ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
עזוב אותך שושני,
פעם אחת תרכב על אופנוע שטח (אפילו דו"ש גדול, אבל דו"ש אמיתי),
ותבין ממה אנשים כל כך מתלהבים.

פשוט ללחוץ את הגז עד הסוף ולתת לאופנוע לרחף.
שוב, יכולתי ושקלתי לקנות אפריקה טווין חדש דנדש, זה היה מחייב אותי להוסיף עוד כ-30 אש"ח וברגע האחרון עשיתי חושבים.
כמה דברים פעלו לרעתו:
1. מנוע חלש - אני יודע שזה פלצני, אני יודע שזה נשמע מתרברב בקריאה ראשונה אבל, אני רוכב בשתיים עם ציוד, אני נע הרבה
על כביש סלול למרחקים, יש חשיבות לכוח מנוע ואני ירדתי מ-140 כ"ס מנוע וי עם וי בוסט.
2. פאנצ'רים - לאפריקה יש נטייה לירוק את האוויר מהגלגלים, ולי יש נטייה שלא לתקן בשטח.
3. מחיר - לא נראה לי מוצדק להוסיף מחיר של אופנוע משומש בשביל קצת טיולי שטח.

מצד שני שמועות על אפריקה 1100 כנראה שיש מישהו שמסכים איתי...

אז פניתי לסופר טנרה 1200 היסטוריה מפוארת פלג...(כל פעם שמדברים על טנרה קופץ לי פלג בראש. אבל זה אני...)
1. גבוה - התברכתי בהרבה סנטימטרים אבל במקום הנכון. הטנרה הרגיש לי קצת גבוה
2. חלוקת קשב - הטנרה מוכוון יותר שטח מכביש באחוזים, קצת הפוך מההרגלים שלי.

מצד שני האפשרות עומדת לעתיד.

טרייסר 09:
השותף הנמרץ שלי בחו"ל, אזס אני יכול להיות יותר אובייקטיבי:
1. מנוע - חוליגן, מתאים לי רק לפעמים.
2. מנוע - נשמע עסוק בעצמו בכל נסיעה גם בשיוט רגוע.
3. מנוע - כל האופנוע הזה הוא מנוע...

מצד שני את מנגנון האיתות שלו הייתי עכשיו מאמץ בורסיס, בעצם זה הדבר היחידי שהוא עולה על הורסיס.

GS1250

1. מה אני אלן דילון?
2. תדמית - מה אני אלן דילון?
3. מחיר - מה אני אלן דילון?
4. משקל - מי באמת נכנס לשטח עם בימר, מה אני שווארצנגר?

מצד שני טיולי מדבר, הג'יפ הדו"ג גלגלי האולטימטיבי, כל כך אני...לפעמים.

ואז בא הורסיס...


כן יודע שיש נפחים מתחת ל-1000 שמעתי את כל השמועות, אבל בגילי נפילה בשטח כואבת יותר בגוף מאשר בכיס,
אבל אני מתחיל להישמע לגוף שלי. (ומי שחושב "שלי זה לא יקרה" יתאכזב מאד.)

ודבר אחרון "שטח" זה הגדרה רחבה יותר מאדוונצ'ר...השטח שלך זה לא השטח שלי ובטח לא השטח של מישהו אחר
לכן החידוד חייב להיות מדויק בבחירה.