופנוע.

    הGS הוא דוגמא טובה, רבים קנו אותו נכנסו לשטח קשה ושברו אותו לחתיכות קטנות.
    הGS לא מיועד לזה אבל המארקטינג של במוו ישים תמונות של GS בשטח בכל הזדמנות

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זו שאלה שהתשובה עליה יכולה להשתנות בכל רגע נתון

    בעקרון הNC שרכשתי הוא כלי שברוב הימים מתאים לי כמו כפפה ליד.

    יחסית זול
    יחסית זול להחזקה.
    אני מניח שיהיה גם אמין.
    קל לתפעול.
    נח.
    זריז דיו לקחת אותי לנסיעות גם בבין עירוני.
    לא מאיים ולא מספיק מהיר כדי להכניס אותי לבית סוהר.
    התנהגות צפוייה וטובה בכבישים טכניים.
    נח בזוג ( אישתי קטנת ממדים עם LOKIMONSTERSON העסק הופך קצת צפוף )
    אפילו יפה למדיי (עניין של טעם כמובן)
    ככלי תחבורה מושלם.

    אבל ברגע שאני רוצה קצת יותר ריגוש אני מבין כמה האופנוע הזה שהוא מצויין בשוטף ואפילו מהנה לא מתאים לרכיבות הסופ"ש שם אני מחפש את כל מה שהוא לא וזה כלי מרגש.

    האידאלי מבחינתי הNC ליום יום
    איזה ZZR1400 לסופ"ש
    ואולי איזה דו"ש קיצוני לשטח.
    ואם נשאר עודף כלי ספורטיבי קטן נפח למסלול.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כמה בעלי BMW כאלה אתם מכרים?
    ו ... מה כל כך מיוחד בבעל(ת) BMW בתמונה? אופנוע שנסע על קצת בוץ אחרי גשם? קח כל וורסיס מצוי וסע בגשם מחיפה לת.א. - ייראה אותו דבר.

    שאלה יותר טובה תהיה "כמה אנשים קנו אופנוע ליטר רק שיהיה גדול יותר"?

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ו ... מה כל כך מיוחד בבעל(ת) BMW בתמונה? אופנוע שנסע על קצת בוץ אחרי גשם? קח כל וורסיס מצוי וסע בגשם מחיפה לת.א. - ייראה אותו דבר.

    שאלה יותר טובה תהיה "כמה אנשים קנו אופנוע ליטר רק שיהיה גדול יותר"?
    אם איני שוגה בקריאת התמונה בפתיחה, בעלת ה- GS במרכז התמונה וגם שני ה- GSים שמצולמים חלקית מגשימים את יעודם האמתי. רכיבת אדוונצ'ר למרחקים גדולים. שזה אכן, המיעוט הקטן מאד מבין מי שרוכש אדוונצ'רים גדולים של היצרן הבווארי. או כל יצרן אחר כמו KTM, הונדה ויאמהה שלכולם מתחרים ישירים ל- GS.

    מבין אלה שרכשו אדוונצ'ר, כל רוכב שבאמת יצא להרפתקה אמתית, מיוחדים בעיני. מבין הרוכבים ההרפתקנים, הכי המיוחד שפגשתי היה ארון מניו זילנד שרכב אתי אלפי ק"מ של דרכי עפר באוסטרליה באמצע שנות התשעים כשהוא חמוש ברויאל אנפילד חבוט.

    לטעמי, ככל שהשימוש באופנוע אינטנסיבי יותר כך עולה ההתאמה הכללית שלו לצרכי הרוכב. לפי הנסועה הממוצעת, מעטים עושים שימוש אינטנסיבי.

    איללכא...וסובבו בגז

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אם איני שוגה בקריאת התמונה בפתיחה, בעלת ה- GS במרכז התמונה ...
    אאל"ט גם אני. מדובר בבלונדה מתקתקה שכבר כתבתי עליה פה לא פעם בעבר.
    ובמיוחד בקונטקסט הזה
    https://www.youtube.com/watch?v=Ncgu8oJME7A
    לדעתי זה סירטון עצוב שרק מחזק את דברי פות"ש אבל מה כבר אני מבין.

    אפרופו בלונדות. יש אחת. קוראים לי איצ'י בובז. אם היא היתה מופיעה אצלי בצ'כונה סיכוי סביר שהייתי כורע ברך ומאלתר טבעת...
    (אופס, אנחנו בפורום ציבורי וחשפתי את הסטיות שלי. מנהלים! למחוק!)
    אניוואי גם הבלונדה הזו קלולסית לחלוטין! החליפה אופנוע שלם של חלקים אחרי 10K
    "הגג"ש גמור? אין בעיה. תחליף!"

    נעם. גם אני שמעתי על כאלו שהגיעו על 50 סמ"ק לאילת.
    והשאלה הנשאלת היא לא עד כמה אנחנו מנצלים את היכולות של האופנוע ,
    אלא עד כמה האופנוע מנצל את היכולות שלנו.

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    והשאלה הנשאלת היא לא עד כמה אנחנו מנצלים את היכולות של האופנוע ,
    אלא עד כמה האופנוע מנצל את היכולות שלנו.
    אבולוציונית, כל מה שנע במהירות שעולה על ריצה מהירה, מנצל את מלוא היכולת שלנו ועוד מעבר לכך.
    אבל מכיוון שהאופנוע כאן בגללי ולא להיפך. השאלה המקורית בעינה עומדת.

    איללכא...וסובבו בגז

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    הבנתי שהתמונה לדוגמה בלבד.
    אני יכל להגיד ש לא מנצל את האופנוע שלי עד הסוף,אבל לי טוב עם הרגשה שיש לי תמיד לאן להתקדם

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    הבנתי שהתמונה לדוגמה בלבד.
    אני יכל להגיד ש לא מנצל את האופנוע שלי עד הסוף,אבל לי טוב עם הרגשה שיש לי תמיד לאן להתקדם
    מה זה ״עד הסוף״? לנסוע במהירות מקסימלית? להשתמש בו 20 שנה? כנראה גם מאזדה אני לא ״מנצל עד הסוף״.

    אם מדברים על ביצועים אז אופנוע מעל 100 כ״ס אפשר לנצל ״עד הסוף״ רק במסלול.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מה זה ״עד הסוף״? לנסוע במהירות מקסימלית? להשתמש בו 20 שנה? כנראה גם מאזדה אני לא ״מנצל עד הסוף״.

    אם מדברים על ביצועים אז אופנוע מעל 100 כ״ס אפשר לנצל ״עד הסוף״ רק במסלול.
    ..למה,מסלול מקום יחיד "לנצל" את האופנוע?
    לי יש דו"ש,אז יכלת שטח שלו אני לא מנצל כמו שהיתי רוצה,ולפי יכלת שלו

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    כנראה בגלל שלא כל אופנוע מתאים לכל אחד השוק כל כך ערני, לא הרבה רוכבים מחזיקים אופנוע מעבר לשנה-שנתיים. עד שנופלים על בחירת ליבם

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני עם בברלי 350, והוא משמש ביומיום כוספה לעיר ופעמיים בחודש בערך כאופנוע אדוונצ'ר, טיולי קאמפינג בכל הארץ בזוג, היה בחרמון פעמיים והרבה פעמים בצפון, בים המלח, כמעט באילת...
    אז מבחינתי אני מנצל אותו ליעודו ומעבר.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    את ה-GS שלי אני מנצל במלואו, רק שזה GS500.

    אני יכול בכנות להגיד שאני מנצל את כל מה שיש לאופנוע הזה להציע. אופנוע שתוכנן כ-commuter עובד אצלי ככלי תחבורה עיקרי ויחיד, חולץ פקקים, אופנוע תיור עם ארגז ותיקי צד בסופי שבוע וגרזן כביש בהרים פעם באף פעם, שיכול לתת אחלה קרב לכלים קצת יותר גדולים.

    אבל לא הייתי קונה אדוונצ'ר בנפח ליטר. עם כל הכבוד ל-18 אלף ק"מ בשנה שאני תופר, אני לא צריך את זה. בהחלט רוצה עוד טיפה מקום, עוד 25 סוסים שיהפכו את השיוט ב-140 לנעים כמו 115. מעבר לזה? לא רוצה, לא צריך, ניסיתי, מוגזם בשבילי. אני אוהב לסחוט מאופנוע כל מה שיש לו להציע, ולבקש עוד.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 19:03
  2. האם כל ארגז מתאים לכל סבל
    על ידי חגי9242 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-02-2017, 08:46
  3. מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו :)
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-11-2016, 21:51
  4. האם האופנוע שלי מתאים לרישיון a1?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-07-2015, 11:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO