בספר רכב שקיבלת עם הכלי כתוב.
אמורה גם להיות מדבקה על הכלי עם הפרטים האלו.
היצרן יודע הכי טוב.
בכל זאת... הם ייצרו את הכלי
שלום לכולם,
בבעלותי Downtown 350 של חברת Kymco.
בדקתי את הוראות היצרן בנוגע ללחץ אוויר (עוד לא יצא ספר, אז התקשרתי ל"עופר אבניר") והתשובה שקיבלתי היא:
קדמי - 29
אחורי - 32
(עשיתי גם את החשבון מ - kgf/cm2 שמופיע על הקטנוע ל - Psi, זה יוצא בערך זה חוץ מסטיות תקן אחרי הנקודה, אבל יש גבול.)
לפני שהתקשרתי ל"עופר אבניר", שאלתי במוסך בו אני מטפל ואמרו לי תמיד למלא:
קדמי - 28
אחורי - 30
(בטענה: שיש אחיזה יותר טובה של הצמיגים בכביש בעת סיבוב בלחצי אוויר אלו)
מי צודק?
האם יכול להיות שלחצי האוויר של היצרן מותאמים יותר לאירופה ופחות לארץ?
אשמח לדעתכם ועזרתכם,
תודה רבה וחג שמח !
בספר רכב שקיבלת עם הכלי כתוב.
אמורה גם להיות מדבקה על הכלי עם הפרטים האלו.
היצרן יודע הכי טוב.
בכל זאת... הם ייצרו את הכלי
לא יודע בן כמה הכלי. תבדוק גם מה רשום על הצמיגים
ומה לא מובן בהנחיות הנל?
אתה יכול לבחור מה אתה מעדיף, אני, מכיוון שאינני חובב תחזוקת רכב, ממלא אחת לשלושה שבועות בערך עד לערך המקסימלי, וככה כשהלחץ יורד, הוא יורד לרמה המומלצת, ולא מתחת אליה.
גם יצרן הצמיגים יאמר לך למלא אוויר בהתאם להנחיות יצרן הדו"ג.
מילוי אוויר ללחץ המקסימלי שמתיר יצרן הצמיגים שגוי וגורם להתנהגות דינמית רעה של הכלי ולשחיקה מוגברת של הצמיג.
לעניות דעתי הלא קובעת, רצוי למלא אוויר בהתאם להנחיות יצרן הדו"ג ולבדוק לחץ אוויר אחת לשבוע. עדיף עם מד לחץ שאינו חלק מהמדחס בתחנת דלק.
איללכא...ורכיבות טובות
תודה על הדאגה. אני מחזיק כלי בעל מנוע 1,000 סמק. לא מרגיש צורך לבזבז פעם בשבוע את זמני בתחנות הדלק שלא לצורך תדלוק. אחת לכמה שבועות מספיקים לי, שכן אינני משתמש בכלי לעיתים תכופות.
שכחתי לציין שלכלי שלי יש 4 גלגלים, והוא עוד מעט בן 20 החתיך
בספר רכב שלי לא ראיתי שרשום לחץ אוויר
את ה 28/30 שאני ממלא קיבלתי מAlf ישירות
סטפן הציע לי להוריד 1 PSI בקדמי בשביל אחיזה יותר טובה אבל עוד לא ניסיתי
גם ככה ממלא בתחנת דלק ששם מי יודע כמה זה מדוייק (כנראה שלא בכלל)
עשיתי ריינו טייר אז אמוווווווווווור לרדת פחות אוויר באופן שוטף
על שני הצמיגים כתוב 40 psi cold בעומס מסויים שהוא פחות מהעומס המירבי של הצמיג (שגם רשום עליהם) ובכל מקרה העומס המירבי של הצמיג הוא יותר מהעומס המירבי של האופנוע (150 קילו לאופנוע, 250 לצמיג האחורי, קצת פחות לקדמי).
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 29-09-2015 בשעה 20:50.
עד כה, לונסין מקבל יחס מיוחד בכל מקום אליו אני מגיע
בלי קשר ללונסין.
אני שמעתי סיפורי זוועה על חוסר היכולת לטפל כהלכה בדו''שים. אבל זה הי סיי שי סיי
Sent from my SM-E500F using Tapatalk