תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: MV אגוסטה: בקרוב בנפחים 500-350 סמ"ק

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    MV אגוסטה: בקרוב בנפחים 500-350 סמ"ק

    הסכם שיתוף פעולה עם חברת האופנועים הסינית לונסין יאפשר ל-MV אגוסטה לייצר דגמים בנפחי ביניים; 4 דגמים חדשים צפויים בשנתיים הקרובות.

    http://fullgaz.co.il/mv-%d7%90%d7%92...1%d7%9e%d7%a7/

  2. #2
    לקשור את MV AGUSTA עם יצרן סיני זה לתקוע את המסמר האחרון בארון הקבורה של היבואן בארץ.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    אבל לך תדע, אולי הנפחים הקטנים יביאו להם קצת יותר לקוחות... הכל תלוי בשיווק מחיר ואמינות הכלים החדשים, כי תחרות יש ועוד איך
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ראיתי מודעות למכירה של כמה כלים והתלהבתי מאוד מהעיצוב. אחר כך קראתי על הבעיות והתקררתי...

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ראיתי מודעות למכירה של כמה כלים והתלהבתי מאוד מהעיצוב. אחר כך קראתי על הבעיות והתקררתי...
    על איזה בעיות קראת?, היה לי MV AGUSTA ארבע שנים וחצי בעיה לא היתה לי, זאת בדיוק הבעיה של השוק כאן, אנשים קוראים וזורקים דברים לאויר, הבעיה היחידה של האוגוסטה היתה שבמשך שלוש שנים ניסיתי למכור את האופנוע ולבסוף לאחר שלוש שנים של נסיונות האופנוע נמכר במחיר בדיחה והפסד כספי גדול מאוד, למרות זאת אני עדיין חושב שהאופנוע חלום, הרבה פחות בעיות מדוקאטי (לפני האוגוסטה היה לי דוקאטי), יבואן הוגן בניגוד למתחרה (ראה סוגריים קודמים) ועדיין לדוקאטי יש שוק הרבה יותר טוב (כמובן הכל יחסי) למרות שהאוגוסטה טוב בכל פרמטר אפשרי מהדוקאטי ולא צריך לקנות וזלין בשביל הצינור שמשחילים לך בכל כניסה למוסך היבואן.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    על איזה בעיות קראת?, היה לי MV AGUSTA ארבע שנים וחצי בעיה לא היתה לי, זאת בדיוק הבעיה של השוק כאן, אנשים קוראים וזורקים דברים לאויר, הבעיה היחידה של האוגוסטה היתה שבמשך שלוש שנים ניסיתי למכור את האופנוע ולבסוף לאחר שלוש שנים של נסיונות האופנוע נמכר במחיר בדיחה והפסד כספי גדול מאוד, למרות זאת אני עדיין חושב שהאופנוע חלום, הרבה פחות בעיות מדוקאטי (לפני האוגוסטה היה לי דוקאטי), יבואן הוגן בניגוד למתחרה (ראה סוגריים קודמים) ועדיין לדוקאטי יש שוק הרבה יותר טוב (כמובן הכל יחסי) למרות שהאוגוסטה טוב בכל פרמטר אפשרי מהדוקאטי ולא צריך לקנות וזלין בשביל הצינור שמשחילים לך בכל כניסה למוסך היבואן.
    ראיתי מודעה לאופנוע כמעט חדש במחיר מצחיק אז חיפשתי את הקאץ' ואני בטוח שגם אתה תמצא בגוגל שלל בעיות. לא זוכר אפילו אם התייחסו לדגם הרלוונטי. אם מדובר במשהו כרוני אופייני? בכנות, לא יודע. מאמין לכל מה שאמרת.
    אותי זה הפחיד ולכן לא קניתי אותו ואין אף כלי שהדליק אותי יותר מבחנית העיצוב.
    לא יודע להשוות לדוקאטי או לכל אופנוע אחר אבל הבנתי באופן כללי שהמוצרים לא בדיוק בשלים.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    מזכיר לי את זה:

    https://youtu.be/92KoPng0JI8?t=574

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    מזכיר לי את זה:

    https://youtu.be/92KoPng0JI8?t=574
    לי בדוקאטי ג'ק צד השתחרר לי כמה פעמים, נאמר לי במוסך שזה קורה הרבה בדוקאטי בגלל ויברציות של האופנוע ובכל טיפול צריך לחזק ברגים, חבר עם MT-01 האופנוע פשוט שובר את עצמו בגלל הויברציות, כמה פעמים נשברה תושבת המשקף ולפחות פעם אחת שאני זוכר הדוד נתלש מהצינור.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    לא בטוח לגבי הMT01 עם המנוע העצום שלו אבל בורג של ג'ק צד ורגלית הילוכים אפשר לסגור עם לוקטייט ולגמור את הסיפור...

  10. #10
    בעיות אמינות באיטלקי? לא קיימות כבר שנים ארוכות.
    מחירי טיפולים וחלקים גבוהים משמעותית מיפנים? ידועים שנים ארוכות, אולם הפער קטן מעט בגלל מרווחי הטיפולים הגדולים יותר לאיטלקים.
    מצב השוק? קשוח בימינו כמעט לכל מוכר בשוק הפרטי, בגלל אמצעי המימון לרכישת אופנוע וירידת מחירים באופנועי נפחי הביניים שהם פלח השוק הגדול יותר שנמכר.
    אני יכול להזדהות עם גוצ'י, גם לי לקח כמעט שנה למכור אופנוע סופרספורט יפני שנתון 2009 (שהבדיקה שלו יצאה מושלמת) עקב מצב השוק.
    כמו כן, אסור לאף אחד לשכוח שקניית אופנוע לרוב היא קנייה רגשית ולא שכלית.

    בעניינו, אני דווקא חושב שנפחי הביניים שmv הולכים להוציא יתפוצצו להם בפנים כמו השוק של יוסאנג שהתגלו בהם אינספור בעיות ונמכרו מתחת למחירון שלהם ברוב המקרים.

אשכולות דומים

  1. הפרשי עלויות אחזקה בנפחים שונים
    על ידי hbhc בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-05-2018, 14:47
  2. MV אגוסטה ברוטאלה 800 במבחן - סקס משין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-08-2016, 08:32
  3. אקזוטיקה איטלקית: MV אגוסטה F3
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:09
  4. ברוטאלה 800 ו-f3 חדשים ל-mv אגוסטה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-11-2015, 22:46
  5. Mv אגוסטה ריבאלה 800 במבחן: אלטר אגו
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 18:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO