ומה לא מובן בהנחיות הנל?
אתה יכול לבחור מה אתה מעדיף, אני, מכיוון שאינני חובב תחזוקת רכב, ממלא אחת לשלושה שבועות בערך עד לערך המקסימלי, וככה כשהלחץ יורד, הוא יורד לרמה המומלצת, ולא מתחת אליה.
ומה לא מובן בהנחיות הנל?
אתה יכול לבחור מה אתה מעדיף, אני, מכיוון שאינני חובב תחזוקת רכב, ממלא אחת לשלושה שבועות בערך עד לערך המקסימלי, וככה כשהלחץ יורד, הוא יורד לרמה המומלצת, ולא מתחת אליה.
גם יצרן הצמיגים יאמר לך למלא אוויר בהתאם להנחיות יצרן הדו"ג.
מילוי אוויר ללחץ המקסימלי שמתיר יצרן הצמיגים שגוי וגורם להתנהגות דינמית רעה של הכלי ולשחיקה מוגברת של הצמיג.
לעניות דעתי הלא קובעת, רצוי למלא אוויר בהתאם להנחיות יצרן הדו"ג ולבדוק לחץ אוויר אחת לשבוע. עדיף עם מד לחץ שאינו חלק מהמדחס בתחנת דלק.
איללכא...ורכיבות טובות
תודה על הדאגה. אני מחזיק כלי בעל מנוע 1,000 סמק. לא מרגיש צורך לבזבז פעם בשבוע את זמני בתחנות הדלק שלא לצורך תדלוק. אחת לכמה שבועות מספיקים לי, שכן אינני משתמש בכלי לעיתים תכופות.
שכחתי לציין שלכלי שלי יש 4 גלגלים, והוא עוד מעט בן 20 החתיך
תודה רבה על ההסבר.
כשהתכוונת למדי לחץ בצורת עפרון, התכוונת למשהו כזה (קישור)?
אני פשוט חושב לקנות את זה.